Jos tarkoitus on tienata nopeasti mikä olisi realistinen asiakasmäärä päivässä mistä selviytyisi järkevästi?
Tyttö miettii
16
1609
Vastaukset
- Anonyymi
jos laskutat 100e yhdeltä asiakkaaltasi niin kysymys herää pikemminkin paljonko haluat tienata päivässä
- Anonyymi
Tällä hetkellä olen palvellut max 6 päivässä. Enemmän tuntuu vaikealta järjestää mutta tottakai haluaisin tienata enemmän kuin 600. Tyttö miettii
- Anonyymi
Muista maksaa verot, tellit ja lellit.
- Anonyymi
En tiedä mitä tarkoitat ja minkä ikäinen tyttö olet,oletko opiskelija että tarviit rahaa,vai oletko työ elämässä. Älä kurkota kuuta taivaalta,etene maltillisesti.
Haluatko vain pelkkää naintia mistä velotat miehiä,oletko valmis ,esim suu sexiä. Oletko valmis mieste kyrpää hieroma että limat lentää.
Suosittelen ota noi 3 pv vk vaikkapa 2/3 miest per pv.
Ja mieti mitä haluat. Siitä pystyt jo päättelee mitä paneminen rahasta on,suosittelen kokeile.
Olen 43v ex rva tiedän mitä rahasta antaminen on
rakastan tätä työtä olen extra tyytyväinen rva. - Anonyymi
Pyydä nyt ihmeessä 200 euroa ainakin 30 minuutista.
- Anonyymi
Miks helvetissä pitäis pyytää yhtään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks helvetissä pitäis pyytää yhtään mitään
Hyvää ja ilmaista tavaraa menee hevoskuormittain hautaan. Miksi Siitä pitäisi maksaa?
- Anonyymi
Teen vakityötä 7- 14 viikolla yksi asiakas hinta 200,- ei aikarajoitusta. Viikonloppuna joskus vuorokausi asiakas hinta 600,-
- Anonyymi
Asiallinen hinta ilman aika rajoitusta jolloin asiakas pystyy purkaa paineet kunnolla. M 56
- Anonyymi
Vielä vuosi sitten opiskelijana kolme päivässä oli mulle maksimi. Alkuunsa kun mua ei vielä tiedetty, oli 1-2 viikossa joka toi jo mukavan lisäyksen tuloihin.
Lopulta kysyntää oli niin paljon et en voinut kaikkia ottaa mut pidin silti tuon 3/pvä säännön vaikka olisi voinut tienata todella paljonkin rahaa. Kerran kun oli 6 yhtenä päivänä, olin niin loppu etten jaksanut seuraavana päivänä nousta edes sängystä ylös. Tosin siinä oli silloin yhtenä asiakkaana sellainen super pappa jolla oli karmean kookas penis ja kuntoa naida sillä ompelukone tahtiin. Jatkossa en ottanut muita sinä päivänä kun tämä pappa oli tilannut minut.
Mutta kokeilemalla itse tiedät kuinka usean pystyt päivässä hoitelemaan. Pelkkiä suihinottojahan voi kyllä päivässä tehdä vaikka kuinka monta.
Essi- Anonyymi
Tuosta papasta mainitsin lähinnä siksi että jos siihen alkaa , niin täytyy varautua että kaikenikäisiä ja omalaatuisia uroksia tulee olemaan vastassa.
Essi - Anonyymi
Ja sitten Esa heräsi trans unelmistaan?
Sanoisin 1-10 kpl. Mutta kohdista jokin ryhmä asiakkaaksi. Silviät nopeammin.
- Anonyymi
Kun mä vuokraa asunnon vaik kolmeksi päiväksi olen silloin töissä ja haluan tottakai tienata hyvin mutta järkevä määrä minkä pystyt toteuttaa on max 6 päivässä koska muuten sulla tulee hirveä kiire. Jos näytät kiireen miehille ja hoputat ei ne enää tule ja haukkuu sut kavereillekin se on paha virhe. Sun pitää ehtii peseytyä myös. Välillä miehet tulee myös myöhässä tai liian aikaisin. Ei ole järkevä laittaa hommat minuutti aikatauluksi. Jos sä otat 100e pokasta se on 600 päivässä hyvä palkka. On myös miehet jotka sopii mutta ne ei tule ja sellaiset ärsyttää.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa että on päiviä ettei ole äksöniä. Jos saat päivässä 600 niin sinulle jää 250€. Ja voi olla kuluttavaa jos on ma-pe liikkeellä ja ”asiakkaita” on kuusi päivässä. Unohda koko juttu
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810