Voiko varattu olla vuosia ihastunut toiseen?

Anonyymi-ap

Mitä tuollainen kertoo suhteen laadusta? Tai henkilöstä? Onko tuo ylipäätään mahdollista?

17

1157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeile itse.

• Anonyymi

On mahdollista ja 10 vuottakaan ei ole mikään aika.

• Anonyymi

On hyvinkin mahdollista, eli varatun suhde ei ole kaikin puolin tyydyttävää laatua sen hetkisen puolison kanssa.
      Ulkopuolisesta ihastuksesta tulee tilanteiden muuttuessa nykytilannetta tärkeämpi ihastujalle, jolloin vaihto ihastukseen saattaa tulla kysymykseen.

• Anonyymi

Sen hetkinen puoliso? Eikä puoliso tule valita for life? Eipä tekisi mieli olla sunlaisen katalan ihmisen kanssa ”suhteessa”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen hetkinen puoliso? Eikä puoliso tule valita for life? Eipä tekisi mieli olla sunlaisen katalan ihmisen kanssa ”suhteessa”.

Täh!
        Varattu on ollut suhteessa nykyiseen (sen hetkinen) ja ihastunut samaan aikaan toiseen (vuosia), niinhän aloittaja asian esittää.
        Kuka täällä palstasuhteita rakentaa kenenkään kanssa. En ole varattu, enkä varattuihin rakastu. Minuun joka rakastuu, tekeekö se mielestäsi minusta katalan!?
        Taidan olla harvinaisen luotettava ja hauspa persoona, kun käännän oikean lehdykäisen esiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no voihan sen valita,mutta elämässä voi sattua niinkin,että vuosien jälkeen tullaan suhteessa tien päähän,kun tuntuu,että kaikki on nähty,eikä enää haluta jatkaa yhdessä. Sekin on ihan luonnollista,ei kaikki halua elää yhdessä saman puolison kanssa koko elämää. Elämässä voi sattua ja tapahtua.

• Anonyymi

Voi olla myös pakkomielteistä. Eräskin nainen on vaihtanu miestä jo kahdesti, mutta silti hän ihastunut erääseen, jonka kanssa hän todella haluaisi olla.

• Anonyymi

Onkohan niin että nainen on sama….

• Anonyymi

Monet taitavat elää epätyydyttävissä ihmissuhteissa. Tai valitsevat helpomman tien, kun eivät sitä todellista rakkautta uskalla kohdata.

• Anonyymi

Olen itse varattu nainen, mutta jo 7 vuotta pidän toisesta miehestä tosi paljon

• Anonyymi

Ööööööööö

• Anonyymi

Miksi ei voisi olla mahdollista?

• Anonyymi

Tietenkin voi.
      Vaikka ei olisi kyse kulissistakaan.

• Anonyymi

No ei voi ja kertoo vaan sen että olet läheisriippuvainen joka otti ensimmäisen vastaantulijan.😂

• Anonyymi

Kyllä voi olla. Itselle kävi niin.

• Anonyymi

Epäkypsä luonne on tuollainen. Pysykää kaukana näistä!

• Anonyymi

On mahdollista, esim. itse aloin seurustelemaan n. 17v. ja kun opiskelin niin ihastuin opiskelukaveriin, vaikka olinkin jo parisuhteessa. En tehnyt mitään, vaikka olin todella ihastunut, koska samaan aikaan välitin seurustelukumppanistani. Ihastus ei koskaan mennyt ohi, vaan vieläkin mietin tätä vanhaa ihastustani. Meillä oli niin paljon yhteistä. Enemmän yhteistä kuin sen 17v. löytämäni kumppanin kanssa. Ihastun hyvin harvoin ja silloin kun ihastun niin ihastun vahvasti. Varmaan se, että opiskelukaverini oli elämässäni aika tiiviisti opiskeluvuodet ja hänellä oli myös tunteita minua kohtaan, mutta koska olin ja hänkin välillä oli parisuhteessa toisen kanssa niin mitään ei koskaan tapahtunut. Ihastus jäi, vaikka elämät erosivat. On sellainen olo, että jäi iso rakkaus toteutumatta ja suurin haaveeni on, että kohtaisin ko. ihmisen vielä joskus elämässäni. Liekö sitten olen epäkypsä. Ilmeisesti olisi pitänyt erota aiemmasta heti kun ihastuin? En todellakaan tiennyt vielä silloin, että Ihastus ei vaan mene ohi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22259
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9466
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7460
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6305
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5930
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4946
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4600
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4366
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      85
      2026
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      77
      1320
    Aihe