Olemme alle 30v kolmikko 1n ja 2m
Naisemme esitti toiveen roolileikin toteutukseen johon tarvitsemme 2 miestä. (!seksi kokemus)
Olemme Veikkolasta
Olemme -30v ryhmä 1n ja 2m
4
552
Vastaukset
- Anonyymi
Olis muuten mielenkiintoista kuulla naisen kokemana mille tuntuu olla ns. kaksi munaa yhtäaikaa alareissä! Olen kuullut pari versiota tästä, mutta aina niissä on ollut puudutetta ettei nainen ole muistanut mitään. Olen kuullut varttia vaille toteutusta olleen version, mutta sitten viimehetkellä kaikki on mennyt pieleen!
Pystyykö nainen keskittymään siihen kun sisällä on kaksi munaa päät vastkain ja mille se tuntuu miehistä. Näitä jälkiliukkaat juttuja on kuultu!- Anonyymi
Minulla ei ole kokemusta anaaliseksistä kun en tykkää siitä.
Kaksi kullia pimpissä taas on minun lemppari ja se on mielettömän hieno tunne.
Kyllä molemmat miehet tuntuu todella hyvältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole kokemusta anaaliseksistä kun en tykkää siitä.
Kaksi kullia pimpissä taas on minun lemppari ja se on mielettömän hieno tunne.
Kyllä molemmat miehet tuntuu todella hyvältä.Aikanaan kun itseä alkoi seksiasiat kiinnostamaan, niin ryhmäseksillä ajattelin juuri tuota, että nainen on kahden miehen välissä munat pepussa ja pillussa. Harvassa vaan ne naiset joilla on tuosta kokemusta selvinpäin.
Kyllähän peppupanot on tavallista, yleisyydestä en tiedä koska Tilastokeskus ei tee tutkimuksia.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984