Palstalle on ilmestynyt Jumalanvaltakunta, joka on myös Hessuli ja imbecilli. Vöyhöttää homoseksualismista ja pilkkaa Jumalaa ja kristityitä. Eikö mikään ole enää pyhää. Eikö tuota latteaa homoseksuaalia saada vaiennettua, vaikka teloittamalla.
Mikä tämä Jumalanvaltakuntavöyhöttäjä oikein on?
4
269
Vastaukset
Joku väitti, että olisin rekannut nikin vasta ja olisin itse Jumalanvaltakunta -trolli. Laitoin viestini julkiseksi. Nikkini on 3½ vuotta sitten luotu.
- Anonyymi
Hän on latistunut biseksuaali heteroksi.
- Anonyymi
Avaaja on sama henkilö kuin tämä Jumalanvaltakunta ja Hessuli, joka häiriköi palstaa kymmenillä eri nikeillä. On rekisteröinyt tuon nikin jo kauan sitten, mutta nyt muisti kaivaa sen esille tuodakseen mukamas lisää väriä palstalle. Unohti sitten jatkaa sen nikin käyttöä, kun kymmenien muiden nikkien käyttö vei kaiken ajan ja huomion. Anonyyminäkin pitää ehtiä välillä trollata...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733