Krimin Jalta viettää aikaa sodan kauhuissa....

9

476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piti vielä sanomani että ajatelkaapas sitä että noiden piruparkojen suut on tukittu ja sananvapaus viety kokonansa.
      Kuka tuollaista elämää haluaisi Putinin orjana...?

• Anonyymi

Ei ole suut täysin tukittu, saavat sanoa, että venäjä on sivistysvaltio ja ihailevat putinia se on sallittu ja ihmisoikeudet tulee itse ansaita.

• Anonyymi

Sattuiko Viki lukemaan videon otsikkoa?

"Yalta embankment street walk summer 2022."

Kerrotko meille omin sanoin mikä vuosi ja kuukausi on nyt menossa?

Venäläisessä sosiaalimediassa, jota länsi siis ei kontrolloi mitenkään, ihmiset kertovat avoimesti joko poistuvansa tai poistuneensa Krimiltä. Tästä on ollut juttua myös Venäjän valtion uutisissa pehmennettynä.

Toki sinne jää väkeä, ei sieltä kaikki pakene; osa ei halua, osaa ei lasketa jne.

• On kai saman tekevää onko kyseessä kesä- heinä- vaiko elokuu 2022....?

Jalta on rantalomakohde jossa vierailee satoja tuhansia turisteja ympäri Venäjää.
        Toki minua kauhistuttaa että kaikkien näiden ihmisten suut on tukittu eikä sananvapaudesta ole tietoakaan.....

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

On kai saman tekevää onko kyseessä kesä- heinä- vaiko elokuu 2022....?

Jalta on rantalomakohde jossa vierailee satoja tuhansia turisteja ympäri Venäjää.
        Toki minua kauhistuttaa että kaikkien näiden ihmisten suut on tukittu eikä sananvapaudesta ole tietoakaan.....

MIKÄ VUOSI ON MENOSSA NYT?

"On kai saman tekevää..."

Mä kävin New Yorkin WTC tornissa Lokakuussa 2000, ja koska on kai samantekevää onko kyseessä mikä vuosi niin toki olisin voinut käydä siellä myös Lokakuussa 2001; eikös niin?

Niin, toisaalta olen samaa mieltä siitä että on yhdentekevää mikä 2022 kuukausi olisi kyseessä; mutta kuten tuossa mainitsin, NYT KUN ON 2023 (huomaat varmaan eron?) niin Venäjän sosiaalimedian mukaan väki sieltä on pääosin poistumassa, ei sinne niinkään menossa.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

On kai saman tekevää onko kyseessä kesä- heinä- vaiko elokuu 2022....?

Tai vuosi 1928? Samantekevääkö?

• Anonyymi

Siellä '3 suurta' kokoustaan
      Pitivät ja suunnittelivat uutta
      Sodan jälkeistä maailmaa.
      Onkohan siellä paikalla jokin
      Museo?

• Anonyymi

Juu, kamalaa oli katsoa noita ihmisparkoja joilta on viety ihmisarvot ja vapaus.
        Apeina rääsyläiset vaeltelevat tuolla Krimillä ja pelkäävät joka hetki voittoisan Ukrainan pommien putoavan niskaansa.
        Valittaa ei voi koska sananvapautta ei ole.

• Anonyymi

Hysteria ei poista sotaa. Alueella on riskialtista olla. Ihmisille ja eläimille ei sovi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5494
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1535
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      981
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      937
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      57
      880
    6. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      868
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      839
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe