Conner Rousseau

Anonyymi-ap

Belgialainen demari poliitikko, jonka wikipediassa lukee että huhujen mukaan seurustelee Sanna Marinin kanssa.

"In May 2023 there has been speculation that he is dating the current Finnish prime minister Sanna Marin. "

https://en.wikipedia.org/wiki/Conner_Rousseau

23

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Demarit on roistoja kaikkialla

• Anonyymi

Lähes rikollisia

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­N­­­y­­m­­f­o­­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17858667z

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuo Wikipediaan lisäämäsi pätkä poistetaan, koska siinä ei ole lähdettä. Et sitten kehdannut pistää Seiskaa lähteeksi,

• Anonyymi

Olisihan siihen voinut laittaa gekkonen sivustoston, mutta eiköhän IL:n, IS:n ja hesarin, että YLE:nkin ole pakko tästä uutisoida?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan siihen voinut laittaa gekkonen sivustoston, mutta eiköhän IL:n, IS:n ja hesarin, että YLE:nkin ole pakko tästä uutisoida?

Tai voihan joku belgialainen juorulehtikin toki asiasta kirjoittaa ja kuvia julkaista...?

• Anonyymi

Kävin muokkasin wikipedia-artikkelia. Laitoin siihen että "He is propably invented the first working perpetual motion machine in the world."

• Anonyymi

Sekaantuu Belgian politiikkaan Connerin kera?😁😁

• Anonyymi

Miksi osallistuisi?

• Anonyymi

Tämä voisi selittää Marinin kovan innon muuttaa Brysseliin EU-hommiin.

• Anonyymi

Niinpä. Munan perässä lähtee

• Anonyymi

Naton päämajakin on Belgiassa. Tämä selittää Marinin natokiiman

• Anonyymi

Ai nyt sillä on jo kiima Natoon. Viimeksi haukuttiin kuinka hänen vahtivuorolla ei Natoon liitytä.

Teki mitä vaan, niin aina Marin tekee päin vittua. Toista on Purra. Koko maailma on ylpeä Purrasta, joka on täydellinen ja saanut melkein jo rauhan aikaiseksi maailmaan.

• Anonyymi

Nyt kiinnostaa Purran siivouskoltut. Ja sitten mitä möläyttää. Se on nyt hallitusneuvotteluissa. Maalle ollaan väsäämässä hallitusta. Tukka sillä on hyvin.

• Anonyymi

Eikö ne pärkele jo uutta ministeriä ole saaneet aikaiseksi, suoleen?🤡🤡

• Anonyymi

Oma veikkaukseni on ettei mene kuin pari kuukautta kun Sanna ilmoittaa muuttavansa Brysseliin "töiden perässä".

• Anonyymi

Ensi kevään eurovaalien jälkeen siirtyy Brysseliin

• Anonyymi

Jos noin käy, sinne se meni Huhtasaarikin. Hakkarainen tosin men Columbiaan vai Costa Ricaan vastustamaan EUta ja hoitamaan 'Suomen' asioita! Meillähän äänestetään ketä sattuu, ei asialla väliä.

• Anonyymi

Sannan pitäisi mennä Hondurasiin laittamaan paikalliset ukot ruotuun. Samalla voisi sen hampaansa fiksauttaa halvalla.

• Anonyymi

Hahah.Sanna pääsee brysseliin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onko kenelläkään mitään päivitystä tähän tarinaan?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5745
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3827
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3312
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      17
      2915
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      243
      1970
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1748
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      37
      1634
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe