Kyllä on surkean näköistä se narkkaminen/juopottelu mitä Kivenlahden metroasemalta vajaan 100 metrin päässä olevan Kivenlahden torin ympärillä tapahtuu.
Siinä on joka päivä sitä toriaukiota ympäröivillä penkeillä joutokansaa kännäämässä/narkkaamassa ja tekemässä huumekauppaa.
Kivenlahden toriaukio ja narkkarit/juopot
13
1057
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on, siinä on vielä niitä kaljakuppiloitakin sen Ala-Kivenlahden toriaukion läheisyydessä, joten kyllä sitä toria ympäröivät penkit täyttyy rokskajoukosta, päätoimisista juopoista ja narkkareista.
Mahtaa niitä siinä korkeassa kerrostalossa asuvia ärsyttää se kännäävä/narkkaava roskajoukko siinä Ala-kivenlahden torilla.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178688176
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Onko Espoossa muka elämää ja ihmisiä kaduilla?
- Anonyymi
Kivenlahden torin ympäristössä on KELAn maksamien tukien varassa loisivaa roskasakkia, jotka eivät tee mitään työtä eikä ne suorita mitään opintojakaan, vaan päivät pitkät juopottelevat ja narkkaavat.
Siihen torin välittömään läheisyteen rakennettiin joitakin vuosia sitten korkea omistusasuntoja täynnä oleva kerrostalo ja luulisin, että niitä asukkaita se roskajoukon päivittäinen päihde-elämä siinä toriaukion ympärillä ärsyttää. - Anonyymi
on paljonkin, monet hallinto-alamaiset joutuneet kadulle epäammattimaiset espoon asuntojen isännöitijä-liitonhenkilö piritta ruutikaisen epäammattimaisen ja syrjivän toimintamallin lopputulemana, riittää kun joku ykä tarinoi toisella tavalla ajattelevista naapureista keksittyjä variaatioita jos naapuri(t) ei häntä miellytä, niin silloin he löytävät itsensä puistosta, tämä hyvin luotaantyöntävä vetovoimatekijä esboon kaupungilta.
- Anonyymi
Huumekauppa rehottaa Ala-kivenlahden torilla niitten joka päivä siinä toriaukiolla metelöivän roskajoukon keskuudessa.
Siinä torin penkeillä istuskelee päivittäin samaa paskajoukkoa.- Anonyymi
Huumekauppa rehottaa Kivenlahden lisäksi myös Soukassa.
Koko Espoonlahden alue on otettava poliisin erityistarkkailuun ja koko narkkareitten paskasakki ja huumekauppiasroistot on siivottava linnaan. - Anonyymi
Kävin siinä Ala-Kivenlahden torin vierellä olevilla penkeillä istuskelemassa viime tiistaina ja siinä oli yksi jätkä myymässä huumeita isolle asiakasjoukolle. Se huumekauppias oli ilmeisesti edeltäkäsin sopinut "asiakkaittensa" kanssa sen toriaukean penkit diilipaikaksi.
Kun sen huumekauppiaan narkkari-asiakkaat olivat lähteneet, tuli siihen yksi keski-ikäinen akka hakemaan siltä huumekauppiasjätkältä rahaa ja toi sille lisää huumeita myyntiin.
Poliisi vois tarkastaa valvontakameroista, kuka se huumekauppias oli ja keitä sen "asiakkaat" oli ja kuka oli se keski-ikäinen akka oli, joka otti rahaa siltä huumekauppiaalta ja toi sille lisää huumeita myytäväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin siinä Ala-Kivenlahden torin vierellä olevilla penkeillä istuskelemassa viime tiistaina ja siinä oli yksi jätkä myymässä huumeita isolle asiakasjoukolle. Se huumekauppias oli ilmeisesti edeltäkäsin sopinut "asiakkaittensa" kanssa sen toriaukean penkit diilipaikaksi.
Kun sen huumekauppiaan narkkari-asiakkaat olivat lähteneet, tuli siihen yksi keski-ikäinen akka hakemaan siltä huumekauppiasjätkältä rahaa ja toi sille lisää huumeita myyntiin.
Poliisi vois tarkastaa valvontakameroista, kuka se huumekauppias oli ja keitä sen "asiakkaat" oli ja kuka oli se keski-ikäinen akka oli, joka otti rahaa siltä huumekauppiaalta ja toi sille lisää huumeita myytäväksi.Jatkan vielä tuota kirjoitustani, että se keski-ikäinen akka yritti saada minua lähtemään siitä roriaukean penkiltä pois, jotta ois voinut suorittaa sitä huumekauppaa ilman, että minä näin kaiken.
Minä tosin huusin sille akalle, että painu helevettiin, minä istun tässä torin penkeillä vaikka juhannukseen asti, jos niin päätän ja jäin kattelemaan niitten huumekauppaa.
Ja sitten siinä vielä pyöri sellaisia peruskouluikäisiä somalikakaroita ottamassa mallia niiltä huumekauppiailta.
Sen keski-ikäisen akan henkilöllisyyden poliisin pitäs selvittää ja tutkia tarkemmin sen tekemisiä, kuuluuko se johonkin huumeitten myynnin rikollisorganisaatioon jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä tuota kirjoitustani, että se keski-ikäinen akka yritti saada minua lähtemään siitä roriaukean penkiltä pois, jotta ois voinut suorittaa sitä huumekauppaa ilman, että minä näin kaiken.
Minä tosin huusin sille akalle, että painu helevettiin, minä istun tässä torin penkeillä vaikka juhannukseen asti, jos niin päätän ja jäin kattelemaan niitten huumekauppaa.
Ja sitten siinä vielä pyöri sellaisia peruskouluikäisiä somalikakaroita ottamassa mallia niiltä huumekauppiailta.
Sen keski-ikäisen akan henkilöllisyyden poliisin pitäs selvittää ja tutkia tarkemmin sen tekemisiä, kuuluuko se johonkin huumeitten myynnin rikollisorganisaatioon jne.Mitä jointti maksaa?
- Anonyymi
Espoon oma Piritori
- Anonyymi
Huume hommat loppuisi aika äkkiä jos tahtoa olisi hoitaa asiat kuntoon.
Kauppiaat ja käyttäjät pitää saada hoitoon ja eritykseen, muuten se ei vaan lopu.
Tahto tarkoittaa rahaa mutta se voi maksaa itsensä takaisin koska nämä edellä mainitut kuluttaa valtavasti yhteiskunnan resursseja jaloppupuolella hyvinkin paljon kun tarvitaan sitten mielenterveys- ja hoitoalan palveluita kun terveys pettää tai hoidetaan niitä tapaturmia sun muuta. Koko aikana nuoresta alkaen ei ole yhteiskunnalle kuin kuluja, lasku on melkomoinen 10-20 vuoden narkkailuista. Osa tekee rikoksiakin rahoittaakseen huumeet.- Anonyymi
"Huume hommat loppuisi aika äkkiä jos tahtoa olisi hoitaa asiat kuntoon."
Olen aivan samaa mieltä, huumehommat loppuisi tästä maasta muutamassa kuukaudessa, jos vain tahtoa oisi palauttaa kuolemanrangaistus rikoslakiin ja säätää voimaan laki, että kaikki narkkarit ja huumekauppiaat on tuomittava kuolemaan niin, että narkkareitten osalta se kuolemantuomio pantaisiin täytäntöön ampumalla ja huumekauppiaitten osalta hirttämällä.
Hirttämällä huumekauppiaat ja ampumalla narkkarit, tästä maasta tulisi jäljelle jääville paljon nykyistä parempi paikka asua ja elää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990