Menikö kirkkoherran valinta mielestänne oikein? Itse pidin Peltokangasta parhaimpana vaihtoehtona. Ja eikös hän ole aivan alavutelainen?
Kirkkoherran valinta
17
677
Vastaukset
- Anonyymi
Täydellinen valinta
Olihan kirkkovaltuustossa onneksi järjelläkin ajattelevia! Ei me mitään sateenkaaripappia Alavudella todellakaan tarvita!!! Kirkko on kirkko ja sateenkaarilaiset saavat pitää omat geimit omissa paikoissaan!
Sekin hyvä puoli valinnassa oli, että kirkosta eroamisia ei tapahtunut.- Anonyymi
Absilla ne geimit pietään.
- Anonyymi
Kyllä te tarvitsisitte
- Anonyymi
No vielähän ei tiedä moniko kirkosta eroaa ja minkä vuoksi. Miksi tätä toista nimitetään sateenkaaripapiksi ?
- Anonyymi
Kaikki ei lessut joutuu helvettiin heidän mielestään. Ei hyvä
- Anonyymi
Ei suhtaudu kielteisesti samaa sukupuolta olevien avioliittoon, tämä nyt korvensi tunteita. Hyvin miellyttävän oloinen, olisi varmaan ollut hyvä esimies työntekijöille ja helposti lähestyttävä kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei lessut joutuu helvettiin heidän mielestään. Ei hyvä
Lessut ovat itse jo omassa helvetissään.
- Anonyymi
Paras valittiin. Pulinat pois.
- Anonyymi
Kirjoitti putinin kokki
- Anonyymi
Absilla hurrattiin,
- Anonyymi
Saako hinet herran siunaan ?
- Anonyymi
Kyllä se hyvin meni.
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole samanlainen häntäheikki kuten isänsä on oli kaupungilla.
- Anonyymi
Alavus tarvitsee häntäheikkejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alavus tarvitsee häntäheikkejä
Heikit tokkii nykyjän häntiin .
- Anonyymi
Olisitte vaan valinnu tuon peltokankaan niin ois saatu se eduskunnasta helkuttiin
- Anonyymi
Eikös tuo paukkusen ykä olis ollu hyvä valinta,ei ole luottotietoja niin ei ole velkaa kenellekään,edes tuonne yläkertaan,omaa oikeudellista kokemusta ja vuosikymmeniä sittenhän se johti sitä isoa piruntorjuntabunkkeria siinä ammattikoulun pellolla.Nyt kuukaas alavutelaaset meni hyvä mies hukkahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014