Tyttö miettii

Anonyymi-ap

Jos tarkoitus on tienata nopeasti mikä olisi realistinen asiakasmäärä päivässä mistä selviytyisi järkevästi?

15

1354

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jos laskutat 100e yhdeltä asiakkaaltasi niin kysymys herää pikemminkin paljonko haluat tienata päivässä

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä olen palvellut max 6 päivässä. Enemmän tuntuu vaikealta järjestää mutta tottakai haluaisin tienata enemmän kuin 600. Tyttö miettii

    • Anonyymi

      Muista maksaa verot, tellit ja lellit.

    • Anonyymi

      En tiedä mitä tarkoitat ja minkä ikäinen tyttö olet,oletko opiskelija että tarviit rahaa,vai oletko työ elämässä. Älä kurkota kuuta taivaalta,etene maltillisesti.
      Haluatko vain pelkkää naintia mistä velotat miehiä,oletko valmis ,esim suu sexiä. Oletko valmis mieste kyrpää hieroma että limat lentää.
      Suosittelen ota noi 3 pv vk vaikkapa 2/3 miest per pv.
      Ja mieti mitä haluat. Siitä pystyt jo päättelee mitä paneminen rahasta on,suosittelen kokeile.
      Olen 43v ex rva tiedän mitä rahasta antaminen on
      rakastan tätä työtä olen extra tyytyväinen rva.

    • Anonyymi

      Pyydä nyt ihmeessä 200 euroa ainakin 30 minuutista.

      • Anonyymi

        Miks helvetissä pitäis pyytää yhtään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks helvetissä pitäis pyytää yhtään mitään

        Hyvää ja ilmaista tavaraa menee hevoskuormittain hautaan. Miksi Siitä pitäisi maksaa?


    • Anonyymi

      Teen vakityötä 7- 14 viikolla yksi asiakas hinta 200,- ei aikarajoitusta. Viikonloppuna joskus vuorokausi asiakas hinta 600,-

      • Anonyymi

        Asiallinen hinta ilman aika rajoitusta jolloin asiakas pystyy purkaa paineet kunnolla. M 56


    • Anonyymi

      Vielä vuosi sitten opiskelijana kolme päivässä oli mulle maksimi. Alkuunsa kun mua ei vielä tiedetty, oli 1-2 viikossa joka toi jo mukavan lisäyksen tuloihin.
      Lopulta kysyntää oli niin paljon et en voinut kaikkia ottaa mut pidin silti tuon 3/pvä säännön vaikka olisi voinut tienata todella paljonkin rahaa. Kerran kun oli 6 yhtenä päivänä, olin niin loppu etten jaksanut seuraavana päivänä nousta edes sängystä ylös. Tosin siinä oli silloin yhtenä asiakkaana sellainen super pappa jolla oli karmean kookas penis ja kuntoa naida sillä ompelukone tahtiin. Jatkossa en ottanut muita sinä päivänä kun tämä pappa oli tilannut minut.
      Mutta kokeilemalla itse tiedät kuinka usean pystyt päivässä hoitelemaan. Pelkkiä suihinottojahan voi kyllä päivässä tehdä vaikka kuinka monta.
      Essi

      • Anonyymi

        Tuosta papasta mainitsin lähinnä siksi että jos siihen alkaa , niin täytyy varautua että kaikenikäisiä ja omalaatuisia uroksia tulee olemaan vastassa.
        Essi


      • Anonyymi

        Ja sitten Esa heräsi trans unelmistaan?


    • Sanoisin 1-10 kpl. Mutta kohdista jokin ryhmä asiakkaaksi. Silviät nopeammin.

    • Anonyymi

      Kun mä vuokraa asunnon vaik kolmeksi päiväksi olen silloin töissä ja haluan tottakai tienata hyvin mutta järkevä määrä minkä pystyt toteuttaa on max 6 päivässä koska muuten sulla tulee hirveä kiire. Jos näytät kiireen miehille ja hoputat ei ne enää tule ja haukkuu sut kavereillekin se on paha virhe. Sun pitää ehtii peseytyä myös. Välillä miehet tulee myös myöhässä tai liian aikaisin. Ei ole järkevä laittaa hommat minuutti aikatauluksi. Jos sä otat 100e pokasta se on 600 päivässä hyvä palkka. On myös miehet jotka sopii mutta ne ei tule ja sellaiset ärsyttää.

    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa että on päiviä ettei ole äksöniä. Jos saat päivässä 600 niin sinulle jää 250€. Ja voi olla kuluttavaa jos on ma-pe liikkeellä ja ”asiakkaita” on kuusi päivässä. Unohda koko juttu

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe