tuiki tuiki tähtönen, iltaisin sua katselen.
naapurin tähtisilmä
5
835
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupunki? Edes alkukirjain?
- Anonyymi
Sul oli metalliketjussa heijastin ja mul oli sotkuinen tukka ja maailma kuin siinä ei muita ois. Syön sut.
- Anonyymi
Ovi auki, täältä tulee hauki, joka susta tykkää. Silmät valtamerta suuremmat. Kun sä tanssit, sun likkeesi, tahdon antaa odottaa, ne kertoo öistä ihmeellistä. Pyydä tähdet taivaalta niin toivees toteutan, tänä yönä sieluni mä vaihtaa voisin yhteen suudelmaan. Miksi katselet minua prinsessaa ihaillen, muttet juttele? Jos vielä avaat mulle oven, revin sulta vaatteet.
- Anonyymi
mitä sanoisit jos tulisin kii?
pienimmät chilit on tulisempii, - Anonyymi
Et kai ole mikään vainoaja? Mistä näet naapurisi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392477
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529