Varoitus Santanderista

Anonyymi-ap

Santander on yhtäkkiä alkanut lähettää maksumuistutuksia ja usuttanut perintäfirmat soittelemaan, vaikka kaikki laskut on maksettu ajallaan!

Hädissäni maksoin jopa ylimääräisen karhulaskun, vaikka se olikin mennyt ihan normaalisti automaattisella e-laskutuksella pankista eräpäivänä.

Olen soittanut sinne monta kertaa, ja aina luvataan, ettei enää tule mitään karhuja, kun asia on kunnossa. Ja paskapuhetta. Ei ole kunnossa, kun asiakassivulla on edelleen merkitty "maksuhäiriöt" useaan erään. Kaikki ajallaan maksettuja. Ja lisäksi perusteeton karhulaskukin on maksettu.

Olen ollut heidän asiakas monta vuotta, mutta nyt haluan varoittaa kaikkia: Älkää missään nimessä ottako lainaa tuolta. Rikollista perintää aletaan ilman mitään syytä hyvässäkin asiakassuhteessa.

7

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko maksanut väärällä viitteellä tai väärälle tilille? Tai sitten muutama erä jäänyt välistä ja laskuri näyttää kaikkien tulevien olevan myöhässä.

• Anonyymi

Kyllä kaikki on aivan oikein ja säännöllisesti maksettu: automaattinen veloitus pankin e-laskulla, joka menee tarkasti eräpäivänä. On maksettu lyhennyksiä korkoineen näin jo pari vuotta, mutta maaliskuussa alkoi yhtäkkiä törkeä perintä sekä kirjeitse että puhelimitse jo maksetuista laskuista.

Olen soittanut sinne monta kertaa, lähettänyt kuitit ja kaikki, mutta perintätoimet jatkuvat. Ja jokaiseen karhulaskuun lisätään vitosen perintäkulu. Puhelimessa vain pahoitellaan. Tämä on aivan sairasta!

• Anonyymi

Kitsellä ei ole luottoa tuolla, mutta onko heillä netissä paikkaa jossa asiakas itse voi tsekata omat lainat jä päivän saldot.

Itse tsekkaan maksettuja laskuja pari päivää suorituksen jälkeen esim. vakuutuksista ja näen tulevia sekä menneitä pidemmältä aikaa.

Santarder on kuitenkin sen verran iso firma etten usko kaikkeen kusetukseen ihan helposti mitä täällä suollletaan.

• Anonyymi

Juu juu, Santanderin vika kun et ole maksanut laskujasi

• Anonyymi

Omituinen firma kun ei anna 500€ lainaa jotta saa maksettua heille aiempaa pystyä!

• Anonyymi

Minulla oli itselläni Santander-laina noin 20 000 euroa. Nyt kyllä jo maksettu pois, muutama vuosi sitten. Laskut maksoin aina, joko ennen eräpäivää tai viimeistään eräpäivänä. Koskaan itselleni ei tullut mitään karhuamisia tai uhkailuja. Silloin Santanderin sivuilta ainakin näki joka kuukausi lähetyt laskut ja sitten näki maksetut suoritukset. Kannattaa tarkistaa vielä sivulta ja omasta pankista tiliotteet. En kyllä ihan purematta niele, epäilen kyllä, että joku laskun olet jättänyt maksamatta tai oletko maksanut väärillä maksutiedoilla.

• Anonyymi

samaa
      mieltä. samat kokemukset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      95
      3559
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1889
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      7
      1690
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      34
      1435
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      56
      971
    6. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      920
    7. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      882
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      830
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      807
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      794
    Aihe