Maksaakohan ne sen ajot. On se pimee lehti. Onhan siellä monta parempaakin.
Vastaukset 30
- Anonyymi
No paremmista en tiijä...
- Anonyymi
Suniselle paikka kuuluu. On paras vaihtoehto sinne.
- Anonyymi
Millähän perusteella....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän perusteella....?
Se on ollut aina tallinsa nopein kuski Viron ja Suomen mm rallissa
- Anonyymi
Huttunen pääsee ajamaan Rally ykkösellä.
- Anonyymi
Huttunen ei pärjännyt edes SM rallissa
- Anonyymi
Ei taida päästä.
- Anonyymi
Suninen ,Ainut oikea.
- Anonyymi
Lindholmi on perinteinen keskinkertainen rahalla ajava kuski. Mut hyvä et ajaa täytteenä.
- Anonyymi
Niin kuin muutkin suomalaiset!
- Anonyymi
On muuten maailmanmestari.
- Anonyymi
Sunisen paikka, Emil neuvotteluissa myös. Huttunen ei herätä Hyundain kiinnostusta......
- Anonyymi
Mikkellsen paras vaihtoehto, mut vanha kuten suninen ja huttunen...lindholm vois olla siinä ja siinä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkellsen paras vaihtoehto, mut vanha kuten suninen ja huttunen...lindholm vois olla siinä ja siinä....
On siellä vielä yksi Oliver.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä vielä yksi Oliver.
Se sai jo mahdollisuutensa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkelsen ei erityisemmin vaikuta olevan palaamaisillaan Hyundaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perusta talli ja Ota joku 6 vuotias jos alle 30 v suninen on sun mielestä vanha!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perusta talli ja Ota joku 6 vuotias jos alle 30 v suninen on sun mielestä vanha!
Taidat olla vähän yksinkertainen....;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalle olisi voittanut useimmat jo 6v :)
- Anonyymi
Kyllä nyt tytteliä kiukuttaa, mikseivät valitse marinia, sehän päihittää kaikki :)
- Anonyymi
Suninen on paras vaihtoehto hyndaille.
- Anonyymi
Nuoremmista Pajari.
- Anonyymi
Taitaapi olla toyotan miehiä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapi olla toyotan miehiä....
Ei ole. Skodalla ajaa Ralli2 kategoriassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Skodalla ajaa Ralli2 kategoriassa.
Siellähän noi kaikki ajaa tällä hetkellä....et tainnut ymmärtää toyota viittausta....;D
- Anonyymi
Tuskin. Eiköhän Suninen tule ajamaan ainakin Viron & Suomen ralleissa.
- Anonyymi
Ja zilen kisan
- Anonyymi
iltalehti seatin pakoauton kuskiksi
- Anonyymi
Ja sinne se Lindholm meni. Nyt pitää sitten kanssa näyttää kuinka Hyndaita viedään. Vauhti on ollut ihan huippuluokkaa.
- Anonyymi
Emil testaa Hundayta jämsässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3891623Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan851102Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94952Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63869Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43773- 122736
- 60730
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10718- 39689
- 57656
- 50626
- 45567
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o34565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 33555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 84514
- 49503