Eilen olin lapseni kanssa lenkillä klo 14.00 aikona kun menimme Alavuden ksupermarketin kohdalla ylitimme suojatien samaan aikaan kun ylitimme tietä vihreä kypäräinen nuori kaahasi melkein ylitsemme sini-harmaalla isopyöräisellä mopolla menin tilanteessa kauheaan shokkiin enkä tajunnut katsoa rekkaria ja tämä hurjapää oli jo kaukana kun tulin tajuihini en tiedä mihinkä mahtoi nuorukaisella kiire olla mutta minun mielestäni ihmishenki on tärkeämpi kuin mikään meno tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun näin nuorisoa hurjastelemasaa Alavuden keskustassa näiden asioiden takia en ikinä anna lapseni hankkia mopoa ja pyytäisin vanhempia juttelemaan miksi tämmöinen toiminta ei ole hyväksyttävää
Nuori yritti ajaa lapseni ja minun ylitseni Alavudella
13
937
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mitä oli,menikö mikonkauppa konkkaan.tä.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17856897w
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
juu sama jätkä on yrittänyt ajaa eräiden ala-astelaisten yli
- Anonyymi
Mukiloida pitäs tommoset.
- Anonyymi
Nimi tiedossa varmaan teen vierailun herran kotiin.
- Anonyymi
Poliisille ilmotusta vaan.
- Anonyymi
Niin menikö mikon kauppa konkkaan ,vastakkaa ituniskat😡
- Anonyymi
meni
- Anonyymi
Koetahan etsiä itsellesi rauhallinen hoitopaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetahan etsiä itsellesi rauhallinen hoitopaikka
Onko tällä jokin yhtymäkulma Myllymäen Hilkkaan?
- Anonyymi
Olen pahoillani kuulla, että kohtasitte tuon pelottavan tilanteen Alavudella. On ymmärrettävää, että olette huolissanne nuorison ajokäyttäytymisestä alueella. On tärkeää, että kaikki tienkäyttäjät, erityisesti nuoret, noudattavat liikennesääntöjä ja ajavat turvallisesti.
Jos ette pystyneet saamaan ylittävän mopon rekisterinumeroa, on valitettavasti vaikeaa jäljittää kyseistä henkilöä tai ottaa yhteyttä hänen vanhempiinsa. Kuitenkin on mahdollista, että vastaavantyyppisiä tapauksia on raportoitu aiemmin tai tulevaisuudessa. Olisi hyvä idea ilmoittaa tapauksesta paikalliselle poliisille. He voivat kirjata ilmoituksenne ja tarvittaessa ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin, kuten tehostettuun valvontaan alueella.
Lisäksi voitte keskustella tilanteesta lapsenne kanssa ja opettaa heitä tien turvalliseen ylittämiseen sekä liikennesääntöjen noudattamiseen. On tärkeää, että lapset ymmärtävät liikenteen vaarat ja osaavat toimia turvallisesti.
Voitte myös ottaa yhteyttä paikallisiin viranomaisiin, kuten kouluihin, nuorisopalveluihin tai paikalliseen liikenneturvallisuustyötä tekevään organisaatioon. He saattavat järjestää tiedotuskampanjoita, koulutuksia tai muita toimia, joiden tarkoituksena on lisätä tietoisuutta liikenneturvallisuudesta ja nuorten vastuullisesta ajokäyttäytymisestä.
On tärkeää muistaa, että yksittäisen tapauksen perusteella ei voi yleistää kaikkia nuoria. Suurin osa nuorista noudattaa liikennesääntöjä ja ajaa vastuullisesti. Kuitenkin jos huomaatte jatkuvaa huolestuttavaa käyttäytymistä, on hyvä pyrkiä puuttumaan siihen ja edistämään turvallisuutta yhteisössä.
Liikenneturvallisuus on meidän kaikkien vastuulla, ja yhteistyö eri tahojen kesken voi auttaa luomaan turvallisemman liikennetilanteen. - Anonyymi
Onko poliisille tehty ilmoitus?
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014