Alkoi arki köyhyys. Makaroonia ja ketsuppia köyhät syö koska rahat meni kaljaan ja tuapkkiin viikonloppuna.
Viikonloppu köyhyys meni
9
373
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ei voi muita syyttää tuollaisesta köyhyydestä, ihan peiliin katsomalla löytyy syyllinen!
Toimeentulotuessa on määritelty ravintoon 9€/päivä, sillä kyllä ostaa muutakin ruokaa, kuin vain makaronia ja ketsuppia!
Monella köyhyys korvien välissä!- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178663104
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mutta jos mässää vain niitä kalapuikkoja sekä kukkakaali/parsakaali wingsejä.
Ne on todella mukavaa nautittavaa vihannessalaatin kanssa. - Anonyymi
Minä käyn kalassa ja saan kalaa lähes joka päivä. Aamulla taas menen hakemaan ahvenet verkosta.
- Anonyymi
Minä sain paistettuja ahvenia, ei kovin suuria puolikiloisia äsken toivat ylimääräisiä minulle syötäväksi.
- Anonyymi
Minä taas kävin Sannin kioskilla hakemassa lihiksen eli sen vedyn tällä kertaa.
Se on aina maukas ja vie nälän pitkäksi aikaa. Suosittelen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas kävin Sannin kioskilla hakemassa lihiksen eli sen vedyn tällä kertaa.
Se on aina maukas ja vie nälän pitkäksi aikaa. Suosittelen.Lihis on paljon halvempi kuin tuoppi terassilla . Lisäksi se maustetaan kotona
kunkin omien mieltymysten mukaan.
- Anonyymi
Aloitukseen sen verran että kyllä aikuinen terve ihminen ruoka asiansa hoita mutta sillon elämänhallinnassa häikkiä jos rahat tuppaa meneen alkoholiin ja tupakkiin eikä tuon jälkeen syömistä kuin makaronia.Itse hörpin juhannuksena mutta en viimeisiä rahoja olusiin laittanu.Eilen tein kaalilaatikkoa ison annoksen ja osa pakkaseen.Onhan näitä ruokajakelupaikkoja vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi
Sitä on saanut kuulla kuinka me köyhät syömme rikkaimpien osinkotuloja. Armopalaelämä ei ole mitään kevyttä kuljettavaa kun roskapönttöjen tonkiminenkin on paremman väen mielestä epäilyttävää toimintaa. Poliisin betoni kutsuu mikäli epäillyn lätty on vino. No lopetin asumistukeni kun olen laskennallisesti varakas. Mutta pääomaan en koske kuin vasta sitten mikäli satsaus kannattaa!Oblivion stout...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667