Onko palvelut Hyvät asumiselle.
Asuinpaikkana karkku
5
540
Vastaukset
- Anonyymi
Paras paikka sinulle asua ,kaukana nettiyhteyksistä voit rauhassa kirjoitella seiniin.
- Anonyymi
Todella hyvät ulkoilumahdollisuudet. Pääsee juokseen ja hiihtään metsissä ja autoteillä. Valtavan hyvät mustikkamaat ja vattua ja puolukkaa tulee kanssa äkkiä ämpärit täyteen, sieniä tulee kuin sateella syksysin. Vetestä tulee saaveittain ruokakalaa jo muutamallakib verkolla. Luisteleen pääsee talvella ja lasketteleen Ellivuoren huimiin rinteisiin, sinne pääsee hyvin. Kansanväliselle lentokentällekkään ei ole Karkusta paljon mitään matkaa.Voi lentää viikoksi vaikka Bangkokkiin asti lomaileen. Karkku on suomalaislle paratiissi paikana asua.
- Anonyymi
Karkulla on tärkeä merkitys. Ellei karkkua olisi olemassa, pitäisi jokaiseen tätä aluetta koskevaan karttaan leikata reikä. Aatelkaapa miten suuri työ se olisi. Karttoja on sentään vuosien varrella painettu enemmän kuin paljon.
- Anonyymi
Karkun kunnassa oli ennen sen lopettamista 1200 asukasta. Tuohon aikaan tällaisia leikkikalukuntiakin sallittiin vielä olla.
Onneksi varakkaammat naapurikunnat kelpuuttivat pikkuriikkisen ja köyhän Karkun ja se pääsi kuntaliitoksiin mukaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1455989
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253686Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282891- 472548
- 372351
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251905Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511848- 331620
- 281580