Takavuosikymmeninä ei mitään sodan uhkaa Venäjän taholta ilmennyt.
Kauppakin kävi.., myimme sinne kaikkea paskaa ja maksoivat mitä pyysimme.
Nyt sodan uhka on meille luotu. Omat älypäämme eivät moista olisi koskaan keksineet joten länsiklikin piti se meille luoda ja tuoda.
Nyt meillä on maassamme Naton sotilaita ja kalustoa torjumassa Venäjän tulevaa hyökkäystä.
Aitaakin jo rakennetaan joiden päällä on oikein Nato- lankaa......
Nyt Suomi on Naton jäsen ja hurraat sille..!
34
397
Vastaukset
- Anonyymi
Sanovat että Venäjä on tuonut Iskander-ohjuksia rajoillemme eikä niitä voida edes torjua?
Sen uskon että pystyvät lentämään aitojemme yli vaikka niissä on Nato-lankaa,
Maassamme on 3 suurta sähkökeskusta vai mitä lienevät oikeilta nimiltään.
Jos yksi pommitetaan paskaksi niin 2 muuta voi hoitaa hommelit.
Jos kaksi pommitetaan paskaksi niin koko maamme hiljenee ja pysähtyy. Silloin ei sähköä ole missään eikä mikään toimi.
Akkujen kesto on rajallinen.
Tuoko Nato meille sitten sitä sähköä tankkilaivoilla?- Anonyymi
Ei edes Venäjä ole niin hullu, että hyökkäisi NATOa vastaan, sen sodan se häviäisi varmasti.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa, että se Pietari ei ole niin kaukana Suomen rajasta, etteikö sinne koston koura ulottuisi.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17866230T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä, Suomi tosiaan on nyt NATO jäsen. Viki on KERRANKIN OIKEASSA.
Ja siinäkin on oikeassa että MEHÄN HURRATAAN SILLE IHAN JOKA PÄIVÄ!
Ei HELVETTI, Viki oli KAHDESTI oikeassa! Pelottavaa. Tätä ei ole koskaan ennen tapahtunut.
HURRAA! HURRAA! HURRAA!
Ps. se oli itse Putin joka määräsi Suomen NATO jäseneksi.
KIITOS PUTIN!
HURRAA! - Anonyymi
Nyt saamme sen sodan tännekin ja voimme unohtaa tämän ukrainan sodan. Voihan jopa olla, että pääsemme antamaan henkemme jenkkien puolesta jo ukrainan rintamalle. Iso joukko suomalaisiahan on jo kuollut siellä ja media pitää visusti turpansa kiinni.
- Anonyymi
Moneenko nato machan venäjä on uskaltanut hyökätä? Niinpä.
Ja onhan noista suomalaisista vapaaehtoisista ollut vaikkabkuinka paljon uutisissa. Eikö niistä ole kerrottu siellä venäjällä? - Anonyymi
Haha onx niinku toi ihan oma juttusi tai saanut apua..
- Anonyymi
Ne mitään maksaneet, lähettivät huonoja autoja, ö-laatuista raakaöljyä ja muuta rojua tavaran vastineeksi jolle piti jotenkin saada täällä maksavia ostajia.
- Anonyymi
Saimme kaikenlaista paskaa vaihtokaupoissa.Ehkä raakapuu oli mitä pystyimme käyttämään.Raakaöljy oli,b luokkaa tosi rikkipitoista.Mutta olihan siellä romujen seassa,niitä helmiäkin.Liettuassa valmistettuja sinkkiämpäreitä.Me rakennusmiehet kannoimme matkamuistoja,sisäkkäin rakennettuja Maatuskanukkeja.Viemisinä veimme muovikasseja,sukkahousuja kassi kaupalla.Kahviakin yritettiin vietä .Mutta Viipurissa usein tullimiehet ryösti ne.Samoin länsi farkut.
- Anonyymi
Naton luoma turva Hah hah haa! Putinin kokin johtamat ex vankilakundeista kootut joukot hakkasivat 8-1 Naton 9- vuotta koulutetut naziukrainalaiset joukot Bahmutissa.
- Anonyymi
Oletko pitkään halunnut tappaa kaikki jotka ei alistu venäjän ylivaltaan? Monta miljoonaa itä-euroopasta?
Kirkkosi siunaa? - Anonyymi
No johan se natsikortti taas heilahti. Sillä "kokillakin" on muuten natsitatuoinnit. Mitähän se meinaa ???
- Anonyymi
HURRAA! HURRAA! HURRAA!
KIITOS PUTIN!
HURRAA! - Anonyymi
Eikö olekin mahtavaa? Venäjä ei voi enää mitään.
- Anonyymi
Ryssä ei palauttanut anastamaansa Karjalaa eikä Petsamoa
- Anonyymi
Kiina taitaa palauttaa Suomen rajan Uralille.
Sellaista siellä suunnitellaan. - Anonyymi
Petsamo ei kuulunut suomeen 1917 kun itsenäistyttiin.
- Anonyymi
Niinpä, Putin on arvaamaton ja alkanut sotaiseksi ja uhannut palauttaa Venäjän historialliset rajat ja silloin Suomikin olisi osa Venäjää.
Sitäkö sinä haluaisit, no et saa. Voit yrittää muuttaa Venäjälle ja hakea kansalaisuutta. - Anonyymi
Eipä Hitlerkään ollut uhka ja oli tehnyt jopa hyökkäämättömyyssopimuksia monien maiden kanssa, mutta niinpä vaan lähti hyökkäämään ja sotimaan muuta maailmaa vastaan.
- Anonyymi
Suomikin päätyi viimein USA:n sotatantereeksi.
- Anonyymi
Olet sinä sekaisin, nythän Suomi EI päädy sotatantereeksi.
- Anonyymi
HURRAA! HURRAA! HURRAA!
KIITOS PUTIN!
HURRAA! - Anonyymi
Milloin viimeksi on ollut aika jolloin neuvostoliiton nykyisin venäjän ohjukset olisi yltäneet ympäri suomen .
Vai tuovat ne nyt ohjuksia ja pommikoneita lähemmäs rajaa , no pitävät ne nyt kuitenkin takuuvarmasti omalla puolellaan niin sielläpähän siirrelköön romujaan . Vai onko oletettavaa että nyt herra venäläinen aikoisi hyökätä NATO:n kimppuun ? - Anonyymi
Kyllähän se neuvostoliiton/venäjän kauppa oli mitä oli. Veimme huippuluokan elintarvikkeita ja uusinta tekniikkaa. Vasta kauppoina saatiin, vuotavia sinkkiämpäreitä, paskoja autoja ja pontikan makuista vodkaa.
- Anonyymi
Vanhat rajat pitäisi palauttaa ja korvauksena vähän enemmänkin.esim rajan voisi siirtää Mustanmeren tienoille.Annetaan Naton hoitaa asia,itse lennän johonkin lämpöiseen ja turvalliseen maahan Rähinän ajaksi tulen sitten lunastamaan suuret rantatontit äänisen,Laatokan ja Mustanmeren rannoiltaja yritän olla ensimmäisten joukossa kun tontteja ilmaiseksi jaetaan.
- Anonyymi
Tulevaisuuden uutisotsikko: Pieniä rajakahakoita Suomen ja Kiinan rajallla!
- Anonyymi
HURRAA! HURRAA! HURRAA!
KIITOS PUTIN!
HURRAA! Kovin meillä pidetään Natoa jonain voittamattomana jättiläisenä.
Tosiasiassa se seisoo savijaloilla.
Presidentti Trump totesi hallintokaudellaan että USA vetää rahoituksensa pois Natolta jos jäsenmaat eivät osallistu rahoitukseen sovituilla tavoilla.
Se olisi ollut Naton loppu. Ajatelkaapas sitä....- Anonyymi
Mutta ei pystynytkään tekemään sitä...
Trump sanoi tekevänsä monia asioita, joita ei kyennyt.
Lock her up.
Paljastaa Kennedy paperit.
Julkaisee verotietonsa.
Mutta, pidit siitä tai et, Trump on ITSE kertonut että hänen ansiosta meillä on rokotteet Covidiin. Ja HÄN SUOSITTELEE ETTÄ KAIKKI OTTAVAT SEN, kuten hän itse on tehnyt koska kyseessä on vakava tauti, mutta rokote toimii.
Nyt Putin pelkää sitten Suomi on Natossa hhhhhhhhhhhhhhhhh
- Anonyymi
HURRAA! HURRAA! HURRAA!
KIITOS PUTIN!
HURRAA! - Anonyymi
Ei me NATOON haluttu
Ramboilemaan vaan siksi
,että olisi rauha. - Anonyymi
HURRAA! HURRAA! HURRAA!
KIITOS PUTIN!
HURRAA!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 531157
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1511141Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo81944Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45864Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54755KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692