Varoitus Santanderista

Anonyymi-ap

Santander on yhtäkkiä alkanut lähettää maksumuistutuksia ja usuttanut perintäfirmat soittelemaan, vaikka kaikki laskut on maksettu ajallaan!

Hädissäni maksoin jopa ylimääräisen karhulaskun, vaikka se olikin mennyt ihan normaalisti automaattisella e-laskutuksella pankista eräpäivänä.

Olen soittanut sinne monta kertaa, ja aina luvataan, ettei enää tule mitään karhuja, kun asia on kunnossa. Ja paskapuhetta. Ei ole kunnossa, kun asiakassivulla on edelleen merkitty "maksuhäiriöt" useaan erään. Kaikki ajallaan maksettuja. Ja lisäksi perusteeton karhulaskukin on maksettu.

Olen ollut heidän asiakas monta vuotta, mutta nyt haluan varoittaa kaikkia: Älkää missään nimessä ottako lainaa tuolta. Rikollista perintää aletaan ilman mitään syytä hyvässäkin asiakassuhteessa.

7

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko maksanut väärällä viitteellä tai väärälle tilille? Tai sitten muutama erä jäänyt välistä ja laskuri näyttää kaikkien tulevien olevan myöhässä.

      • Anonyymi

        Kyllä kaikki on aivan oikein ja säännöllisesti maksettu: automaattinen veloitus pankin e-laskulla, joka menee tarkasti eräpäivänä. On maksettu lyhennyksiä korkoineen näin jo pari vuotta, mutta maaliskuussa alkoi yhtäkkiä törkeä perintä sekä kirjeitse että puhelimitse jo maksetuista laskuista.

        Olen soittanut sinne monta kertaa, lähettänyt kuitit ja kaikki, mutta perintätoimet jatkuvat. Ja jokaiseen karhulaskuun lisätään vitosen perintäkulu. Puhelimessa vain pahoitellaan. Tämä on aivan sairasta!


    • Anonyymi

      Kitsellä ei ole luottoa tuolla, mutta onko heillä netissä paikkaa jossa asiakas itse voi tsekata omat lainat jä päivän saldot.

      Itse tsekkaan maksettuja laskuja pari päivää suorituksen jälkeen esim. vakuutuksista ja näen tulevia sekä menneitä pidemmältä aikaa.

      Santarder on kuitenkin sen verran iso firma etten usko kaikkeen kusetukseen ihan helposti mitä täällä suollletaan.

    • Anonyymi

      Juu juu, Santanderin vika kun et ole maksanut laskujasi

      • Anonyymi

        Omituinen firma kun ei anna 500€ lainaa jotta saa maksettua heille aiempaa pystyä!


    • Anonyymi

      Minulla oli itselläni Santander-laina noin 20 000 euroa. Nyt kyllä jo maksettu pois, muutama vuosi sitten. Laskut maksoin aina, joko ennen eräpäivää tai viimeistään eräpäivänä. Koskaan itselleni ei tullut mitään karhuamisia tai uhkailuja. Silloin Santanderin sivuilta ainakin näki joka kuukausi lähetyt laskut ja sitten näki maksetut suoritukset. Kannattaa tarkistaa vielä sivulta ja omasta pankista tiliotteet. En kyllä ihan purematta niele, epäilen kyllä, että joku laskun olet jättänyt maksamatta tai oletko maksanut väärillä maksutiedoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe