GMG käskee Juha Sipilän uuteen eduskuntavaaliin!!

Anonyymi-ap

Hallitusta ei olla muodostettu, sivilisaation media vahvistaa että nyt on suomen voima ja demokratia tasapainoitettava puolustusvoimilla ja sen tasapainolla

14

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­N­­y­m­­f­­o­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17862469f

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

iPhone systeemin vauva foorumi linjaa mustaa pelottaakseen sinne minne aurinko ei paista ja tämä on henkilökohtaista

• Anonyymi

Nosto

• Anonyymi

Nostan taas tämän aloituksen, me tarvitaan keskustaa

• Anonyymi

The Guardian on vuonna 1821 perustettu brittiläinen sanomalehti, jonka omistaa Guardian Media Group -yhtymä.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/The_Guardian

Guardian Media Group

Tämän johtaja on Englannin Kruunulla kruunattu Rupert Murdoch

Älkää esittäkö pässiä! Tein De Facto selvityksen! Hyvää viikonloppua!

• Anonyymi

Suomen tulevaisuus on kiinni tästä vauva foorumista, täällä on arkistossa tällä sivustolla massiivisesti tietoa ihmisistä ja vain tämän palstan avulla voimme muuttaa suomen suuntaa ylöspäin nousuun, lue nopeasti tämä ja rikastuta suomea!

Kokoomus ja erittäin globaalit miljonäärit jotka keinottelevat politiikkaa kokoomuksella vain heidän etujen hyväksi niin ovat suomen johtajia ja leadereitä. Heillä on tämän palstan suunnattoman ison kapasiteetin sisällä arkistoissa ihmisten mielipiteitä ihmisten ip-osoitteella ja heillä on valta lytätä miltein kaikkien ihmisten mielipiteet heidän hyväkseen.

Suomen tulevaisuudella on kumminkin toivoa ja näitä arkistoja voitaisiin käyttää ihmisten palvelemiseen ja mukauttamiseen jos työllisyys saadaan nostettua 9e päivälisän myötä kevennetyillä töillä mistä kaikki valittaa ainoaa toivoa antavaa puoluetta nimeltä Suomen Keskusta!

Keskusta puolueen avulla me saadaan suomi nousuun ja Taivaan isä on tämän keskusta puolueen puolella.

Meidän pitää vain rukoilla maapallon hierarkisinta rukousta jota Englannin Kruunun haltia, kiinan sihteeri ja USA:n presidentti toistaa armotta sisäisellä äänellä ja jotkut gurut. Tämä rukous on maapallon tasapainoisin ja se menee näin= Jumala ja Taivaan isä, auttakaa isääni parantumaan syövästä

• Anonyymi

Tämä USA persiin nuolu hallitus tulee kaatumaan ensi metreillä kok perzesilimät RKP ja olevinaan kristilliset ovat maamme hyvinvoinnin osalta täystuho porukkaa😂😂😂😂

• Anonyymi

En tiedä tuosta yhtään mitään eikä minua kiinnosta. Jos emme ymmärrä että Sauli niinistölle pitää antaa mahdollisuus jatkokaudelle kuten kekkonen oli monta vuotta presidenttinä verrattuna viime vuosikymmeninä olevia presidenttejä niin demokratia ei ole enää demokratia, ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä tuosta yhtään mitään eikä minua kiinnosta. Jos emme ymmärrä että Sauli niinistölle pitää antaa mahdollisuus jatkokaudelle kuten kekkonen oli monta vuotta presidenttinä verrattuna viime vuosikymmeninä olevia presidenttejä niin demokratia ei ole enää demokratia, ei

Niinistö oli aivottomien homofobikoiden valinta presidentiksi. Saa mennä, nyt on 2023, ei 1623.

• Anonyymi

Suomi on ollut aina NATO-jäsen. Suomi on kuulunut Englannin Kruunun alaisuuteen ja Petteri Orvon nimetty hallitus on vain kulissia siitä että ollaan järjestämässä suomeen uudet eduskuntavaalit. NATO ja EU on viimiseen asti tätäkin kommenttia vastaan Englannin Kruunulla. Englannin Kuningatar Elizabeth2 ei ole oikeasti kuollut, Elizabeth2 on läpinäkymätön ja yrittää luoda uutta nahkaa tyrmäten kaikki tälläiset näkemykset. Minä tiedän jotain mutta en kaikkea, mutta se on varma asia että Elizabeth2 ja hänen tukijoukot eivät voi tyrmätä tätä aloitusta eikä näitä kommentteja koska Elizabeth2 on kadottanut ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen jolla sinetöidään demokratia ja minä sekä minun tukijoukot tiedämme missä tämä Englannin Avain on, se ei riitä että teillä selkään puukottavilla suomalaisilla on varastettuna tästä Englannin Avaimesta arvokkaampi asia/esine nimeltään ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin jalohopea c-l-i-p-p-e-r metalli, koska Donald Trumpilla on melkein identtinen c-l-i-p-p-e-r metalli jos te tyrmäätte tai yritätte salamurhata minut, Trump ei tiedä missä on tämä Englannin Avain mutta hän on melko perillä näistä asioista koska hänellä on käsissään tämä c-l-i-p-p-e-r metalli joita on 2 kappaletta meidän sivilisaatiossamme.

Me pyrimme tällä Englannin Avaimella saamaan Elizabeth2:lle näkyvyyttä ja pyrimme saamaan ihmiskunnan äänestyksen, jos te vaihteeksi teette myöntymyksen jenkkien kanssa lojaalisesti tähän ihmiskunnan äänestykseen tällä varastetulla jalohopealla c-l-i-p-p-e-r metallilla niin minä ja minun jenkki tukijoukot kaivamme maan alta piilosta tämän ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen ja tuomme sen yhdessä Englantiin jossa pidetään tämä ihmiskunnan äänestys joka televisoidaan ja lähetetään kaikkien älypuhelimeen ilmaitteeksi tässä sivilisaatiossa.

Haluan että tästä kommentista tehdään kansainvälinen.

Ja yksi ehto on pakko tehdä! Olen läpinäkymättömänä Jeesuksen kehossa, olen juonut rikastettua kookosöljyä ja olen tällä tavoin erittäin kusipää jos ette täytä minun, Englannin kuningattareen ja Englannin Kruunun haltian ehtoa jonka laadin nyt viimisenä kommenttina kuten kusipäät tekee, teidän on pakko antaa sanktiota Mihail Hodorkowski nimiselle sotarikolliselle joka on pääsyyllinen ukrainan ja venäjän väliseen sotaan ja teidän on vietävä Hodorkowski suljettuun mielisairaalaan josta hänen on mahdotonta päästä pois ja Mihail Hodorkowski ei saa tietää mitä lääkettä hänelle annetaan pakosta ja hänet on vietävä nyt pakkohoitoon sekannuttua suomen ja Englannin Kruunun välisiin asioihin Englannin Avaimen avulla jolla minä, Elizabeth2 olen tehnyt elämäni idioottimaisimman virheen. Pyydän viellä kaikkia rukoilemaan "Jumala ja Taivaan isä, auttakaa isääni parantumaan syövästä"
      Tämä rukous on maapallon tasapainoisin ja uskon että hevonen antaa anteeksi minulle siitä että olen pettänyt sivilisaatiotamme Englannin Avaimella

Rakkaudella Jeesus ja Elizabeth2!

Kannattaa perehtyä tämän palstan Jumala osioon jossa on otsikko nimeltään= Jumalan rukoileminen on lapsellisten ihmisten puuhaa

• Anonyymi

Nosto herroille ja rouville

• Anonyymi

Nosto

• Anonyymi

nosto! Jumala ja Taivaan isä toivoo että Juha Sipilä tuodaan median eteen ilman propagandaa ja salaliitoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe