Mitä kaikkea tekemisen puute saa tekemään?

Anonyymi-ap

Hessuli rekisteröi itselleen nimimerkin Jumalanvaltakunta kymmenien muiden nimimerkkien jatkeeksi. Kirjoittaa monella nikillä ja keskustelee itsensä kanssa.

Varma tieto aikoi poistua palstalta, mutta kirjoittaa edelleen järjettömiä viestejä.

Tekemisen puute tekee riippuvaiseksi palstasta. Ei kovin kehuttavaa elämää.

Toista se on meikäläisellä...

15

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole Hessuli. Ei kai mikään rajoita vapaana olevan nikin rekisteröimistä vai mistä peppukipusi johtuu että piti ihan avaus tehdä asiasta? 😂

      • Anonyymi

        Ihmetyttää tuo harrastuksesi ja palstariippuvuus.

        Kerskaat monipuolisesta elämästä, mutta onko se kaikki keksittyä kuten palvelusvuodet Israelin armeijan kersanttina?

        Taidat taas juopotella. Jotenkin aistin sen sinusta.

        Muista taas töppäillä puolenyön jälkeen. Saat karsittua siten nikkejäsi. Häpeissäsi niitä poistelet.


      • Anonyymi

        Et ole avauksen ainoa asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetyttää tuo harrastuksesi ja palstariippuvuus.

        Kerskaat monipuolisesta elämästä, mutta onko se kaikki keksittyä kuten palvelusvuodet Israelin armeijan kersanttina?

        Taidat taas juopotella. Jotenkin aistin sen sinusta.

        Muista taas töppäillä puolenyön jälkeen. Saat karsittua siten nikkejäsi. Häpeissäsi niitä poistelet.

        minä EN OLE G4k EN EN JA NE NEKÄ TIEDÄ KUKA HÄN EDES ON

        sINULLA ON PULLAA PYLLYSSÄ

        K


      • Anonyymi
        JumaIanvaltakunta kirjoitti:

        minä EN OLE G4k EN EN JA NE NEKÄ TIEDÄ KUKA HÄN EDES ON

        sINULLA ON PULLAA PYLLYSSÄ

        K

        Olet siis Pallihikeä nuuskiva Luterilaani isolla i-kirjaimella.


      • Et tietenkään ole minä. Avauksen tehnyt palstatrolli on taas sekaisin kuin seinäkello 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetyttää tuo harrastuksesi ja palstariippuvuus.

        Kerskaat monipuolisesta elämästä, mutta onko se kaikki keksittyä kuten palvelusvuodet Israelin armeijan kersanttina?

        Taidat taas juopotella. Jotenkin aistin sen sinusta.

        Muista taas töppäillä puolenyön jälkeen. Saat karsittua siten nikkejäsi. Häpeissäsi niitä poistelet.

        ”Taidat taas juopotella. Jotenkin aistin sen sinusta.”

        En ole koskaan juopotellut. Ja vaikka olisinkin niin miksi nyt? Huomenna on työpäivä.


      • HessuIi kirjoitti:

        Et tietenkään ole minä. Avauksen tehnyt palstatrolli on taas sekaisin kuin seinäkello 😆

        Juurikin näin. Hyvä, että todistit tuon trollin luulot harhaluuloksi ja sen, että olemme eri henkilöitä 👍


      • Anonyymi
        Jumalanvaltakunta kirjoitti:

        Juurikin näin. Hyvä, että todistit tuon trollin luulot harhaluuloksi ja sen, että olemme eri henkilöitä 👍

        Jo on mennyt sfääreihin sairas itsensä kanssa keskustelu! 😅


      • Anonyymi
        Jumalanvaltakunta kirjoitti:

        ”Taidat taas juopotella. Jotenkin aistin sen sinusta.”

        En ole koskaan juopotellut. Ja vaikka olisinkin niin miksi nyt? Huomenna on työpäivä.

        Olet siis Pallihikeä nuuskiva Luterilaani isolla i-kirjaimella.
        s

        Tarkista viesti: voit lähettää saman viestin vain kerran.


    • Anonyymi

      Kunhan mökkikelit lämpenee poistun palstalta. Saatan palata taas syksyllä jos tämä vielä on elossa.

      Varma Tieto

      • Anonyymi

        Herramme Jeesuksen Kristuksen pallit sinun edestäsi annettu!


      • Anonyymi

        Sinähän kirjoitat puhelimella. Mikä estää kirjoittamasta mökillä ollessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän kirjoitat puhelimella. Mikä estää kirjoittamasta mökillä ollessa?

        Varma-Kakka on kesällä suorittamassa ehtoja, ettei jää luokalle. Ei se missään mökillä ole 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän kirjoitat puhelimella. Mikä estää kirjoittamasta mökillä ollessa?

        Mökillä on tärkeämpää tekemistä. Verkot pitää kokea joka aamu, sauna ja takkapuita tehdä ja muita oikeita töitä. Jumalille ja pieruille ei jää aikaa. Yrittäkää selvitä ilman minun viisautta.

        Varma Tieto


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe