Tuo otsikossa mainittu kamaluus on kuin 70-vuotiaalla neuvostotädillä. Näyttelijän Breznevmäiset kulmakarvat ja jatkuvasti roikkuva alahuuli kruunaavat setin. Jatkakaa samaan malliin 👍🏻
Miran tukka
6
548
Vastaukset
- Anonyymi
Se on pahannäköinen kyllä.
- Anonyymi
Vai oisko niin että ihmisen sisäinen kauneus on tärkeämpää kuin ulkokuori??????
- Anonyymi
No sitähän Miralla sitten onkin, mitä nyt kiusas Violaa ihan urakalla ja petti Anskun kanssa ja isästään välitä femakkolesbo tuon taivaallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitähän Miralla sitten onkin, mitä nyt kiusas Violaa ihan urakalla ja petti Anskun kanssa ja isästään välitä femakkolesbo tuon taivaallista.
Täh et tajunnut näköjään mun kommenttia hah!
En tarkottanut miraa vaan näyttelijää joka näyttelee Miraa. Miten tuo on muka nyt niin vaikea ymmärtää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen vihervasuri käytökseltään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596