tuiki tuiki tähtönen, iltaisin sua katselen.
naapurin tähtisilmä
5
818
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupunki? Edes alkukirjain?
- Anonyymi
Sul oli metalliketjussa heijastin ja mul oli sotkuinen tukka ja maailma kuin siinä ei muita ois. Syön sut.
- Anonyymi
Ovi auki, täältä tulee hauki, joka susta tykkää. Silmät valtamerta suuremmat. Kun sä tanssit, sun likkeesi, tahdon antaa odottaa, ne kertoo öistä ihmeellistä. Pyydä tähdet taivaalta niin toivees toteutan, tänä yönä sieluni mä vaihtaa voisin yhteen suudelmaan. Miksi katselet minua prinsessaa ihaillen, muttet juttele? Jos vielä avaat mulle oven, revin sulta vaatteet.
- Anonyymi
mitä sanoisit jos tulisin kii?
pienimmät chilit on tulisempii, - Anonyymi
Et kai ole mikään vainoaja? Mistä näet naapurisi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614438KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102295
- 241903
- 241691
- 301626
- 1691550
- 361275