Kivenlahden toriaukio ja narkkarit/juopot

Anonyymi-ap

Kyllä on surkean näköistä se narkkaminen/juopottelu mitä Kivenlahden metroasemalta vajaan 100 metrin päässä olevan Kivenlahden torin ympärillä tapahtuu.

Siinä on joka päivä sitä toriaukiota ympäröivillä penkeillä joutokansaa kännäämässä/narkkaamassa ja tekemässä huumekauppaa.

13

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on, siinä on vielä niitä kaljakuppiloitakin sen Ala-Kivenlahden toriaukion läheisyydessä, joten kyllä sitä toria ympäröivät penkit täyttyy rokskajoukosta, päätoimisista juopoista ja narkkareista.


      Mahtaa niitä siinä korkeassa kerrostalossa asuvia ärsyttää se kännäävä/narkkaava roskajoukko siinä Ala-kivenlahden torilla.

    • Anonyymi

      Onko Espoossa muka elämää ja ihmisiä kaduilla?

      • Anonyymi

        Kivenlahden torin ympäristössä on KELAn maksamien tukien varassa loisivaa roskasakkia, jotka eivät tee mitään työtä eikä ne suorita mitään opintojakaan, vaan päivät pitkät juopottelevat ja narkkaavat.

        Siihen torin välittömään läheisyteen rakennettiin joitakin vuosia sitten korkea omistusasuntoja täynnä oleva kerrostalo ja luulisin, että niitä asukkaita se roskajoukon päivittäinen päihde-elämä siinä toriaukion ympärillä ärsyttää.


      • Anonyymi

        on paljonkin, monet hallinto-alamaiset joutuneet kadulle epäammattimaiset espoon asuntojen isännöitijä-liitonhenkilö piritta ruutikaisen epäammattimaisen ja syrjivän toimintamallin lopputulemana, riittää kun joku ykä tarinoi toisella tavalla ajattelevista naapureista keksittyjä variaatioita jos naapuri(t) ei häntä miellytä, niin silloin he löytävät itsensä puistosta, tämä hyvin luotaantyöntävä vetovoimatekijä esboon kaupungilta.


    • Anonyymi

      Huumekauppa rehottaa Ala-kivenlahden torilla niitten joka päivä siinä toriaukiolla metelöivän roskajoukon keskuudessa.

      Siinä torin penkeillä istuskelee päivittäin samaa paskajoukkoa.

      • Anonyymi

        Huumekauppa rehottaa Kivenlahden lisäksi myös Soukassa.

        Koko Espoonlahden alue on otettava poliisin erityistarkkailuun ja koko narkkareitten paskasakki ja huumekauppiasroistot on siivottava linnaan.


      • Anonyymi

        Kävin siinä Ala-Kivenlahden torin vierellä olevilla penkeillä istuskelemassa viime tiistaina ja siinä oli yksi jätkä myymässä huumeita isolle asiakasjoukolle. Se huumekauppias oli ilmeisesti edeltäkäsin sopinut "asiakkaittensa" kanssa sen toriaukean penkit diilipaikaksi.

        Kun sen huumekauppiaan narkkari-asiakkaat olivat lähteneet, tuli siihen yksi keski-ikäinen akka hakemaan siltä huumekauppiasjätkältä rahaa ja toi sille lisää huumeita myyntiin.

        Poliisi vois tarkastaa valvontakameroista, kuka se huumekauppias oli ja keitä sen "asiakkaat" oli ja kuka oli se keski-ikäinen akka oli, joka otti rahaa siltä huumekauppiaalta ja toi sille lisää huumeita myytäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin siinä Ala-Kivenlahden torin vierellä olevilla penkeillä istuskelemassa viime tiistaina ja siinä oli yksi jätkä myymässä huumeita isolle asiakasjoukolle. Se huumekauppias oli ilmeisesti edeltäkäsin sopinut "asiakkaittensa" kanssa sen toriaukean penkit diilipaikaksi.

        Kun sen huumekauppiaan narkkari-asiakkaat olivat lähteneet, tuli siihen yksi keski-ikäinen akka hakemaan siltä huumekauppiasjätkältä rahaa ja toi sille lisää huumeita myyntiin.

        Poliisi vois tarkastaa valvontakameroista, kuka se huumekauppias oli ja keitä sen "asiakkaat" oli ja kuka oli se keski-ikäinen akka oli, joka otti rahaa siltä huumekauppiaalta ja toi sille lisää huumeita myytäväksi.

        Jatkan vielä tuota kirjoitustani, että se keski-ikäinen akka yritti saada minua lähtemään siitä roriaukean penkiltä pois, jotta ois voinut suorittaa sitä huumekauppaa ilman, että minä näin kaiken.

        Minä tosin huusin sille akalle, että painu helevettiin, minä istun tässä torin penkeillä vaikka juhannukseen asti, jos niin päätän ja jäin kattelemaan niitten huumekauppaa.

        Ja sitten siinä vielä pyöri sellaisia peruskouluikäisiä somalikakaroita ottamassa mallia niiltä huumekauppiailta.

        Sen keski-ikäisen akan henkilöllisyyden poliisin pitäs selvittää ja tutkia tarkemmin sen tekemisiä, kuuluuko se johonkin huumeitten myynnin rikollisorganisaatioon jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä tuota kirjoitustani, että se keski-ikäinen akka yritti saada minua lähtemään siitä roriaukean penkiltä pois, jotta ois voinut suorittaa sitä huumekauppaa ilman, että minä näin kaiken.

        Minä tosin huusin sille akalle, että painu helevettiin, minä istun tässä torin penkeillä vaikka juhannukseen asti, jos niin päätän ja jäin kattelemaan niitten huumekauppaa.

        Ja sitten siinä vielä pyöri sellaisia peruskouluikäisiä somalikakaroita ottamassa mallia niiltä huumekauppiailta.

        Sen keski-ikäisen akan henkilöllisyyden poliisin pitäs selvittää ja tutkia tarkemmin sen tekemisiä, kuuluuko se johonkin huumeitten myynnin rikollisorganisaatioon jne.

        Mitä jointti maksaa?


    • Anonyymi

      Espoon oma Piritori

    • Anonyymi

      Huume hommat loppuisi aika äkkiä jos tahtoa olisi hoitaa asiat kuntoon.
      Kauppiaat ja käyttäjät pitää saada hoitoon ja eritykseen, muuten se ei vaan lopu.

      Tahto tarkoittaa rahaa mutta se voi maksaa itsensä takaisin koska nämä edellä mainitut kuluttaa valtavasti yhteiskunnan resursseja jaloppupuolella hyvinkin paljon kun tarvitaan sitten mielenterveys- ja hoitoalan palveluita kun terveys pettää tai hoidetaan niitä tapaturmia sun muuta. Koko aikana nuoresta alkaen ei ole yhteiskunnalle kuin kuluja, lasku on melkomoinen 10-20 vuoden narkkailuista. Osa tekee rikoksiakin rahoittaakseen huumeet.

      • Anonyymi

        "Huume hommat loppuisi aika äkkiä jos tahtoa olisi hoitaa asiat kuntoon."


        Olen aivan samaa mieltä, huumehommat loppuisi tästä maasta muutamassa kuukaudessa, jos vain tahtoa oisi palauttaa kuolemanrangaistus rikoslakiin ja säätää voimaan laki, että kaikki narkkarit ja huumekauppiaat on tuomittava kuolemaan niin, että narkkareitten osalta se kuolemantuomio pantaisiin täytäntöön ampumalla ja huumekauppiaitten osalta hirttämällä.

        Hirttämällä huumekauppiaat ja ampumalla narkkarit, tästä maasta tulisi jäljelle jääville paljon nykyistä parempi paikka asua ja elää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe