Taas kristittyjen hyväksikäyttöskandaali

Aaa että, kuinkas sattuikaan? Ja taas kristityille 😂 Yllättyneet käsi ylös.

Katolisia pappeja epäillään lähes 2 000 lapsen seksuaalisesta hyväksi­käytöstä Illinoisissa

Illinoin oikeusministeriön tekemä tutkinta paljastaa, että lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä epäiltyjä pappeja on yli 450. Vanhimmat tapauksista ovat 1950-luvulta.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009606578.html

19

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Sallikaa lasten tulla Minun tyköni"...

    • Anonyymi
      • Ateismi ei ole aate eikä se ota kantaa seksuaalisuuteen. Kyseisessä artikkelissa Dawkins ei ole mikään ateismin äänitorvi. Dawkinsin kaikki esimerkit haastattelussa kumpuavat kristityistä yhteisöistä. En jaksanut lukea artikkelia kokonaan ja sitä kannattaako Dawkins lievää pedofiliaa, luultavasti ei. Mutta jos kannattaisikin niin artikkelin kaikki pedofiilit toimivat kristillisissä yhteisöissä.


      • Dawkinsin voimakkain puolustus kohdistuu katoliseen kirkkoon. Vaikka hän ei pidäkään uskonnoista ja katolisesta kirkosta, se ansaitsee silti reilun kohtelun. Se siitä ateistisesta pedofilian puolustamisesta 😂

        ”But I dislike unfairness even more, and I can’t help wondering whether this one institution has been unfairly demonized over the issue, especially in Ireland and America… We should be aware of the remarkable power of the mind to concoct false memories, especially when abetted by unscrupulous therapists and mercenary lawyers.”

        Ei saatana, ripulivajakki riemuidiootti yritti olla nerokas ja jälleen kerran työnsi vain omat kätensä paskaan 😂😂😂


    • Anonyymi

      Pappien selibaatti aiheuttaa kieroutumista

    • Anonyymi

      No hätä!
      Jeesus antaa anteeksi kun sitä vähän mielistelee ja esittää katuvaa.
      Lapsilta ei tarvitse kysyä.

    • Anonyymi

      Ei pidä sanoa väärin yleistävästi "taas kristittyjen" vaan tosiasiallisesti "taas katolisten".

      Katolisen kirkon papit eivät täytä Uuden testamentin kriteerejä uudestisyntyneistä Jumalan lapsista. Eivät etenkään pedofiilit.

      • Katoliset ovat kristittyjen suurin ryhmä.


      • Anonyymi

        Eipä tarvinnut kauaa odottaa "No True Scotsman" -argumenttia 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tarvinnut kauaa odottaa "No True Scotsman" -argumenttia 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Mitä jos joku sanoo olevansa ateisti, mutta uskoo Jumalaan ja Jeesukseen Raamatun kirjoitusten mukaan?

        Ei hän tietenkään ole ateisti.

        Jos jotakuta sanotaan kristityksi, mutta tämä ei täytä Uuden testamentin kriteerejä uudestisyntyneelle Jumalan lapselle (on esimerkiksi pedofiili ja katolinen pappi), niin tietenkään hän ei ole "kristitty" Raamatun mukaan, vaikka olisi kristitty nykyään elävien useimpien ihmisten mielestä ja pappi jopa omasta mielestään.

        Paavalin aikana tuollaiset olisi erotettu pyhien yhteydestä. (1Kor 5-6)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos joku sanoo olevansa ateisti, mutta uskoo Jumalaan ja Jeesukseen Raamatun kirjoitusten mukaan?

        Ei hän tietenkään ole ateisti.

        Jos jotakuta sanotaan kristityksi, mutta tämä ei täytä Uuden testamentin kriteerejä uudestisyntyneelle Jumalan lapselle (on esimerkiksi pedofiili ja katolinen pappi), niin tietenkään hän ei ole "kristitty" Raamatun mukaan, vaikka olisi kristitty nykyään elävien useimpien ihmisten mielestä ja pappi jopa omasta mielestään.

        Paavalin aikana tuollaiset olisi erotettu pyhien yhteydestä. (1Kor 5-6)

        "Jos jotakuta sanotaan kristityksi, mutta tämä ei täytä Uuden testamentin kriteerejä uudestisyntyneelle Jumalan lapselle (on esimerkiksi pedofiili ja katolinen pappi), niin tietenkään hän ei ole "kristitty" Raamatun mukaan, vaikka olisi kristitty nykyään elävien useimpien ihmisten mielestä ja pappi jopa omasta mielestään."

        Monet rikolliset uskovat vilpittömästi Jeesukseen ja Jumalaan.


      • Anonyymi
        Jumalanvaltakunta kirjoitti:

        "Jos jotakuta sanotaan kristityksi, mutta tämä ei täytä Uuden testamentin kriteerejä uudestisyntyneelle Jumalan lapselle (on esimerkiksi pedofiili ja katolinen pappi), niin tietenkään hän ei ole "kristitty" Raamatun mukaan, vaikka olisi kristitty nykyään elävien useimpien ihmisten mielestä ja pappi jopa omasta mielestään."

        Monet rikolliset uskovat vilpittömästi Jeesukseen ja Jumalaan.

        Mutta he eivät ole uudestisyntyneitä Jumalan lapsia Uuden testamentin kirjoitusten antaminen tunnusmerkkien (kriteerien) mukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos joku sanoo olevansa ateisti, mutta uskoo Jumalaan ja Jeesukseen Raamatun kirjoitusten mukaan?

        Ei hän tietenkään ole ateisti.

        Jos jotakuta sanotaan kristityksi, mutta tämä ei täytä Uuden testamentin kriteerejä uudestisyntyneelle Jumalan lapselle (on esimerkiksi pedofiili ja katolinen pappi), niin tietenkään hän ei ole "kristitty" Raamatun mukaan, vaikka olisi kristitty nykyään elävien useimpien ihmisten mielestä ja pappi jopa omasta mielestään.

        Paavalin aikana tuollaiset olisi erotettu pyhien yhteydestä. (1Kor 5-6)

        Ateistin määritelmä on varsin yksiselitteinen eikä siinä ole vaaraa virhetulkinnoille. Kuin korkeintaan uskisvajakilla. Jonka aivoituksilla puolestaan ei ole mitään merkitystä.

        Kristityn määritelmä on puolestaan paljon laveampi enkä usko että sinulla on valtuuksia määritellä sitä kuka on oikea kristitty ja kuka ei.

        Monet itseään kristittynä pitävät eivät puolestaan pidä sinua lainkaan kristittynä. Eli joko te kaikki itseään kristittynä pitävät olette kristittyjä tai sitten kukaan teistä ei ole kristitty. Kumman valitset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistin määritelmä on varsin yksiselitteinen eikä siinä ole vaaraa virhetulkinnoille. Kuin korkeintaan uskisvajakilla. Jonka aivoituksilla puolestaan ei ole mitään merkitystä.

        Kristityn määritelmä on puolestaan paljon laveampi enkä usko että sinulla on valtuuksia määritellä sitä kuka on oikea kristitty ja kuka ei.

        Monet itseään kristittynä pitävät eivät puolestaan pidä sinua lainkaan kristittynä. Eli joko te kaikki itseään kristittynä pitävät olette kristittyjä tai sitten kukaan teistä ei ole kristitty. Kumman valitset?

        Ei kai se ihme ole, että kristityt eivät pidä minua kristittynä, koska olen ateisti! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistin määritelmä on varsin yksiselitteinen eikä siinä ole vaaraa virhetulkinnoille. Kuin korkeintaan uskisvajakilla. Jonka aivoituksilla puolestaan ei ole mitään merkitystä.

        Kristityn määritelmä on puolestaan paljon laveampi enkä usko että sinulla on valtuuksia määritellä sitä kuka on oikea kristitty ja kuka ei.

        Monet itseään kristittynä pitävät eivät puolestaan pidä sinua lainkaan kristittynä. Eli joko te kaikki itseään kristittynä pitävät olette kristittyjä tai sitten kukaan teistä ei ole kristitty. Kumman valitset?

        On totta, että sanaa kristitty käytetään nykyään hyvin laveassa merkityksessä, jopa ateistista kirkon jäsenestä tai hindusta!, mutta Uuden testamentin kirjoituksissa sitä käytetään vain uudestisyntyneistä Jumalan lapsista.

        Näiden olisi selvyyden vuoksi parempi puhua "valituista ja pyhistä" tai "uudestisyntyneistä" (helluntaissa suositaan tätä nimeä) tai "Jumalan lapsista" tai "Jumalan palvelijoista".

        Kovin monet nimeltään kristityt eivät kutsuisi edes itseään noilla nimillä, mutta "tosi uskovaiset" eli "aidot uskovaiset" eli "uskossa Jeesukseen olevat" tunnistavat niistä itsensä ja toisen kristityn (uskovan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On totta, että sanaa kristitty käytetään nykyään hyvin laveassa merkityksessä, jopa ateistista kirkon jäsenestä tai hindusta!, mutta Uuden testamentin kirjoituksissa sitä käytetään vain uudestisyntyneistä Jumalan lapsista.

        Näiden olisi selvyyden vuoksi parempi puhua "valituista ja pyhistä" tai "uudestisyntyneistä" (helluntaissa suositaan tätä nimeä) tai "Jumalan lapsista" tai "Jumalan palvelijoista".

        Kovin monet nimeltään kristityt eivät kutsuisi edes itseään noilla nimillä, mutta "tosi uskovaiset" eli "aidot uskovaiset" eli "uskossa Jeesukseen olevat" tunnistavat niistä itsensä ja toisen kristityn (uskovan).

        On selvää että Suomessa vain ev.lut. kirkkoon kuuluvat ovat oikeita kristittyjä. Jos on hylännyt kirkon on myös hylännyt Jumalan. Muuta väittävät ovat valehtelevia hereetikkoja.


    • Anonyymi

      Ateisteja on niin vähän ja siinä ei olisi mitään ihmeellistä jos ateisti olisi pedofiili, joten ateistit pedofiilit eivät pääse koskaan uutisiin.

    • Anonyymi

      Oliko vanhempasi jo silloin olemassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe