Vakimiehen luvat

Anonyymi-ap

Mitä teidän vakimiehenne saa tehdä ilman neuvotteluja.
Meillä vakkari miehellä on samanlaiset oikeudet kuin aviomiehelläkin.
Olemme kavereita ja myös työkavereita ja työmatkat kuljetaan samalla kyydillä.
Välillä kun hän tulee aamusta meille minun ollessa aamupalalla vakkari käy panemassa rouvaa ennen töihin lähtöä on lupa panna vaimoani jos vaimo suostuu eli samoilla säännöillä mennään.
Onneksemme vaimoni ei kieltäydyin kuin korkeintaan kuukautisten aikana.

5

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä saa vieras tehdä kaikkea muuta, mutta ei suudella. Vaimo sanoi, että se on vain ja ainoastaan minulle. Muuten saa joka reikää kyllä naida.

      • Anonyymi

        Hmm... sinänsä mielenkiintoinen mutta ihan asiallinen sääntö, josta olen jostain aiemminkin lukenut, että pariskunta haluaa pitää tämän varsinaisen hellyyden osoittamisen kahden keskisenä ja tämä 3.pyörä on vain ja ainoastaan ns. elävä seksilelu joka pariskunnan naista kaikin muin tavoin tyydyttää ;)
        Itselleni esimerkiksi tämän kaltainen juttu kävisi hyvinkin...


    • Anonyymi

      Hmm..eipä tarvi lupaa kysellä,siitä päätin minä .
      Mutta harva kerta on se että yksin lähden seikkailemaan.
      Ja kertaakaan mieheni ei ole kieltänyt mun nautintoa. Eikä ole kertaakaan neuvonut mitä ja miten tehdään.
      On ollut kiihkeitäkin hetkiä,ja suutelu kuuluu siihen. En sillä hetkellä kuule en näe mitään muuta kun sen joka mun päällä on.
      Sytyn siitä että minua katsotaan kun saan orkkuja. Eteenkin kun mieheni näkee kuinka kiimassa olen.

      • Anonyymi

        Minun puolelta ei ole mitään sääntöjä.

        Vaimolla ja vakkarilla voi olla jotain sääntöjä keskenään, mutta niistä ei ole ollut mitään puhetta minun kanssa.

        Minun puolestani he saavat tehdä sitä mitä haluavat. Suudelmia ei ole kielletty ja kun vaimolla on vakkaria kohtaan lämpimiä tunteita, niin olisi minulta minusta todella tyhmää kieltää esimerkiksi suudelmat.

        Mutta tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä että kaikki vapaudet on tarkoitettu myös muille. Esimerkiksi vaimoni ei suutele tuntemattomien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun puolelta ei ole mitään sääntöjä.

        Vaimolla ja vakkarilla voi olla jotain sääntöjä keskenään, mutta niistä ei ole ollut mitään puhetta minun kanssa.

        Minun puolestani he saavat tehdä sitä mitä haluavat. Suudelmia ei ole kielletty ja kun vaimolla on vakkaria kohtaan lämpimiä tunteita, niin olisi minulta minusta todella tyhmää kieltää esimerkiksi suudelmat.

        Mutta tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä että kaikki vapaudet on tarkoitettu myös muille. Esimerkiksi vaimoni ei suutele tuntemattomien kanssa.

        Piti lisätä vielä että tuo päätös on siis vaimoni, ei minun.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe