Miksi uskonnollista nimeä kantavissa yhteisöissä himoitaan rahaa?

Anonyymi-ap

Mikä on johtanut siihen, että kristittyinä itseään pitävät yhteisöt ja niiden valtaapitävät henkilöt himoitsevat ja palvovat rahaa sekä maallista mammonaa?
Rahasta on tullut jumala, jota he palvovat. Raamatun Jumalasta on tullut yksinomaan huulten höpinää ja sen jumalan nimissä pyritään ainoastaan saamaan lisää rahaa. Kaikki pyörii adventtikirkonkin piirissä pelkästään mammonan ympärillä.

25

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloitus on valhetta.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­N­­y­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17861139s

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

‪Billy Graham kuoli $25 miljoonaa pankkitilillään.. tehdessään jumalan työtä?
      Hän jätti jälkeensä rahan lisäksi kiinteistöomistuksia, kirjojen rojalteja ja paljon muuta rahan arvoista.

Billy Grahamin 'Evangelistic Associationin' tulot olivat 101 miljoonaa dollaria vuonna 2010. Järjestöä johtaa nyt Billy Grahamin vanhin poika William Franklin Graham III, jolle maksetaan hyvin johtotehtävistään.
      Charlotte Observerin mukaan hänet tunnettiin paremmin nimellä Franklin Graham, ja hän sai huikeat 1,2 miljoonaa dollaria vuonna 2008 ja 880 000 dollaria korvauksena vuonna 2014 järjestönsä johtamisesta.

Franklin Graham ja Billy Graham Evangelistic Association ovat ostaneet valtavat määrät hehtaareja käsittäviä maa-alueita sekä museoita, kirjastoja uskonnollisia koulutuskeskuksia varten ja käyttäneet kymmeniä miljoonia niiden rakentamiseen.

Billyn mielestä ahneus ja kateus ovat aiheuttaneet hänelle paljon vaivaa myös vanhuuden päivillä. Hän tunnustaa avoimesti, että sydän ei koskaan saa kyllälti materialista hyvää, vaan ihminen haluaa vain lisää miljoonia.

Billy Grahamin omaisuus oli hänen kuollessaan kuitenkin pienempi kuin esim. evankelista Joel Osteen (40 miljoonaa dollaria) ja Kenneth Copeland (760 miljoonaa dollaria).

• Anonyymi

Niin ja kuinka paljon Salomo omisti ?

kysynpävaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kysynpävaan.

"Niin ja kuinka paljon Salomo omisti ?"

Kysynpä vaan, että oliko se kaikki Salomon omistama raha hänen työllään ja vaivalla ansaittua?
        Noh. Ei ollut, koska se oli köyhältä omalta kansalta anastettua sekä sotasaaliina tappamalla ja murhaamalla hankittua. Salomo tietysti tapatti sotatantereella miehet ja sitten osan naisista (tytöt/lapset) hän säästi ja toi kotiinsa nussittaviksi ja rumimmat palvelijoiksi tai tapettaviksi.

Paljonko Salomo söi kavereidensa kanssa ruokaa päivittäin?
        1. Kun. 5:2-5 "Ja Salomon jokapäiväinen muona oli: kolmekymmentä koor-mittaa lestyjä jauhoja ja kuusikymmentä koor-mittaa muita jauhoja, kymmenen syöttöraavasta, kaksikymmentä laitumella käyvää raavasta ja sata lammasta; näitten lisäksi peuroja, gaselleja, metsäkauriita ja syötettyjä hanhia. Sillä hän vallitsi kaikkea Eufrat-virran sen puoleista maata, Tifsahista aina Gassaan saakka, kaikkia Eufrat-virran sen puoleisia kuninkaita."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kysynpävaan.

Pitäisikö tämä Salomonin maallisen mammonan kerääminen ymmärtää nyt puolustukseksi ja esikuvaksi Billy Grahamin ja muiden kaltaistensa rahanahneudelle...??!

Hmmm...luulin, että kristittyjen esikuvana piti olla Jeesus, jolla ei kuulemma ollut paikkaa, mihin päänsä kallistaisi...

No, Raamattu on kirja, josta jokainen voi löytää itselleen sopivia "todisteita" mihin tahansa.

Köyhäily sopii kuitenkin lähinnä rahvaalle, kun taas pappien/pastorien kuuluu elää Herroiksi, jopa köyhien kustannuksella, sillä köyhiähän aina riittää kuten "uhrilihaa" Venäjällä, joka turvaa eliitin olemassaoloa.

• Anonyymi

Olet löytänyt uskonnon perimmäisen olemuksen.

• Anonyymi

Aivan!
        Jostain kummasta syystä, moni hengenmies ja -nainen on lähes maanisesti kiinnostunut rahasta.

Höynäytetyiltä siitä on harvinaisen helppo lypsää, kun heihin uppoaa melkein mikä feikkistoori tahansa. Ei tarvitse kuin aloittaa: 1) Näin näyn, että... 2) Jeesus haluaisi, että te teette mahdolliseksi hänen sanansa levittäminen, ja koska siihen tarvitaan rahaa, niin tässä on tilinumero, johon... ja ziljoonia muita lipeäviä pyyntöjä.

Heikkoja ja helposti höynäytettäviä tulee aina löytymään, siksi religionbusiness on loppumaton keino painaa rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan!
        Jostain kummasta syystä, moni hengenmies ja -nainen on lähes maanisesti kiinnostunut rahasta.

Höynäytetyiltä siitä on harvinaisen helppo lypsää, kun heihin uppoaa melkein mikä feikkistoori tahansa. Ei tarvitse kuin aloittaa: 1) Näin näyn, että... 2) Jeesus haluaisi, että te teette mahdolliseksi hänen sanansa levittäminen, ja koska siihen tarvitaan rahaa, niin tässä on tilinumero, johon... ja ziljoonia muita lipeäviä pyyntöjä.

Heikkoja ja helposti höynäytettäviä tulee aina löytymään, siksi religionbusiness on loppumaton keino painaa rahaa.

Mitenkä on ateistin maailma ? Minulla on monta hyvää ateisti ystävää ja ei me riidellä vaikka ei kaikista asioista samaa mieltä ollakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä on ateistin maailma ? Minulla on monta hyvää ateisti ystävää ja ei me riidellä vaikka ei kaikista asioista samaa mieltä ollakkaan.

Kysyn aina ihmiseltä, jonka ensi kertaa tapaan, että uskooko hän jumalaan.
        Jos hän vastaa myöntävästi, minä vastaan, etten siinä tapauksessa usko mihinkään, mitä hän minulle sanoo. Siihen aina päättyy se keskustelu. Uskovainen on maailman epäluotettavin ihminen ja sen olen saanut henkilökohtaisesti havaita, eikä siinä tarvitse edes sitä yleistämiskorttia vetää esiin, vaikka joku voisikin sanoa, että eiväthän kaikki ruotsalaisetkaan ole homoja. Uskovaiset kuitenkin ovat kaikki huijattuja ja heidän herkkäuskoisuutensa tekeekin heistä epäluotettavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän vastaa myöntävästi, minä vastaan, etten siinä tapauksessa usko mihinkään, mitä hän minulle sanoo. Siihen aina päättyy se keskustelu. Uskovainen on maailman epäluotettavin ihminen ja sen olen saanut henkilökohtaisesti havaita, eikä siinä tarvitse edes sitä yleistämiskorttia vetää esiin, vaikka joku voisikin sanoa, että eiväthän kaikki ruotsalaisetkaan ole homoja. Uskovaiset kuitenkin ovat kaikki huijattuja ja heidän herkkäuskoisuutensa tekeekin heistä epäluotettavia.

"Uskovaiset kuitenkin ovat kaikki huijattuja ja heidän herkkäuskoisuutensa tekeekin heistä epäluotettavia."

No osa on kyllä pelkkiä huijareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on jopa uskova ystävä. Ei me maailmankatsomuskysymyksistä väännetä.

Joten, mikä oli ongelmasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tämä liittyy kyseiseen aiheeseen?

Poistuuko tämä uskonlahkojen rahanahneus- ja hyväuskoisten ihmisten huijaamisongelma sillä, että sinulla on monta hyvää ateistiystävää?

• Anonyymi

Kirkot, seurakunnat ja kaikki yleishyödylliset järjestöt keräävät rahaa toimintaansa. Huomiota herättää ateistien kiihkeät hyökkäykset uskonnollisia toimijoita vastaan, mutta esim. Lions, rotarit, urheiluseurat, kulttuuri, teatteri, ooppera, pyöreänpöydän ritarit, vapaa muurarit, juuston maistajat jne.... eivät nostata raivoanne, vaikka tilanne on sama heidän kohdallaan. Kovin olette valikoivia raivonne kohteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Uskovaiset kuitenkin ovat kaikki huijattuja ja heidän herkkäuskoisuutensa tekeekin heistä epäluotettavia."

No osa on kyllä pelkkiä huijareita.

Logiikkasi mukaisesti sinun pitäisi julistaa ammmattijärjestöt, urheiluseurat, elokuvat, teatterit, sota veteraanit, taksit, ilotytöt, eli kaikki jotka myyvät lippuja tai maksavat jäsenmaksuja. Taitaisit jäädä hyvin yksinäiseksi, jos haukkusit kaikki huijareiksi ja maailman epäluotettavimmiksi ihmisiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan!

Hengenmiehet eivät rakasta rahaa, vaan rahaa rakastavat ovat olevinaan 'hengenmiehiä'.

Ei raha ole se paha, vaan rahan rakastaminen. Jos Graham ja Osteen ja Copeland tulisivat uskoon, he tajuaisivat maallisen omaisuuden vähäpätöisyyden ikuisuuden rinnalla. Miten paljon iankaikkisia rikkauksia he voisivatkaan koota itselleen noilla omaisuuksillaan, jos käyttäisivät rahansa vaikka King James Raamattujen levittämiseen kaikille ihmisille. Jopa Copeland ehkä voisi vielä pelastua. Ei siis sillä, että antaisi omaisuutensa pois, vaan sillä, että kääntyisi Jumalan puoleen ja ottaisi vastaan Jeesuksen veren sovituksen omalle kohdalleen, nöyränä ja katuen. Jokaisen meidän pelastuminen on ollut Jumalan ihme. Samaan paikkaan mekin olimme menossa kuin Osteen ja Graham. Ennen uskoon tulemistamme mekin rakastimme rahaa, meillä vaan oli sitä vähemmän kuin heillä. Rahanhimo oli kuitenkin sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omaksi vahingoksesi noin toimit. Jumalan pelko on viisauden alku.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Juopothan leveilee sillä pullostaan juomisella vaikka se itseasiassa ottaakin itestään.

• Anonyymi

"Kaikki pyörii adventtikirkonkin piirissä pelkästään mammonan ympärillä."

HÖPÖHÖPÖ!

• Anonyymi

Aloittaja ei taas halua moneen kertaan vastattuun asiaan ottaa ymmärryksen hattua päähänsä.

Raha on vaihdantaväline. Seurakuntalainen - pitää huolta hengellisestä huoneesta.
      Hän hoitaa sitä itse, ei sinun ole tavis siitä moittia, koska omaansa antaa leiviskänä vaihetuspöydältään.
      raha ja seurakunta työllistää sitä paikkakuntaa, missä toimitilat ovat.
      Maksetaan vesilaitokselle, sähkölaitokselle jne. jne. eli työllistetään myös - ehkä sinuakin. Eli on sinun hyvinvoinnista kyse.

Seurakunta palvelee monella tapaa siellä käyvää, kotiseurakuntaansa.

Eli muistahan miten olen sinulle vastannut monet kerrat.

Ja juuri tehtäkuvien mukaan, kun rahalla toimenkuvia rahoitetaan, niin valtiokin joka vuosi rahoittaa kansankirkkoa aika runsailla mitoilla ja he käyttävät varat itse sopivaksi katsovalla tavalla.
      Tänävuonna kirkon keskusrahasto saa yli 122 miljoonaa euroa.
      eli raha tarvitaan ylläpitoon.

Siksi myös yhteiskunnassa taidetta ja urheilua tuetaan, jne... koska sinun halullisuus ei muutoin rahoita mitään, homma ei pelaa ilman yhteistä panostusta.

Mietihän vielä, ettei aivopieruja tarvitse kirjoitella tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Jokainen uskonto on perustettu syystä että porukkaa pitää hallita , saadaksemme kynittyä siltä elanto tälle uskonnon markkinoijalle . Tuollainen on aina jonkin ryhmän bisnes ja useimmiten valtion suojaama . Ovelaa myydä mielikuvia .

• Anonyymi

Valheesi ei hetkauta.

• Anonyymi

Oletko kateellinen sosialisti? Sinulla ei selvästikään rahahommat suju.

• Anonyymi

Näinhän se on. Ei se ole tyhmä, joka pyytää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe