Olen kokenut, että paikallisseurakuntani pastori on liian etäinen ja epäsosiaalinen

Anonyymi-ap

Olen kokenut adventtiseurakuntani pastorin olevan sosiaalisesti vaikeasti saavutettava ja etäinen...

10

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, siinäpä sinulle sitten raamatun neuvo. Mene jatkuvasti kammioosi rukoilemaan aj siunaa pastoriasi, ethän tiedä, minkä tehtävätaakan alla hän saattaa olla.
      Eli rukoile ota kontakti ja kysele, voisitko seurakunnassasi olla leiviköillä tehtävissä mukana.

• Anonyymi

No mitä se asiaa auttaa, että tänne mielipiteesi kirjoitit? Mene keskustelemaan hänen kanssaan asiasta.

• Anonyymi

Ei pastoreiden tarvitse olla sosiaalisia ja mukavia. Jumalakin on ankara, vihainen ja syyllistävä.

• Anonyymi

No höpöhöpö.

• Anonyymi

Pastorit ovat etäisiä, sillä he valehtelevat evankeliumista , vaikka Johan 3: 16 se selvästi sanotaan, he kastavat Matt 28: 19 mukaan, vaikka se on katolisen kirkon väärennös vuodelta 325 jkr

• Anonyymi

Väitteesi on valhetta.

• Anonyymi

Jeesus kuoli puolestamme puuhun ristiinnaulittuna silloin kun me vielä olimme syntisiä Room 5: 8

He melkein , joka sapatti kertovat srk lle että koko srk on syntinen. Kristus Jeesus kuoli n. 2000 vuotta sitten, ja Adventti seurakunta on syntisiä täynnä, siellä on avionrikkojia, abortoituja lapsia, toisen vaimon saastuttajia, kun Adventistit panevat toistensa vaimoja, Epäjumalan kuvia on myös runsaasti. Kasteita ei järjestetä Jeesuksen nimeen, , ettei syntejä lunasteta Matt 1: 21, `` Varastetaan. valehdellaan , rikotaan aviot ja verityö, verityö seuraa Abortin muodossa. Tällaiseksi on tullut Adventtikirkko.

Adventistit ovat syyllisiä veljiensä ja sisartensa synteihin, koska he elävät näitten syntisten kanssa. j, ja ovat osallisia heidän synteihinsä. Sehän lukee Ilm 18: 4 Rikollista porukkaa koko sakki!!

• Anonyymi

Valheesi ei meitä hetkauta.

• Anonyymi

Adventtikirkko on paatuneiden ja sokeiden taparikollisten paikka.

• Anonyymi

Jehovantodistajat osaavat kohdata ihmiset ihmisinä, joten jäsenmäärä nousee vauhdilla. Siinä olisi malliksi ottamista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2017
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1932
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1475
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1281
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1239
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe