Parien seksi luonnossa ja uteliaiden tiirailu

Anonyymi-ap

Parit jotka touhuilevat luonnon helmassa katseilta sivussa, muttei kuitenkaan piilossa, haittaako jos ohikulkija jää seuraamaan matkan päästä teidän hekumointia?
Tänään selvänä kesän merkkinä lenksulla meikäjäbä bongasi aavan niityn/lumenkaatopaikan laidalla itseäni vanhemman parin hommissa ja uteliaisuus voitti, oikaisin poikki heitä viistäen nähdäkseni kuka saa ja kenelle annetaan ja kyllä, raksaäijä painoi leidiä edestä ja takaa farkun avonaisen takapaksin luona! Huomatessaan huikkasin kädellä merkiksi ja pysähdyin hetkeksi tiirailemaan kun oli kivan kinky meininki ja keskenään kikattelivat, mutta pian kun molemmat alkoivat vilkuilemaan kysyin haluavatko olla kahden ja jatkoin sen jälkeen matkaa.

Kysymys kuuluu mitkä ovat ns. herrasmiessäännöt todistajalle jos vastaava tilanne sattuu kohdille ja selvästi semijulkisella mutta rauhallisella paikalla itseään toteuttivat? Mitä parina haluaisitte? Toivottavasti osuu sama tilanne kohdalle toistekin :>

21

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sitten?

    • Anonyymi

      Joskus nuorempana tuli bongattua pariskuntia ,silloin pikkukaupungissa tai itse asiassa pikkukaupungin laitamilla oli 2-3 suosittua paikkaa jossa salaparit kävivät panemassa yleensäkin autossa mutta joskus kesä aikaa auton ulkopuolellakin ,oli tosi kiihoittavaa katseltavaa ja muutama pari kövi säännöllisesti tiettyinä viikon päivinä tiettyyn kellon aikaan .Ehkä paras ja kiihottavin näky oli kun satuin näkemään kaverini äidin kun oli naitavana auton vieressä jonkun viltin päällä.

      • Anonyymi

        Idiootti. Miksi seilaat täällä kaikki päivät.


    • Anonyymi

      Todellakin ollaan kokeiltu. Meillä nainen saanut välillä dildoa ja muita välineitä muiden katsellessa.
      Aika useat naiset pitää siitä että heitä katsellaan nakuna ja seikkailu seksin aikana.

      • Anonyymi

        Sellanenko sulla on kotona. No voi voi. Koeta kestää.


    • Anonyymi

      Etelässä lähdin kerran rannalta katsomaan vähän ympäristöä, kiertelin kallioilla jonkun matkan päästä rannalta. Ei ollut ihmisiä, mutta sitten olin vähän ylempänä ja katsoin alas. Musta mies makasi kalliolla ja nainen runkkasi häntä vimmatusti. Ajattelin jo jatkaa matkaa, mutta ihme kiihotuksen tunne valtasi. Seuraavaksi nainen imaisi mustan kullin suuhunsa ja huokaili. Hetken päästä nainen asettui ratsaille ja näki minut, mutta jatkoi kuitenkin. Vähän aikaa katselin ja jatkoin matkaa.

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa buaahaa

        Buahaakla taas vaippa märkänä. Haiset. Buahaaaaaaa.


      • Anonyymi

        Vaihda nyt jo se vaippasi pikku spede buahahaaaaaaa.


    • Anonyymi

      Kyllä on hauskaa katsella kun joku nauttii.

    • Anonyymi

      Itse mietin, että kun keskuspuistossa on itsensäpaljastajia, tykkääkö kukaan nainen katsoa sitä ja ite kiihottuu?

    • Anonyymi

      Me käydään välillä ulkona miehen kanssa panemassa. Monesti just lopetettu ku joku tulee eli ei olla kii jääty mikä ihan hyvä juttu. Mut se vaan on niin et jos ulkona paneskelee niin joku saattaa yllättää ja se on voi voi sitten. Ois toki aika noloa jos se ois joku tuttu. Ite en oo ketään yllättänyt ikävä kyllä.

      • Anonyymi

        Siis kantsii kokeilla joskus että jää oikeesti kiinni.
        Me ollaan jääty eikä kai kenellekkän jäänyt traumojaa.


      • Anonyymi

        Se kiinnijäämisen riski siinä kiehtookin.
        Olen 26-vuotias rouva ja olemme hiljaisissa paikoissa rakastelleet aurinkoa ottaessamme.
        Joskus joku on katsellut mukamas salaa.
        Kerran on tullut nuori mies lähempää katsomaan niin mieheni kysyi jos hänkin haluaisi.
        Ja kyllä tämä ehkä alta 20v mies/poika halusi.
        Oli ilmeisesti pitkä aika tai kokematon kun tuli heti kun tuskin ehti montaa työntää tehdä ennen siemensyöksyä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mutta me asutaan pikku maalaiskylässä. Se ois sitten joku tuttu pappara tai joku nirppanokka tuttu niin ei houkuta jäädä kiinni. Mutta jos tulee niin tulee Ei se meitä estä panemasta ulkona. Kyllä mä oon siitä toisille sanonut jos ollut sopivasti puhetta.

      • Anonyymi

        Sit vaan kesäajelulle jos ei oman pitäjän pellonreuna houkuta. Kesä on kyllä hienoa aikaa ja ihmiset vapautuneempia. Olis kyllä mahtavaa saada todistaa lähempääkin tuntemattoman pariskunnan panemista auringonpaisteessa ja samalla itsekin veivailla,
        huumoria ja tilannetajua kaikilla mukana kuitenkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit vaan kesäajelulle jos ei oman pitäjän pellonreuna houkuta. Kesä on kyllä hienoa aikaa ja ihmiset vapautuneempia. Olis kyllä mahtavaa saada todistaa lähempääkin tuntemattoman pariskunnan panemista auringonpaisteessa ja samalla itsekin veivailla,
        huumoria ja tilannetajua kaikilla mukana kuitenkin :)

        Meillä nainen tykkää just tuollaisesta sivusta katselijasta.
        Nykyisin jo vähän turhankin innokas vilauttelemaan paikkojaan muille.


    • Anonyymi

      Mies on siitä vähän outo että se ei uskalla/viitti/ tai halua lähtee pitämälle että justiin suostuu siellä oman kylän pellon reunalla panemaan.

    • Anonyymi

      No mut hei. Onhan se tosi tosi kiihottavaa katsella ja kuunnella kun jonkun rouva kiljuu kiimassa kun vieras kulli jyystää pillua siinä on sitä aitouden tunnetta kun pariskunta ei tiedä että heitä katsellaan ,itselläni ainakin kulli jämähtää kivi kovaksi jo kun kuulen että jotkut nai jo pelkät äänet kiihottaa.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      150
      1117
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      24
      911
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe