Tyttö miettii

Anonyymi-ap

Jos tarkoitus on tienata nopeasti mikä olisi realistinen asiakasmäärä päivässä mistä selviytyisi järkevästi?

16

1675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jos laskutat 100e yhdeltä asiakkaaltasi niin kysymys herää pikemminkin paljonko haluat tienata päivässä

• Anonyymi

Tällä hetkellä olen palvellut max 6 päivässä. Enemmän tuntuu vaikealta järjestää mutta tottakai haluaisin tienata enemmän kuin 600. Tyttö miettii

• Anonyymi

Muista maksaa verot, tellit ja lellit.

• Anonyymi

En tiedä mitä tarkoitat ja minkä ikäinen tyttö olet,oletko opiskelija että tarviit rahaa,vai oletko työ elämässä. Älä kurkota kuuta taivaalta,etene maltillisesti.
      Haluatko vain pelkkää naintia mistä velotat miehiä,oletko valmis ,esim suu sexiä. Oletko valmis mieste kyrpää hieroma että limat lentää.
      Suosittelen ota noi 3 pv vk vaikkapa 2/3 miest per pv.
      Ja mieti mitä haluat. Siitä pystyt jo päättelee mitä paneminen rahasta on,suosittelen kokeile.
      Olen 43v ex rva tiedän mitä rahasta antaminen on
      rakastan tätä työtä olen extra tyytyväinen rva.

• Anonyymi

Pyydä nyt ihmeessä 200 euroa ainakin 30 minuutista.

• Anonyymi

Miks helvetissä pitäis pyytää yhtään mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks helvetissä pitäis pyytää yhtään mitään

Hyvää ja ilmaista tavaraa menee hevoskuormittain hautaan. Miksi Siitä pitäisi maksaa?

• Anonyymi

Teen vakityötä 7- 14 viikolla yksi asiakas hinta 200,- ei aikarajoitusta. Viikonloppuna joskus vuorokausi asiakas hinta 600,-

• Anonyymi

Asiallinen hinta ilman aika rajoitusta jolloin asiakas pystyy purkaa paineet kunnolla. M 56

• Anonyymi

Vielä vuosi sitten opiskelijana kolme päivässä oli mulle maksimi. Alkuunsa kun mua ei vielä tiedetty, oli 1-2 viikossa joka toi jo mukavan lisäyksen tuloihin.
      Lopulta kysyntää oli niin paljon et en voinut kaikkia ottaa mut pidin silti tuon 3/pvä säännön vaikka olisi voinut tienata todella paljonkin rahaa. Kerran kun oli 6 yhtenä päivänä, olin niin loppu etten jaksanut seuraavana päivänä nousta edes sängystä ylös. Tosin siinä oli silloin yhtenä asiakkaana sellainen super pappa jolla oli karmean kookas penis ja kuntoa naida sillä ompelukone tahtiin. Jatkossa en ottanut muita sinä päivänä kun tämä pappa oli tilannut minut.
      Mutta kokeilemalla itse tiedät kuinka usean pystyt päivässä hoitelemaan. Pelkkiä suihinottojahan voi kyllä päivässä tehdä vaikka kuinka monta.
      Essi

• Anonyymi

Tuosta papasta mainitsin lähinnä siksi että jos siihen alkaa , niin täytyy varautua että kaikenikäisiä ja omalaatuisia uroksia tulee olemaan vastassa.
        Essi

• Anonyymi

Ja sitten Esa heräsi trans unelmistaan?

• Sanoisin 1-10 kpl. Mutta kohdista jokin ryhmä asiakkaaksi. Silviät nopeammin.

• Anonyymi

Kun mä vuokraa asunnon vaik kolmeksi päiväksi olen silloin töissä ja haluan tottakai tienata hyvin mutta järkevä määrä minkä pystyt toteuttaa on max 6 päivässä koska muuten sulla tulee hirveä kiire. Jos näytät kiireen miehille ja hoputat ei ne enää tule ja haukkuu sut kavereillekin se on paha virhe. Sun pitää ehtii peseytyä myös. Välillä miehet tulee myös myöhässä tai liian aikaisin. Ei ole järkevä laittaa hommat minuutti aikatauluksi. Jos sä otat 100e pokasta se on 600 päivässä hyvä palkka. On myös miehet jotka sopii mutta ne ei tule ja sellaiset ärsyttää.

• Anonyymi

Kannattaa muistaa että on päiviä ettei ole äksöniä. Jos saat päivässä 600 niin sinulle jää 250€. Ja voi olla kuluttavaa jos on ma-pe liikkeellä ja ”asiakkaita” on kuusi päivässä. Unohda koko juttu

Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4374
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3495
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2357
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2041
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1974
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1754
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1618
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1407
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1311
    Aihe