Kuka maksaa veroo

Anonyymi-ap

Yritykset maksaa 6 kiljardii veroa
Yritystuet on 9 miljaedia ja veeoedutnja ikamsit autot bensat päälle

Palakansaajat maksa veroja 36 miljaeii ei yhtän vähenyksimjopa,työmatkat wi vähenyksiä käytännössä omavastuu koekea.

10

242

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      >> Palakansaajat maksa veroja 36 miljaeii ei yhtän vähenyksimjopa,työmatkat wi vähenyksiä käytännössä omavastuu koekea.>>

      Jos noita varakkaita ja hyvin avustushalukkaista palkansaajia ei olisi noin paljon, niin meidän yrittäjien elämä olisi aika lailla karumpaa ja kovempaa. Nyt kun saadaan kunnolla palkansaajien kustantamia tukiaisia, niin silloin yrittäjätkin pärjää ihan mukavasti.

      Tätä nykyistä järjestelmää täytyy vaan kehittää eteenpoäin porvarihallituksen aikana. Meillä yrittäjillä ja yrityksillä on näinä vaikeina aikoina kova tarve saada aika lailla lisääkin tukirahaa Valtiovallalta ja EU:lta.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­N­y­­­m­f­­o­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17859386a

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Suomessa 4 korkein verorasitus vaikka maa on pienen pieni verrattuna muihin Euroopan maihin . MITEN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA ? Silti meillä ei toimi mikään. Joku vetää välistä !!

    • Anonyymi

      Hallitus neuvotteluissa Säätytalolla hyvät pöperöt edustajilla, ja tottahan toki veronmaksajien piiiikkkiiin. ELI SiNUN.

    • Anonyymi

      Kannattaako veroja maksaa, menee vaan sin ulkomaan apuu.

    • Anonyymi

      RKP:n Henriksson ilmotti viime viikolla, että heidän ensisijainen tahtonsa ja kynnyskysymyksensä on nostaa kehitysapu 0,7 prosenttiin BKT:stä.

      Nyt rahaa menee sinne vaan 1.5 miljardia euroa vuodessa, kun RKP haluaisi että menisi noin 2.5 miljardia vuosittain.

      • Anonyymi

        Vaikee pysyy aloituksenimteemassa
        Ajatuksesi vaektaa

        Pysy asiassa tai peeusta oma aloitus muualla


    • Anonyymi

      Kertokaa heti mistä voin hakea vuosikymmenten yritystuet.
      Yritykseni ei ole saanyt yhtään tukea ja yli 30 vuotta olen yritystä pyörittänyt.
      Varmaan valtio on mulle parisataatuhatta velkaa, vai miten se menee?

      Vai onko se niin että se perinteinen työllistävä yrittäjäkunta ei niitä tukia saa?

    • Anonyymi

      Suoranaista yritystukea maksetaan "vain" 3 miljardia. Loput 6 miljardia on laskennallista lähinnä veroetuja, kuten alennettu ALV-kanta. Tuo 3 miljardiakin sisältää jo koronatuet eli normaalisti ollaan alle 2 miljardissa.

      2022 yhteisöveroa kertyi 8 miljardia ja lisäksi yritystoiminnan kautta tulee 25 miljardia ALV:tä. Tietysti myös hyvin merkittävä osa palkoista maksettavista veroista tulee yritystoiminnan kautta. Esimerkiksi oma yritykseni ei ole koskaan maksanut yhteisöveroa, mutta maksaa palkkani eli mahdollistaa tuloveroni maksun.

    • Anonyymi

      Myöskin pizzeria edessä se 70 000e auto on ostettu yritytuella verotta vaikka ei sovellu ravintola toominyasn

      Asiantuntija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1374
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1052
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      53
      907
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      105
      845
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      790
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      784
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      700
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      32
      700
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      683
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      645
    Aihe