terveydenhuollon tilanne

Anonyymi-ap

A-talk torstaina terveydenhuollon tilanteesta.
Jäi epäselväksi,onko tilanne huono vai tosi tosi huono.
https://areena.yl.fi/1-63944848

Parempi on yrittää pysyä terveenä. Hoitoa ei saa. Kaikki rahat menivät uudistukseen eikä riitäkään.

10

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huonommaksi meni ja menee soteuudistuksen jälkeen. 2 kertaa pitänyt jo päästä leikkaukseen että jotenkin vielä pystyisi jatkamaan työelämässä ja veronsa maksamaan. Mutta ei taida sitä päivää tulla , olen unohdettu rasite terveydenhuollon rattaissa.

    • Anonyymi

      Termihän on terveydenhuolto. Ei sairaanhoito. Huolletaan terveitä, ei hoideta sairaita.

      Mutta byrokratiaa saatiin lisättyä. Reilusti. Ja paremmat palkat kuin ministereille. Muut palkat harmonisoidaan. Eli pääsääntöisesti ylöspäin.

      Miten meni niinku omasta mielestä, Marinon hallitus? Orpon hallituksen miljardisäästöt ovat mahdottomia, kun Sote on miljardeja miinuksella.

      Katsokaa tuo A-talk.

    • Anonyymi

      mutta mina mene ohi jono mina saada kaikki ja te maksa se.

    • Anonyymi

      Olisi kiinnostavaa tietää mitä Marinin hallituksen ministereiden mielessä tällä hetkellä liikkuu.

      • Anonyymi

        Kun meni uudistus v1tu1ks1 ja he ovat siitä vastuussa.


      • Anonyymi

        Tuskin tyhjäpäillä mitään mielessä liikkuu, eikä heidän runsaslukuisella avustaja/neuvonantaja kaartillakaan pahemmin omatuntoa viiraa että sote meni v.tuiks. Saunan taakse koko porukka .


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mutta onneksi matuilla ja muilla milan jaffeilla piisaa hyvinvointia, suomen kansa tietysti maksaa..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe