Hei sinä nainen jonka kanssa katseet, hymyt kohtasivat. Vaihdoimme muutaman sanan lennossa.
Sait sydämeni läikähtämään...
Tays 17.5.23
Anonyymi-ap
11
928
Vastaukset
- Anonyymi
Up!
- Anonyymi
Up again
- Anonyymi
Kellonaika, noin?
- Anonyymi
Yhden, puol kahden aikaan
- Anonyymi
Mä kävin yhdessä toisessa sairaalassa polilla pari vuotta sitten. Lääkärin jälkeen oli hoitajan haastattelu ja siinä puhuttiin perheistä yms. Eli tiesin, että tämä kiva hoitaja oli perheellinen ja se siitä!
- Anonyymi
Up...
- Anonyymi
Vielä yksi nosto
- Anonyymi
Lisää tuntomerkkejä..voipi olla, että muistankin sinut...
- Anonyymi
Mun vai sun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun vai sun?
Kerro missä päin tapahtui alueella?
- Anonyymi
Up again
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829