https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/7bcee35a-763f-40ca-b9f5-debc6e34971a?ref=newsletter:4874&utm_source=Uusisuomi_Uutiskirje&utm_medium=email&utm_campaign=Uusisuomi_Uutiskirje
SDP tulossa Hallitusneuvotteluihin.
SDP oli myös voittaja vaaleissa.
Riikka Purra: Kysymys on siitä voiko PS ylipäätään jatkaa neuvotteluja Säätytalolla
14
184
Vastaukset
- Anonyymi
Persut oppositioon!
- Anonyymi
RKP Oppositioon!
- Anonyymi
Koska PS ei ollut suurin puolue - mietin jo heti tuloksen jälkeen onko Hallitusneuvottelut yli vaikeita
Kokoomus ja RKP ovat todella rikkaiden ihmisten puolueita
PS ja KD enemmän ymmärrystä varattomien tilanteeseen.- Anonyymi
Silkkaa teatteria näytelläännyt meille Säätytalolla.
Orpolla itsellään on tarvetta käyttää puolueensa vipuvoimaa myös RKP:n suuntaan, että sopivat, kaikille käyvät kirjaukset saadaan hallitusohjelmaan kirjattua.
Ihmettelen että Orpo ylipäätään on noin neuvottoman oloinen nyt jo tässä tilanteessa.
Kyllä siellä pitäisi poikkuisen hallitusneuvottelujen isännänkin ääni alkaa kuulua, että kuinka tässä mennään.
PS:lta mallia, miten toimii suomalainen ja isänmaallinen puolue, joka ei lähde hallituspaikan vuoksi hallitukseen kääntelemään takkiaan, eikä huiputtamaan kansalaisia utopistisilla ihannekuvilla, saadakseen (arvotonnta) suosiota. En voi kuin arvostaa perussuomalaista moraalia ja jämäkkyyttä <3
- Anonyymi
Hallitusneuvotteluissa on kysymys kompromisseista.
Kun RKP:llä on kuitenkin kanta ettei persujen kanssa tehdä mitään kompromissia mistään, vaan heidän pitäisi luopua kaikista linjauksistaan. Voi hallitusneuvotteluista muodostua tältä pohjalta vaikeat.
Persut kun tuskin lähtevät linjattomalle Sikasoini-linjalle tällä kertaa. - Anonyymi
Hallituskaudesta tulee hankala, kun maa on taantumassa ja säästää pitäisi. Pakko ottaa taas lisää velkaa ja paljon, että joutilaat saadaan elätettyä.
- Anonyymi
Demarista valtiovarainministeri, saadaan teatteria.!!!
- Anonyymi
Vielä enemmän jos siellä on persu
- Anonyymi
Sahayhtiön johtaja puhuu tulenarasta aiheesta: Vuoden 2035 ilmastotavoitteesta pitää voida joustaa.
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Helppo nakki. Heitetään RKP pihalle ja otetaan SDP tilalle.
- Anonyymi
Eduskuntaan 10 % äänikynnys, niin päästään marginaalipuolueista eroon.
- Anonyymi
Purra voisi hellittää ilmastoasiassa, ei hiilineutraalisuus vuonna 2035 ole mitenkään realismia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873765
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693196On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
- 421881
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708