HS testasi 30 thaihierontaa Helsingissä: Jokaisessa yritettiin tarjota seksipalveluita
Ehdotus ei koskaan tullut aluksi, vaan vasta hieronnan alettua.
Helsingin thaihierontapaikoissa tarjotaan poikkeuksetta seksipalveluita.
Näin voi päätellä Helsingin Sanomien selvityksestä, jossa testiryhmä selvitti asiaa käymällä 30 thaihierontapaikassa kahden viime viikon aikana.
Tulos oli selvä ,kaikissa 30 paikassa tarjottiin seksipalveluja.
Thaihierontaliikkeet testissä
3
513
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ja tämä tietenkin herättää kateutta Hämeenlinnassa?
Ainahan noista thaimestoista on kyydit halutessaan saanut.
Hieronta viisikymppiä, toinen viisikymppiä happy ending tai vaihtoehtoisesti satanen lisää niin pääsee heittämään roinat torveen.
Suomalainen prostituoitu ottaa tyypillisesti 250€/tunti, sillä rahalla siis saa alle kolmekymppisen, hoikan ja fiksun palvelut.
Ulkomaalaiset myyvät halvemmallakin mutta saattavat olla parituksen uhreja.
Noista thaimaalaisista en tiedä, mutta luulen, että hieronnasta rahat jäävät hierontafirmaan ja extrapalveluiden korvauksen saavat pitää itse....? Ihan mielenkiintoinen tutkimus, mutta on Helsingissä spa-tyylisiä thaihierontapaikkojakin, jossa lisäpalveluita ei tarjota. Ei ole ainakaan minulle tarjottu. Nämä paikat tunnistaa vähän laadukkaammista puitteista ja siitä että ne tarjoo thaihieronnan lisäksi myös kasvohoitoja tai muita palveluja. Minä katon paikan esim. täältä https://thaihierontaa.fi/listing-category/helsinki/ ja varaan ajan aina soittamalla etukäteen. Siinä saa jo vähän kuvaa kielitaidosta ja palvelun laadusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851295
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä31945Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19805- 46629
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13610Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13607Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja181592Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123580- 28498
Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39488