Ulkomaalaiset metelöi tänään Ollinsaaressa..

Anonyymi-ap

Täysillä musiikkia parvekkeelta ulos ja mitä lie juhlivat..

18

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ramadan?

• Anonyymi

Sianlihaa ja makkaraa siinä on matun menyy ja sossu-tätillä kaula venyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät matut syö sianlihaa eivätkä makkaraa, jos ovat muslimeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät matut syö sianlihaa eivätkä makkaraa, jos ovat muslimeja.

Kyllä ne syö halal pekonia ja juovat halal viinaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siankorvaa ja raanavettä, siinä on työttömän menyy!

• Anonyymi

Eikö olekin poliisia turha soittaa ennen hiljaisuusaikaa noin klo 22 ?

• Anonyymi

Raahen(kaan) poliisille on turha soittaa. Mihinkään aikaan. Kokelitu on ja turhaksi todettu. Mistä näille oikein maksetaan? Siis mistä syystä, eikä selitys, että sinun ja minun varorahoista.

• Anonyymi

Siellä nyt ei ole mitään sääntöjä muutenkaan. Ollinsaaressa näyttää olevan trampoliini jonkun kerrostalon takapihalla. Ei varmasti ole niillä ulkomaalaisilla lupaa asentaa sellaista.

• Anonyymi

Niinpä.no kyllä sossu-täti,sosiaalitantta ymmärtää matujen touhua.katotaanpa muutaman vuoden kuluttua minkälaista älämölyä yms matut pitävät kun niitä otetaan lisää vaan.kyllä sossu-täti on pätevä ämmä.

• Anonyymi

Turhaa soittaa raahen sinivuokoille.ei ne näitten hommiin puutu kun leimataan rasistiksi ja sossu-täti sanonut ettei asiaan pidä puuttua.näillä omat säännöt .

• Anonyymi

Ramadan juhlat vissiin??

• Anonyymi

Eiköhän ne ole niitä tuulivoimala tai muita työkomennus miehiä. Ei Raaheen jää pysyvästi asumaan edes ulkomaalaiset. Ei täällä ole heille mitään tekemistä. Ei edes naisia tai pikkutyttöjä.

• Anonyymi

Hyvä raahe.onnittelut kun siellä on niin pätevää sakkia joka paikassa ja päätökset ovat hyvää.teillä siellä parasta a-ryhmää.kävin tässä kuuntelemassa kaupungin valtuuston kokousta.voi mitä helkutin jauhantaa.ovat kuin taivaissa ja sen huomaa mitä ne päättävät.järkeä ei ole kun kuulemma lahko sielläkin tekee mitä haluaa.valitettavasti myös on muitakin kaupunkeja joissa samanlaista menoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä raahe.onnittelut kun siellä on niin pätevää sakkia joka paikassa ja päätökset ovat hyvää.teillä siellä parasta a-ryhmää.kävin tässä kuuntelemassa kaupungin valtuuston kokousta.voi mitä helkutin jauhantaa.ovat kuin taivaissa ja sen huomaa mitä ne päättävät.järkeä ei ole kun kuulemma lahko sielläkin tekee mitä haluaa.valitettavasti myös on muitakin kaupunkeja joissa samanlaista menoa.

Oliko kaupankassa paikalla entäs työllistämispäälikkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko kaupankassa paikalla entäs työllistämispäälikkö?

Paikalla.raahessa on kaikki tyhmät paikalla.eli kaupunginvaltuustossa ja sosiaalipuolella myös.mistä niitä sikeääkin.no tietenkin sikeää kun lestat sikeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikalla.raahessa on kaikki tyhmät paikalla.eli kaupunginvaltuustossa ja sosiaalipuolella myös.mistä niitä sikeääkin.no tietenkin sikeää kun lestat sikeää.

Ihan vain tiedoksi nuo molemmat on kommareita. Voiko kommari olla myös lesta?

• Anonyymi

Perkale, mää poika väänsiin reteriikin tappiin!!

• Anonyymi

Ollinkehä 8:lla on jo hyvä alku, nyt vain koko loppu ollinsaari matalaksi. Ties mitä ennallistamisrahoja siihen sais EU:lta. 50-vuotta vanha monitoimitalokin on jo kohta viimeinen Suomessa tuota luokkaa mikä on vielä pystyssä. Jos punaisilla taloilla vielä joku eläkeläinen asuu, niin tarjotaan sille asuinpaikka johonkin noista uudisrakennuksista, jotka on puoliksi tyhjillään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe