Menikö kirkkoherran valinta mielestänne oikein? Itse pidin Peltokangasta parhaimpana vaihtoehtona. Ja eikös hän ole aivan alavutelainen?
Kirkkoherran valinta
17
709
Vastaukset
- Anonyymi
Täydellinen valinta
Olihan kirkkovaltuustossa onneksi järjelläkin ajattelevia! Ei me mitään sateenkaaripappia Alavudella todellakaan tarvita!!! Kirkko on kirkko ja sateenkaarilaiset saavat pitää omat geimit omissa paikoissaan!
Sekin hyvä puoli valinnassa oli, että kirkosta eroamisia ei tapahtunut.- Anonyymi
Absilla ne geimit pietään.
- Anonyymi
Kyllä te tarvitsisitte
- Anonyymi
No vielähän ei tiedä moniko kirkosta eroaa ja minkä vuoksi. Miksi tätä toista nimitetään sateenkaaripapiksi ?
- Anonyymi
Kaikki ei lessut joutuu helvettiin heidän mielestään. Ei hyvä
- Anonyymi
Ei suhtaudu kielteisesti samaa sukupuolta olevien avioliittoon, tämä nyt korvensi tunteita. Hyvin miellyttävän oloinen, olisi varmaan ollut hyvä esimies työntekijöille ja helposti lähestyttävä kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei lessut joutuu helvettiin heidän mielestään. Ei hyvä
Lessut ovat itse jo omassa helvetissään.
- Anonyymi
Paras valittiin. Pulinat pois.
- Anonyymi
Kirjoitti putinin kokki
- Anonyymi
Absilla hurrattiin,
- Anonyymi
Saako hinet herran siunaan ?
- Anonyymi
Kyllä se hyvin meni.
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole samanlainen häntäheikki kuten isänsä on oli kaupungilla.
- Anonyymi
Alavus tarvitsee häntäheikkejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alavus tarvitsee häntäheikkejä
Heikit tokkii nykyjän häntiin .
- Anonyymi
Olisitte vaan valinnu tuon peltokankaan niin ois saatu se eduskunnasta helkuttiin
- Anonyymi
Eikös tuo paukkusen ykä olis ollu hyvä valinta,ei ole luottotietoja niin ei ole velkaa kenellekään,edes tuonne yläkertaan,omaa oikeudellista kokemusta ja vuosikymmeniä sittenhän se johti sitä isoa piruntorjuntabunkkeria siinä ammattikoulun pellolla.Nyt kuukaas alavutelaaset meni hyvä mies hukkahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman511848- 391449
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761385Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911213Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1601099Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2051046- 891026
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21956Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?72955- 82881