Onko kaipuusi kohteella jotain mukavia eleitä

Anonyymi-ap

tai tapoja/maneereita, jotka osuu sinussa jotenkin just maaliinsa?

Oli mies taas normaalisti mielen päällä ja tulin ajatelleeksi, että hän "maiskauttaa" suullaan kivasti välillä ennen kuin rupeaa puhumaan. Se on jotenkin tosi suloista. 😊

35

1301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, käyttää sanontaa: Ei sovi kostyymiin.
      Se on minusta hauska, erilainen sanonta.

    • Anonyymi

      Katsoo suoraan silmiin ♡
      Hymy ♡
      Osaa ottaa toiset huomioon♡
      Helppo ja hyvä olla hänen seurasssan.♡
      Hauska->huumorintajuinen♡

      • Anonyymi

        Ei noi oo maneereita vaan opetettuja käytöstapoja


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Välillä oon kuullut sen miehen kurkunpäästö kilahduksen kun on huvittunut. Ehkä joku tukahtunut nauru. En osaa kuvailla sitä, mut se on kuin tiuku ja söpö

      • Anonyymi

        Jos siellä jeppe ja valon lapsi pelaa pajatsoa sielusta?


    • Anonyymi

      Muista en tiiä mutta itse usein huomaan korostavani sanojani käsilläni.

      Puhun siis käsilläni, kun kunnolla eläydyn asiaani.
      Jännittyneenä kädet pysyy jäätyneenä mutta kun oon rento oma itseni ja eläydyn sanomaani asiaan ne kädet lähtee viuhtoon vaistomaisesti korostaen sanomaani.

      On itselläni varmaan muitakin pinttyneitä outoja kaavamaisia tapoja. Mut tuo nyt on tullu huomattua kun huitoessani on tullu muutama vesilasi kaadettua kumoon ja ”voi prkele” päässy sen jälkeen suustani.


      T: Karoliina

      Ai niim.. hermostuneena odottaan alan naputtaan sormillani jotain vasten tai teputtaan toisella jalalla maata sillee et oon jo puolimatkassa lähdössä että että.. äkkiä nyt ! Mikä maksaa?!

    • Anonyymi

      No vaikka ei näytetäkään ulkoisesti samalta, niin musta on hauskaa kun olen hänen kanssaan ja hän on aivan kuin täydellinen peilikuva minusta. Siis kaikki maneerit, eleet ja ilmeet, mutta jos minä teen jotakin vasemmalla kädellä, niin hän tekee sen oikealla. Täudellinen peilikuva. Se on taianomaista.

      • Anonyymi

        Tuo on muuten selkeä merkki siitä, että saattaisi olla kiinnostunut sinusta. Silloin monesti ihmiset peilaa toisen käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten selkeä merkki siitä, että saattaisi olla kiinnostunut sinusta. Silloin monesti ihmiset peilaa toisen käytöstä.

        Joo, tiedän että hän on kiinnostunut minusta ja se on ihanaa. Tiedämme molemmat, että se on molemminpuolista ja se ei lopu koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tiedän että hän on kiinnostunut minusta ja se on ihanaa. Tiedämme molemmat, että se on molemminpuolista ja se ei lopu koskaan.

        Miksi sitten kirjoittelet täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kirjoittelet täällä?

        Koska minulla on ikävä häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska minulla on ikävä häntä.

        Mikset mene tapaamaan tai ota yhteyttä häneen sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska minulla on ikävä häntä.

        Jos on molemminpuolista ja ikuista, niin ei kai sitä täällä tarvi roikkua. 😂 Viestitelkää suoraan tai viettäkää aikaa yhdessä, hyvänen aika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on molemminpuolista ja ikuista, niin ei kai sitä täällä tarvi roikkua. 😂 Viestitelkää suoraan tai viettäkää aikaa yhdessä, hyvänen aika!

        Sitten kun on sen aika. Kyllä me nähdään vielä ja on siitä puhuttukin. Aina kaikki ei ole niin mustavalkoista. Meillä on muun muassa välimatkaa jokunen peninkulma jos toinenkin ja myös paljon muita haasteita. Mut ei se sitä muuta, mitä meidän välillä on ja se on kaunista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun on sen aika. Kyllä me nähdään vielä ja on siitä puhuttukin. Aina kaikki ei ole niin mustavalkoista. Meillä on muun muassa välimatkaa jokunen peninkulma jos toinenkin ja myös paljon muita haasteita. Mut ei se sitä muuta, mitä meidän välillä on ja se on kaunista.

        Muista kuitenkin pitää yhteyttä välillä jos ette näe usein. Rakkaus ja tunne saattaa säilyä mutta voi valinta osua kuitenkin johonkin muuhun jos mitään ei tapahdu sen sydämen valitun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista kuitenkin pitää yhteyttä välillä jos ette näe usein. Rakkaus ja tunne saattaa säilyä mutta voi valinta osua kuitenkin johonkin muuhun jos mitään ei tapahdu sen sydämen valitun kanssa.

        Joo. Olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun on sen aika. Kyllä me nähdään vielä ja on siitä puhuttukin. Aina kaikki ei ole niin mustavalkoista. Meillä on muun muassa välimatkaa jokunen peninkulma jos toinenkin ja myös paljon muita haasteita. Mut ei se sitä muuta, mitä meidän välillä on ja se on kaunista.

        Paljonko välimatkanne on kilometreissä? Milloin viimeksi hänet tapasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tiedän että hän on kiinnostunut minusta ja se on ihanaa. Tiedämme molemmat, että se on molemminpuolista ja se ei lopu koskaan.

        Loppuu se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tiedän että hän on kiinnostunut minusta ja se on ihanaa. Tiedämme molemmat, että se on molemminpuolista ja se ei lopu koskaan.

        Minullakin on ollut samanlainen suhde yhteen jo 20 vuotta, tosin emme koskaan ole yhdessä olleet


    • Anonyymi

      Nämä on tällaisia kehua mua aloituksia. Pyh.

      • Anonyymi

        Ymmärsit aloituksen väärin.


    • Anonyymi

      Joskus seistessään hän, nainen nojaa toista kantapäätänsä toista sisänilkkaansa vasten. Takaapäin sen näen.

      • Anonyymi

        Kuulostaa tutulta :D
        On kyllä tapana tehdä just noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta :D
        On kyllä tapana tehdä just noin.

        Tajusin juuri tekeväni tuota myös! Kuinkakohan yleistä lienee? -sivusta


      • Anonyymi

        Tiedän kyllä miksi näkee sen takaapäin.


    • Anonyymi

      No ei ole varsinaisesti kohde. Kohteen statusta ei ole annettu. Hänellä on tapana tuhahtaa tai vetää ilmaa nenän kautta ennen kuin alkaa puhua. Status epäselvä siis.

    • Anonyymi

      Kyllä sen si tietää itse kun sellai itseä miellyttävä sattuu kohdalle vielä kun nää piilo homot tajuais ettiä kaltaisiaan ni ei mulla olis yhtään hassummat oltavat tarttis kun hoitaa tuo miekkari ja ruveta kenties jopa taas elämäänsä elämään tän ajan kulutuksen lisäksi

    • Anonyymi

      Sillä oli sellainen hassu virne kun innostui tai keksi jotain. Kuin lamppu ois syttynyt yhtäkkiä. Tuijotti silmiin saattoi virnuilla ja alkoi selittää.

    • Anonyymi

      Nämä on kaikki ihania pikku juttuja. 🧡 -ap

    • Anonyymi

      Kieli&Sormet siinä teille maneereita😜

    • Anonyymi

      Ei ole kaivattua mutta yksi eksä jaksaa edelleen vittuilla. Itse olen jo uudessa suhteessa.

    • Anonyymi

      Ne on noi kyllä just niitä prikulleen samoja piirteitä tässä sydämen valitussa mitkä alkaa sit suhteen myötä otetaan hermoon ihan viimeisen päälle ja tulee ihmetelleeksi mihin ihmisapinaan sitä oikein on tullutkaan haksahtaneeksi mielenhäiriössään. Et hajuton ja mauton, elämä on muutenkin tarpeeksi haastavaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe