Säästötoimet kuristavat tämän tyhmän ksnsakunnan köyhät eläkeläiset vanhukset,vammaiset ja sairaat kuolemaan.
Tämä Suomi, ei ole se Suomi enää, jonka vuoksi isovanhempani raatoivat, saadakseen kaikile suomalaisille tasa-arvoisen hyvinvoinnin.
Kansan pahoinvointi alkoi 80-luvun lopussa, jota pahensi Sipilän hallitus, tätä pahoinvointia on uudelleen jatkamassa Petteri Orvon hallitus, joka haluaa köyhälistön kuolevan mahdollisimman pian, muuta ei voi ajatella, kun taas mennään talous edellä joka aina tarkoittaa tavallisen ihmisen
koko elämän kurjistamista.
Orpo on tyytyväinen kun rahaa kertyy omaan, ja muiden hyvätuloisten kaverien rahapussiin.
Fiksut nuoret, lähtevät ulkomaille, eivätkä jää haikailemaan kurjistuvaa kansaa.
Hävetkää koko Orvon sakki.
Köyhät maksavat jo ruuastaan niin paljon, ette ruokaa riitä joka päivälle.
Tämä, Suomi niminen maa, voisi sallia köyhille armokuoleman, ettei jää kitumaan vuosiksi ilman hoitoa, kun viimeistään kuollssn nälkään.
Orpon tuleva hallitus
28
472
Vastaukset
- Anonyymi
Muistaakseni juuri kokoomuksessa on niitä köyhiä eri yhteiskuntaluokissa. Rip
- Anonyymi
Muisti?
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17866369T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tilanne Suomessa on yksilötasolla vakava.
En ihmettelisi jos itsemurhat tulisivat lisääntymään.
Osalla vanhuksista on jo nyt heikot palvelut ja he ovat huonossa asemassa,
joka kolmas päivä yksi vanhus päättää päivänsä.
Nuorisosta jää kolme päivässä sairauseläkkeelle masennuksen takia.
Moniko hautoo itsemurhaa ?
... ja leikkurigiljotiini senkun kalkattaa, että tavalliset ihmiset voisivat yhä
huonommin.- Anonyymi
Oikke
- Anonyymi
Ottaako soterahan leikkaaja myös vastuun seurauksista ?
Ei ota. Kokoomus on aina syyttänyt omista huonoista päätöksistään seuraavaa hallitusta.
Kansan muisti ei ole niin lyhyt kuin kokoomuksen. Syyllinenhän ei ole Orpo hallituksineen vaan SS ja muut aiemmat, jotka eivät ole kyenneet hoitamaan taloutta!
Velaksi eläminen aina kostautuu!- Anonyymi
Esimerkiksi Sipilän hallitukset toimet kirpaisi juuri niitä huonoimmin toimeen tulevia. Sinimusta olisi katastrofi yhteiskunnalle.
Olen sitä mieltä että jos leikataan, niin pitää leikata niiltä joiden taloutta se ei kaada. Ja vaikka noin sanon niin minua se kirpaisisi.
Kaikkiaan kuten sanoitkin niin Kataisen ja Sipilän hallituksen toimet hyvinä aikoina ihmetyttää.
Se miten ilmeisesti kaikkineen ymmärrät edellisen hallituksen toimet ei pidä paikkaansa. Numeroita tietysti kiva pohtia kun ei itse ymmärrä mistä kaikki johtui. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi Sipilän hallitukset toimet kirpaisi juuri niitä huonoimmin toimeen tulevia. Sinimusta olisi katastrofi yhteiskunnalle.
Olen sitä mieltä että jos leikataan, niin pitää leikata niiltä joiden taloutta se ei kaada. Ja vaikka noin sanon niin minua se kirpaisisi.
Kaikkiaan kuten sanoitkin niin Kataisen ja Sipilän hallituksen toimet hyvinä aikoina ihmetyttää.
Se miten ilmeisesti kaikkineen ymmärrät edellisen hallituksen toimet ei pidä paikkaansa. Numeroita tietysti kiva pohtia kun ei itse ymmärrä mistä kaikki johtui.Tämän kokoperstakiaishallituksen perintö tulee olemaan ainakin taantuma ja mahdollisesti jopa täysi lama, aivan kuten näiden leikkausintoilevien oikeistohallitusten agendojen kanssa on ennenkin historian saatossa lopulta käynyt, piste.
Anonyymi kirjoitti:
Tämän kokoperstakiaishallituksen perintö tulee olemaan ainakin taantuma ja mahdollisesti jopa täysi lama, aivan kuten näiden leikkausintoilevien oikeistohallitusten agendojen kanssa on ennenkin historian saatossa lopulta käynyt, piste.
Sinimusta on monen sortin sosialismia! Ei siihen mahdu Sipilää eikä Orpoa mutta SS parvineen kylläkin!
On eletty yli varojen mutta se ei ole Orpon ja hänen porukkansa vika vaan vasemmisto ja nyt SS parvi varsin ovat sen takana jotta joudumme laittamaan asioita kuntoon. Se jos se sinua raapaisee on nyt eniten SS politiikan aikaansaamaa!
Eikä hallitus mitään leikkaa vaan saattaa tulot ja menot tasapainoon, tasapainiin johon SS parvineen ei yltänyt!Anonyymi kirjoitti:
Se miten ilmeisesti kaikkineen ymmärrät edellisen hallituksen toimet ei pidä paikkaansa. Numeroita tietysti kiva pohtia kun ei itse ymmärrä mistä kaikki johtui.Sipilän hallitus oli sinivihreä!
SS parvi oli sinimusta sosialistinen natsi hallitus!
- Anonyymi
Siinä olen samaa mieltä, että liian innokas ja nopea säästäminen ei nykytilanteessa ole paras mahdollinen menettely. Se on Orpon malli. Siinä samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Orpolla tulee olemaan vaikeaa, jos hän yrittää pitää sen säästötavoitteensa. Se on liikaa. Katsotaanpa vain, niin todella tulee tapahtumaan. Orpo ajaa autonsa paikkaan, josta ei enää päästäkään peruuttamaan. Niin käynee! Ja sille ei mahda kukaan mitään!
- Anonyymi
Aivan oikeutetustiOrpo esitti kysymyksen heti alussa. Mitä ihmettä viimeiset neljä vuotta hallitus on tehnyt kun tilanne on näin paha?
Vastaus:ryypänneet kansan piikkiin.
Erityiseti Marin Sarkkinen ja Pekonen paljastuivat alkoholin suurkuluttjiksi luottokorttilaskuista päätellen.
Krapulassa tai humalassa hommat ei hoidu.- Anonyymi
Älä persu ota enää ! Paa korkki kii.
- Anonyymi
Jako kahteen.
- Anonyymi
Kokoomus ajaa luokkayhteiskunnan syvenemistä.
- Anonyymi
Sekä ideologista kyykyttämistä, siinä mielessä vähän samanlaista touhua kuin lestalahkolaisillakin...
- Anonyymi
Kokoomuksen porukoilla ole ollut mitään tekemistä politiikan kanssa vuosikymmeniin.
- Anonyymi
Edellinen perskeko-hallitus oli ennen Marinin hallitusta.
Se muistuttaa tätä tulevaa KokoPers-hallitusta. - Anonyymi
Ropot pelatav at
- Anonyymi
Tästähän on kysymys sanoa a häkkänen.
- Anonyymi
Köyhille eutanasia parempi.
- Anonyymi
Pienellä eläkkeellä kituuttavia rankaistaan.
Pieniä eläkkeitä leikataan.
Hävetkää jos osaatte - Anonyymi
Tuleva sinimusta hallitus: Niin härski kuin olla voi.
- Anonyymi
7 PS ministeriä, kaksi varmaa Lulu ja Riikka.
- Anonyymi
Kokkareet ja turvenuijapersut rakastavat kurittaa suomalaista pienituloista eli
omia kannattajiaankin. >>Säästötoimet kuristavat tämän tyhmän ksnsakunnan köyhät eläkeläiset vanhukset,vammaiset ja sairaat kuolemaan.>>
Kannatetaan.
😂 😂 😂 😂 😂- Anonyymi
Nyt yksinkertaiset kokkarit ja suoraan sanoen erittäin tyhmät Persut meni kyllä metsään ja pahasti
RKP ja muka- uskonnollinen Essayahi seuraavat rahan kiilto silmissä ja myivät periaatteensa.
Uskon että tästä touhusta seuraa nyky- Suomen ensimmäinen poliittinen murha.
Ei kansa niele mitä tahansa Helsingin herroilta.
No, sitä saa, mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191