Alivoimainen Veijonen. . .

Anonyymi-ap

Säälittävällä tavalla tämä V. hehkuttaa ja nostattaa ITSEÄÄN ja ennutuksiaan, joista yksi toisensa perästä on mennyt pieleen pahemmin kuin paljon!

No, se on hyvä että hän ITSE todistaa omat väärä profetiansa, ja näin hereillä olevat lukija ja uskovat voivat kääntää selkänsä sairaille profetioille.

Jumala ei tarkoittanut meitä ENNUSTELIJOKSI! Siinä se primääri virhe on!

13

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nii, periaatteessa Jumala ei tarkoittanut meitä ennustelijoiksi, vaan lopulta määrää siihen.
      Ap. t. 2:17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.

      • Anonyymi

        Ei tuo määräys ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo määräys ole.

        Mutta sekundäärivirhe on se, että joku luulee, ettei Jumala tässä ajassa anna profetiaa kenellekään, eikä profetiaa enää muka olisi.
        Aamos 3:7 Herra Herra, ei tee mitään, ellei ensin kerro siitä palvelijoilleen profeetoille.
        Mitä Veijoseen tulee, niin hänessä ei ole profeetan merkkejä, koska hänessä ei näy säkkipuku päällään. Säkkipuku on profeetan merkki ja se tarkoittaa, ettei itse korota itseään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sekundäärivirhe on se, että joku luulee, ettei Jumala tässä ajassa anna profetiaa kenellekään, eikä profetiaa enää muka olisi.
        Aamos 3:7 Herra Herra, ei tee mitään, ellei ensin kerro siitä palvelijoilleen profeetoille.
        Mitä Veijoseen tulee, niin hänessä ei ole profeetan merkkejä, koska hänessä ei näy säkkipuku päällään. Säkkipuku on profeetan merkki ja se tarkoittaa, ettei itse korota itseään!

        veijonen jos kuka korottaa ITSEÄÄN


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­y­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17857403J

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Jo kaikki alkaisivat vain tottelemaan tuota Aam 3. jaetta tai Jooelin kirjan sanaa, ei meillä mitään muuta näkyisi kuin pelkkiä "ennustajia". Kuin Vilkkilässä kissoja, kirppuja koiran turkissa. Herra varjelkoon sellaiselta kykloopin silmältä, eksytykselät.

      Itse Jeesus sanoi:
      - Ei ole teidän asianne tietää aikoja ja hetkiä jotka ISÄ oman valtansa voimalla on asettanut, vaan...

      " te tulette olemaan minun todistajiani..."

      Opiskelkaa Raamatun Sanaa, älkää olko kuin järjettömät muulit ja aasit!

    • Anonyymi

      Veijosen synti:

      "joka itsensä ylentää se alennetaan".

    • Anonyymi

      Jumala vastaa sanastaan.

      • Anonyymi

        Kyllä.

        Mutta kaikki ihmisten puheet eivät ole Jumalalta, eivätkä Jumalan valtuttamia!


    • Anonyymi

      Ennustajia ja povareita. veijonen johtaa

    • Anonyymi

      Veijosen synti:

      "joka itsensä ylentää se alennetaan".

    • Anonyymi

      Veijosen kuolin ilmoitus kuulemma lehdessä

      päivän (3.8.2023) Aamulehdessä oli kuolinilmoitus.
      Harri Olavi Veijonen
      s. 8.1.1955
      k. 1.7.2023

      En ole varmistanut ja itse lukenut että onko näin

    • Anonyymi

      Ihmisenä Harri on mukava ja leppoisa kaveri. Oikea ihminen,.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe