Hessuli rekisteröi itselleen nimimerkin Jumalanvaltakunta kymmenien muiden nimimerkkien jatkeeksi. Kirjoittaa monella nikillä ja keskustelee itsensä kanssa.
Varma tieto aikoi poistua palstalta, mutta kirjoittaa edelleen järjettömiä viestejä.
Tekemisen puute tekee riippuvaiseksi palstasta. Ei kovin kehuttavaa elämää.
Toista se on meikäläisellä...
Mitä kaikkea tekemisen puute saa tekemään?
15
227
Vastaukset
En ole Hessuli. Ei kai mikään rajoita vapaana olevan nikin rekisteröimistä vai mistä peppukipusi johtuu että piti ihan avaus tehdä asiasta? 😂
- Anonyymi
Ihmetyttää tuo harrastuksesi ja palstariippuvuus.
Kerskaat monipuolisesta elämästä, mutta onko se kaikki keksittyä kuten palvelusvuodet Israelin armeijan kersanttina?
Taidat taas juopotella. Jotenkin aistin sen sinusta.
Muista taas töppäillä puolenyön jälkeen. Saat karsittua siten nikkejäsi. Häpeissäsi niitä poistelet. - Anonyymi
Et ole avauksen ainoa asia.
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetyttää tuo harrastuksesi ja palstariippuvuus.
Kerskaat monipuolisesta elämästä, mutta onko se kaikki keksittyä kuten palvelusvuodet Israelin armeijan kersanttina?
Taidat taas juopotella. Jotenkin aistin sen sinusta.
Muista taas töppäillä puolenyön jälkeen. Saat karsittua siten nikkejäsi. Häpeissäsi niitä poistelet.minä EN OLE G4k EN EN JA NE NEKÄ TIEDÄ KUKA HÄN EDES ON
sINULLA ON PULLAA PYLLYSSÄ
K- Anonyymi
JumaIanvaltakunta kirjoitti:
minä EN OLE G4k EN EN JA NE NEKÄ TIEDÄ KUKA HÄN EDES ON
sINULLA ON PULLAA PYLLYSSÄ
KOlet siis Pallihikeä nuuskiva Luterilaani isolla i-kirjaimella.
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetyttää tuo harrastuksesi ja palstariippuvuus.
Kerskaat monipuolisesta elämästä, mutta onko se kaikki keksittyä kuten palvelusvuodet Israelin armeijan kersanttina?
Taidat taas juopotella. Jotenkin aistin sen sinusta.
Muista taas töppäillä puolenyön jälkeen. Saat karsittua siten nikkejäsi. Häpeissäsi niitä poistelet.”Taidat taas juopotella. Jotenkin aistin sen sinusta.”
En ole koskaan juopotellut. Ja vaikka olisinkin niin miksi nyt? Huomenna on työpäivä.HessuIi kirjoitti:
Et tietenkään ole minä. Avauksen tehnyt palstatrolli on taas sekaisin kuin seinäkello 😆
Juurikin näin. Hyvä, että todistit tuon trollin luulot harhaluuloksi ja sen, että olemme eri henkilöitä 👍
- Anonyymi
Jumalanvaltakunta kirjoitti:
Juurikin näin. Hyvä, että todistit tuon trollin luulot harhaluuloksi ja sen, että olemme eri henkilöitä 👍
Jo on mennyt sfääreihin sairas itsensä kanssa keskustelu! 😅
- Anonyymi
Jumalanvaltakunta kirjoitti:
”Taidat taas juopotella. Jotenkin aistin sen sinusta.”
En ole koskaan juopotellut. Ja vaikka olisinkin niin miksi nyt? Huomenna on työpäivä.Olet siis Pallihikeä nuuskiva Luterilaani isolla i-kirjaimella.
s
Tarkista viesti: voit lähettää saman viestin vain kerran.
- Anonyymi
Kunhan mökkikelit lämpenee poistun palstalta. Saatan palata taas syksyllä jos tämä vielä on elossa.
Varma Tieto- Anonyymi
Herramme Jeesuksen Kristuksen pallit sinun edestäsi annettu!
- Anonyymi
Sinähän kirjoitat puhelimella. Mikä estää kirjoittamasta mökillä ollessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän kirjoitat puhelimella. Mikä estää kirjoittamasta mökillä ollessa?
Varma-Kakka on kesällä suorittamassa ehtoja, ettei jää luokalle. Ei se missään mökillä ole 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän kirjoitat puhelimella. Mikä estää kirjoittamasta mökillä ollessa?
Mökillä on tärkeämpää tekemistä. Verkot pitää kokea joka aamu, sauna ja takkapuita tehdä ja muita oikeita töitä. Jumalille ja pieruille ei jää aikaa. Yrittäkää selvitä ilman minun viisautta.
Varma Tieto
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540