Viimeksi apteekin kassajonossa sain seurata miten farmaseutti perusteli pitkin myyntipuhein asiakkaalle, miksi hänen kannattaa ottaa käyttöön Orionin ostoslahjakortti ja ostaa vain Orionin tuotteita. Oli helppoa ymmärtää, että farmaseutti teki sitä oman etunsa vuoksi.
Tuli vaan mieleeni, että mikä tuo lääkeyhtiö Orionin suhde terveydenhuollon ja apteekkien henkilökuntaan on. Tarjotaanko jotain etua. Kilpailevatko apteekit keskenään Orionin tuotteitten myynnillä. Muutama vuosi sitten Helsingin Sanomissa kerrottiin, että Orionilla on joka apteekissa joukkue, jota johtaa kapteeni.
Voimmeko luottaa apteekkien henkilökunnan puolueettomuuteen heidän suosituksissaan. Voimmeko?
Mikä ihmeen homma on Orionin lahjakortti, johon leimata Orion-ostokset apteekin kassalla
Anonyymi-ap
3
365
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikissa liikkeissä kaikki myyjät huijaavat ihan kuten pankkipirkailijat pankeissa.
Huijattavia uhreja pitää varoittaa ja käskeä myyjää lopettamaan huijaaminen. - Anonyymi
Olisiko kyseessä ollut orionin keräilykamppanja? Näitä on pari kertaa vuodessa. Jokaisesti ei-lääkkellisestä yli 9€ maksavasta orionin tuotteesta saa leiman ja kuudesta leimasta lahjan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006