Säälittävällä tavalla tämä V. hehkuttaa ja nostattaa ITSEÄÄN ja ennutuksiaan, joista yksi toisensa perästä on mennyt pieleen pahemmin kuin paljon!
No, se on hyvä että hän ITSE todistaa omat väärä profetiansa, ja näin hereillä olevat lukija ja uskovat voivat kääntää selkänsä sairaille profetioille.
Jumala ei tarkoittanut meitä ENNUSTELIJOKSI! Siinä se primääri virhe on!
Alivoimainen Veijonen. . .
13
409
Vastaukset
- Anonyymi
Nii, periaatteessa Jumala ei tarkoittanut meitä ennustelijoiksi, vaan lopulta määrää siihen.
Ap. t. 2:17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.- Anonyymi
Ei tuo määräys ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo määräys ole.
Mutta sekundäärivirhe on se, että joku luulee, ettei Jumala tässä ajassa anna profetiaa kenellekään, eikä profetiaa enää muka olisi.
Aamos 3:7 Herra Herra, ei tee mitään, ellei ensin kerro siitä palvelijoilleen profeetoille.
Mitä Veijoseen tulee, niin hänessä ei ole profeetan merkkejä, koska hänessä ei näy säkkipuku päällään. Säkkipuku on profeetan merkki ja se tarkoittaa, ettei itse korota itseään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sekundäärivirhe on se, että joku luulee, ettei Jumala tässä ajassa anna profetiaa kenellekään, eikä profetiaa enää muka olisi.
Aamos 3:7 Herra Herra, ei tee mitään, ellei ensin kerro siitä palvelijoilleen profeetoille.
Mitä Veijoseen tulee, niin hänessä ei ole profeetan merkkejä, koska hänessä ei näy säkkipuku päällään. Säkkipuku on profeetan merkki ja se tarkoittaa, ettei itse korota itseään!veijonen jos kuka korottaa ITSEÄÄN
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17857403J
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jo kaikki alkaisivat vain tottelemaan tuota Aam 3. jaetta tai Jooelin kirjan sanaa, ei meillä mitään muuta näkyisi kuin pelkkiä "ennustajia". Kuin Vilkkilässä kissoja, kirppuja koiran turkissa. Herra varjelkoon sellaiselta kykloopin silmältä, eksytykselät.
Itse Jeesus sanoi:
- Ei ole teidän asianne tietää aikoja ja hetkiä jotka ISÄ oman valtansa voimalla on asettanut, vaan...
" te tulette olemaan minun todistajiani..."
Opiskelkaa Raamatun Sanaa, älkää olko kuin järjettömät muulit ja aasit! - Anonyymi
Veijosen synti:
"joka itsensä ylentää se alennetaan". - Anonyymi
Jumala vastaa sanastaan.
- Anonyymi
Kyllä.
Mutta kaikki ihmisten puheet eivät ole Jumalalta, eivätkä Jumalan valtuttamia!
- Anonyymi
Ennustajia ja povareita. veijonen johtaa
- Anonyymi
Veijosen synti:
"joka itsensä ylentää se alennetaan". - Anonyymi
Veijosen kuolin ilmoitus kuulemma lehdessä
päivän (3.8.2023) Aamulehdessä oli kuolinilmoitus.
Harri Olavi Veijonen
s. 8.1.1955
k. 1.7.2023
En ole varmistanut ja itse lukenut että onko näin - Anonyymi
Ihmisenä Harri on mukava ja leppoisa kaveri. Oikea ihminen,.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783