Kuvitellaanpa tilanne, että ajat vieraassa kaupungissa auton parkkiin. Nouset autosta lähdet selvittämään, kuinka tämä maksetaan. Löydät lopulta parkkiautomaatin, jossa on hinnat ja vyöhykkeet näkyvillä. Automaatissa on jopa lähimaksuominaisuus. Laitteeseen on lisäksi kiinnitettynä lukuisia parkkisovellusten mainoksia. Pysäköinti maksaa esim. 4 e/h. Jos maksat automaatilla esim. kännykällä lähimaksua käyttäen, kokonaishinta on 4 e/h. Sen sijaan, jos käytät jotain sovellusta, joudut sieltä klikkailemaan oikean alueen ja maksat lopulta parkkeeraamisesta enemmän kuin automaattiin maksaessasi. Silti monet valitsevat sovelluksen mieluummin kuin automaatin. Miksi ihmeessä.
Monille sovellusten maksullisuus ei välttämättä ole edes tiedossa. Ajatellaan, että ei hintaan luulisi vaikuttavan, miten sen maksat. Ja niinhän sen pitäisikin olla vaan kun ei ole. Hintaerot voivat olla valtaviakin, mutta automaattiin maksaminen on aina halvinta. Tämän pitäisi olla selvästi automaattiin kirjattuna. Itse ainakin maksan jatkossakin automaattiin aina, kun se on mahdollista.
Parkkisovellukset
6
375
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tiedät automaattiin patkkiaikasi?Soveluyuksella vain tarka-aika.katkasta,kun palaa autolle.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17856257d
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Miksi pitää kuvitella. Opetelkaa jotain ihan oikeesti.
- Anonyymi
- Ei tarvitse lähteä etsimään automaattia.
- Automaatissa ei välttämättä ole lähimaksuominaisuutta, eikä niitä viimeisiä kaupan kärryihin tarvittavia kolikoitakaan viitsisi käyttää ja vaivautua sitten hankkimaan uusia, kun mihinkään muuhun ei juurikaan käteistä tarvitse.
- Ei tarvitse jännittää että tulikohan sitä aikaa nyt tarpeeksi, että ehtii varmasti käydä asioillaan.
- Ei tarvitse harmitella että tulipa taas maksettua turhaan ylimääräisestä ajasta. - Anonyymi
Mitenkäs kuvitellaan tilanne, että parkkeeraan auton ja minulla ei ole puhelinta, älylaitetta, kolikoita, parkkikiekkoa ym mitä tarvitsette siellä ruuhka-alueilla. Voinhan kyllä jättää auton maantienvarteen sehän ei maksa mitään.
- Anonyymi
Eikös nuo apit ihan itse etsii paikan missä olet ja laskuttaa oikean alueen mukaan ihan itsellään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017833Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455591HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042990Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki462792- 1812543
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92160- 252005
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121852Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411752Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658