Vetoan kaikkiin suomalaisiin.
Lopettakaa se rahan syyttäminen tuohon firmaan.
Mitään ette kuitenkaan heidän peleissään voita.
100% kusetusta koko homma on.
Kun kaikki lopettaisivat tuon paskapulju pelien pelaamisen, olisi tuo lafka konkassa samantien.
Pelkkää huijausta koko homma.
Veikkaus jaksaa huijata kerta kerran jälkeen
Anonyymi-ap
3
241
Vastaukset
- Anonyymi
Aina menee numerot vierestä.
Jos tuo olisi rehellistä peliä, olisin jo miljonääri.
Pelkkää 100% rahastusta ja kusetusta koko homma.
Ei mitään muuta. - Anonyymi
Olen jo vähentänyt pelaamista, lopetin Eurojackassholen pelaamisen kokonaan kun ei edes perkele pieniä voittoja tule, aina se saatanan ärsyttävä nolla tuloksena >.<!!!
- Anonyymi
Veikkaus on rahanahne paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741