Uskoin pitkään, että Koronaa pystyy vastutamaan juomalla viinaa ja saunomalla. Aivan viime aikoina olen tullut tästä epäileväksi, enkä nyt olekaan enää aivan varma tuosta.
Koronasta vähäsen
7
260
Vastaukset
- Anonyymi
Ja minä uskoin pitkään, että rokotukset ovat vaarallista ottaa, koska niissä piti olla mikrosiruja tekemisieni ja olemisieni seuraamiseksi. Minä olen nyt vähän horjuvainen tuosta uskomuksestani, tosin lestadiolaisuus lahkolaisuutena antaa minulle tukea aikaisempaan varmuuteeni asiassa.
- Anonyymi
Minäkin olen ollut vähän horjuvainen koronan suhteen. Olenkin ottanut tavakseni palata iltaisin taksilla kotiin. Ravintolassa palvelu pelaa ja juomalaskuni menevät valtion piikkiin.
- Anonyymi
Johnson & Johnsonin rokote on vedetty USA:n markkinoilta pois haittavaikutusten takia: https://generalmcnews.substack.com/p/johnson-and-johnson-covid-19-vaccine?sd=pf
Joten oli varmasti perempi, että ei ottanut sitä. Mutta sairaalaan joutuneista korona-potilaista vain 7% koko maailmassa on ollut tupakoitsijoita. Tutkijat epäilevät, että juuri nikotiini estää rokotteen piikkiproteiinia kiinnittymästä ja aiheuttamasta vahinkoja. Jotain muuta hyötyä tupakoinnistakin, kuin valtiontalouden paikkausta veroilla.- Anonyymi
Ameriikan Väyrynen ohjeisti juomaan Johnson&Johnsonis, eli kotien siivousainetta.
- Anonyymi
Minäkin kannatan, että röökiaskiin pitää laittaa teksti:
"Tupakointi suojaa vakavalta koronataudilta".
P.S. Maa on pannukakku.
- Anonyymi
Ja maa onkin pannukakku.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043