Apua äidille!

Anonyymi-ap

4 lasta on,ja nyt tämä joka on 5v.
puhuu jatkuvasti kakasta pippelistä pieruista jne..
Kysyin Tarhan tädeiltä onko sama meininki siellä.
Totesi että eivät kerkiä kuuntelemaan jokaisen lapsen puhetta.
Mikä on täysin ymmärrett'vää.
Tänä aamuna esim. Kissa meni laatikolle ja laski kunnon "tornit"
haju oli mahtava!!
Ja minä kun otin kakat pois halusi välttämättä nähdä.
Esimerkkejä:
Olivat kummatkin tytöt suihkussa ja isä meni pissalle, no neiti otti löyly kauhan ja laittoi äkkiä lurituksen alle.

Oli viimeinen kerta kun meni Lurittamaan kun ovat suihkussa.
Mutta todella väsyttävää.
Kakka, Pissa Pieru Pippeli jne..
Joka päivä, ja alkaa heti aamusta kun neiti herää!!!
Olen sanonutneidille että kohta sulla ei ole ketään kavereita jos tuommoisia juttelet!
Vanhempi oli samaa mieltä, ja sanoi siskolleen että:Lopeta ne jutut"
Ei tehoa.
Oltiin enossa kauppaan ruoka-ostoksille, niin neiti takapenkillä kun istui piirsi Pilakuvan ikkunaan miehen suku-elimistä!
Mistä on senkin oppinut?
Mutta ihan totta alkaa hermot jo meillä muilla mennä, kun heti aamusta,
Pippeliä Pierua Kissan kakat ja se jatkuva jankutus kuka haisee???
Itse kun antaa "pommin" olen yrittänyt ja vieläkin selitän että on pakko päästää ilmat ulos, muuten tulee vatsa kipeäksi!
Tätä meininkiä on nyt ollut noin 4kk,
aamuisin kun tule lenkiltä laitan aamiaista ja sama virsi joka hiivatin aamu!!!
Ollaan todella kyllästytty, näihin juttuihin!!
Onko jollain sanman laisia oireita ja mitä tehdä??
Toivoisin asiallisia vastauksia oli sitten haukut tai ei mutta nyt todella tarvitsen muiden mieli-piteitå!!!!
T:Äiti

50

1832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      koko perheen pitää tulla ahdetielle käymään.

    • Anonyymi

      Paras apu koko perheelle saadaan kun peekka imuttelee vanhat, ja nuoret jarmolta imii parilitraa kusta mutta atten ja nikon
      pippeleitä peräkammarissa imuttei pitkään ja nuoli pepareiät puhtaaksi

    • Anonyymi

      täällä palstalla samaa harrastavat aikuiset ihmiset

    • Anonyymi

      Feikin perheen elämää. älkää sitä tänne julkaisto

      • Anonyymi

        Tämä on juuri parasta aineistoa tänne


      • Anonyymi

        feikiltä ei lasten kasvatus onnistu,, huostaanotto pelastaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        feikiltä ei lasten kasvatus onnistu,, huostaanotto pelastaisi

        myös lasten imuttelu voisi auttaa asiassa


    • Anonyymi

      Havainnoisin lapsen toimintaa, ”unohtaisin” antaa negatiivisen palautteen ja keskittyisin pelkästään positiivisiin juttuihin.. ”hienoa, nyt olet jutellut kivoista aiheista”, ”oletpas taitava”, ”hienosti keksitty leikki” tms..josko se sillä jäisi..?
      Ottaisin myös puheeksi, onko tarhassa kenties joku keneltä kuullut edellämainittua juttuja? Ja jos niin kannustaisin lasta seuraavan kerran tarhassa kiinnittämään kaverin puheeseen huomiota, kuulostaako ne hänen mielestään hauskalta vai kenties typerältä?

    • Anonyymi

      ..Ja sanoisin vielä ”en tarkoita sinä olet nyt typerä, vaan sinun puheesi ovat”.-olleet.

      Jaksamista, nyt on näin mutta muista, puheet tulevat vielä loppumaan, varmasti.😊

    • Anonyymi

      ”Tornit, lurituksia ja pommi” perheen puheesta vielä pois.. niin hyvä tulee!

    • Anonyymi

      Ollut liian usein prideisoäitin hoidossa?

    • Anonyymi

      taitaa koko perhettä kiinnostaa samat jutut, jostain lapsi nuo kakkajutut on oppinut. vai lukeeko hän ikaalisten palstaa

      • Anonyymi

        Parkanon kaupungin kehitysjohtaja suivaantui palstalla kirjoitelleesta kakkasuusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parkanon kaupungin kehitysjohtaja suivaantui palstalla kirjoitelleesta kakkasuusta.

        Hullunkuriset isännöitsijän päät taisivat olla liikaa johtajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullunkuriset isännöitsijän päät taisivat olla liikaa johtajalle.

        Todennäköisesti juuri näin kävi. Parkanon kaupungin kehitysjohtaja on sittemmin irtisanoutunut tehtävästään syyskuun alusta lukien. Hänen mittansa tuli täyteen, koska isännöitsijän päät paljastivat liikaa kaupungin liikesalaisuuksia keskustelupalstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti juuri näin kävi. Parkanon kaupungin kehitysjohtaja on sittemmin irtisanoutunut tehtävästään syyskuun alusta lukien. Hänen mittansa tuli täyteen, koska isännöitsijän päät paljastivat liikaa kaupungin liikesalaisuuksia keskustelupalstoilla.

        lojaliteettivelvollisuuden laiminlyönti johti työsuhteen purkuun isännöittijälle?? ei liikesalaisuuksia sovi paljastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lojaliteettivelvollisuuden laiminlyönti johti työsuhteen purkuun isännöittijälle?? ei liikesalaisuuksia sovi paljastaa

        Näin siinä varmasti kävi. Isännöitsijän omalla kasvokuvalla varustetut profiilit kertoivat yksityiskohtaisesti kaupungin ongelmista. Kyseiset tiedot olivat tarkoitettu ainoastaan kaupungin omaan käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin siinä varmasti kävi. Isännöitsijän omalla kasvokuvalla varustetut profiilit kertoivat yksityiskohtaisesti kaupungin ongelmista. Kyseiset tiedot olivat tarkoitettu ainoastaan kaupungin omaan käyttöön.

        tääällä yksi tuollainen profiili: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17244573/hengitystyopaja


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin siinä varmasti kävi. Isännöitsijän omalla kasvokuvalla varustetut profiilit kertoivat yksityiskohtaisesti kaupungin ongelmista. Kyseiset tiedot olivat tarkoitettu ainoastaan kaupungin omaan käyttöön.

        Tiedot koskivat etupäässä imuttelua ja pepareikien nuolua.


    • Anonyymi

      feikin perheenongelmia taas nyt huostaanotto liikkeelle

      • Anonyymi

        eikös feikillä tarkoiteta kukkuran mylläriä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös feikillä tarkoiteta kukkuran mylläriä?

        Kyllä, unto unskia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös feikillä tarkoiteta kukkuran mylläriä?

        missä kukkurassa on mylly


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, unto unskia

        miten unto on feikki kylähullun skitso-ketelän pekan mielestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten unto on feikki kylähullun skitso-ketelän pekan mielestä

        hän ei osannut korjata pyörälän transiittia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten unto on feikki kylähullun skitso-ketelän pekan mielestä

        siksi että peekka voisi imii perheen äippää ja jarmo isää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten unto on feikki kylähullun skitso-ketelän pekan mielestä

        Hän on feikki koska lykkää koiranputkea Parkanon hautausmaalla.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös feikillä tarkoiteta kukkuran mylläriä?

        Jarmo taasen ei ole mikään hame päällä kulkeva eväsvuoto


    • Anonyymi

      Misä sitä juttua oli josa väitetiin ettäjarmo on imeny jylliläisen perheen isän ja pojan pippeleitä ja nuollu heitin pepareiät puhtaaksi

      • Anonyymi

        Ihan normi meininkiä kaikkihan ton tietää


      • Anonyymi

        aikamoista soopaa kirjoitat


      • Anonyymi

        eikö kollmipuiston kylähullukerennyt sitä vielä postaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö kollmipuiston kylähullukerennyt sitä vielä postaan

        asiasta tulee oma aloitus aikanaan


    • Anonyymi

      Myllis olisi rankaissut koko perhettä.

      • Anonyymi

        Parkanon kaupungin kehitysjohtaja teki rikosilmoituksen Jarmon päistä. Tutkinta lopetettiin, koska Parkanon kaupunki ei ollut asianomistaja mainittujen päittein sanomisien suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parkanon kaupungin kehitysjohtaja teki rikosilmoituksen Jarmon päistä. Tutkinta lopetettiin, koska Parkanon kaupunki ei ollut asianomistaja mainittujen päittein sanomisien suhteen.

        Nuo päät yrittivät pitää keskustelun niin asiallisena kuin mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parkanon kaupungin kehitysjohtaja teki rikosilmoituksen Jarmon päistä. Tutkinta lopetettiin, koska Parkanon kaupunki ei ollut asianomistaja mainittujen päittein sanomisien suhteen.

        Hänen päänsä oli hienoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen päänsä oli hienoja

        Miksi Hoikkalan päitä käytettiin monissa keskusteluissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Hoikkalan päitä käytettiin monissa keskusteluissa?

        Hänen päänsä, happinaamareineen ja imemislaitteineen, olivat todella huvittavan näköisiä ja niille sai kaikki nauraa kuset sukassa.


    • Anonyymi

      Harmo

    • Anonyymi

      Hehee, hyvä juttu!

      • Anonyymi

        Miksi se nako hakkas hoikkkalan suutelon päätteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se nako hakkas hoikkkalan suutelon päätteeksi?

        Ehkä siksi kun hänen pyllynsäkin oli häväisty?


    • Anonyymi

      Jamben ruikut.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe