Onko oulussa mamut pannu asiat kuntoon?

Anonyymi-ap

vai velkavedolla mennään?

kertokaas kuntataloudesta suomeksi

Miksi kansa äänesti PS?

25

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      ----------------------------- Perus On Paras ! ---------------------------------

      ------------- Olen Suomalainen Olen PerusSuomalainen ! ---------------

      -------------------------------------------------------------------------------------
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      • Anonyymi

        Otan osaa kun noin heikosti menee. Ammu itsesi vitun juntti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa kun noin heikosti menee. Ammu itsesi vitun juntti!

        Moktar Gubta puhuu taas viisaita?


    • Anonyymi

      PS on ainoa puolue joka EI halua näitä matuja lisää suomeen..

      • Anonyymi

        Ei ne mamut halua tänne itse ei niitä halua tänne kukaan. Kärsimystä tässä pöljien hullujen takapajula-Suomessa. Voisi itsekin hakea turvapaikkaa jostakin Espanjasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne mamut halua tänne itse ei niitä halua tänne kukaan. Kärsimystä tässä pöljien hullujen takapajula-Suomessa. Voisi itsekin hakea turvapaikkaa jostakin Espanjasta?

        JUST OLI TV DOKUMENTTI kun suomen nuoret vetää huumeita espanjassa hengenlähtöön asti juu

        hei ja tervemenoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne mamut halua tänne itse ei niitä halua tänne kukaan. Kärsimystä tässä pöljien hullujen takapajula-Suomessa. Voisi itsekin hakea turvapaikkaa jostakin Espanjasta?

        Haluaa esimerkiksi vihreät rajattomasti mamuja Suomeen myös takapajuisista islamilaisista maista ja ehkä varsinkin sieltä. Vihreiden kansanedustaja Harjanne sanoi ettemme aseta ylärajaa sille kuinka paljon haluamme mamuja Suomeen. Ja ettemme mitenkään erittele tulijoita eli kaikki käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUST OLI TV DOKUMENTTI kun suomen nuoret vetää huumeita espanjassa hengenlähtöön asti juu

        hei ja tervemenoa

        Suurin osa Suomen Espanjassa olevista suomalaisnuorista ei ole ikinä edes huumeita kokeilleet eivätkä käytä juurikaan edes alkoholia. Näin on käytäntö. Eikös tuo mainitsemasi ollut se kymmenen vuotta vanha dokumentti yhdestä kuolleesta nuoresta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaa esimerkiksi vihreät rajattomasti mamuja Suomeen myös takapajuisista islamilaisista maista ja ehkä varsinkin sieltä. Vihreiden kansanedustaja Harjanne sanoi ettemme aseta ylärajaa sille kuinka paljon haluamme mamuja Suomeen. Ja ettemme mitenkään erittele tulijoita eli kaikki käy.

        Mamuja halutaan tänne, se on totta. Tänne halutaan halpaa työvoimaa jJa kaikkien puolueiden toiveista. Mutta ei mamut tänne halua, vaan heille on annettu väärä kuva mihin ovat tulossa. Tästä on ollut mm. MOT:ssa!


    • Anonyymi

      On ne mua ainakin pannu. Ihania kolleja. Voi vietävä kuinka ne tekee sen ihanasti ja ihanalla isolla.

      -Hannu

    • Anonyymi

      Englannissa todettu nyt että maahanmuutto ei tuota mitään---

      sikiävät liikaa vai mistä on kysymys?

      • Anonyymi

        Entäs lestat? Englantiin mamut meni aikanaan, koska siellä oli yhteinen kieli.

        Onko lähdettä tähän englannin tilanteeseen?


    • Anonyymi

      Mamut toellakin yrittää PANNA asiat kuntoon mutta vähän liian nuorien kautta

      • Anonyymi

        tai muorien kautta - Välivainion pyykkituparaiskaustapaus, uhri yli 80 v. nainen


      • Anonyymi

        Miten niin yrittää panna? Kyllä se ei yritykseksi jää! Menepä baariin katsomaan ketkä sen aloitteen tekee. Ja kadullakin. Aloite tulee pantavilta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai muorien kautta - Välivainion pyykkituparaiskaustapaus, uhri yli 80 v. nainen

        Tästä taitaakin olla kohta kymmenen vuotta? Mutta 1990-luvulla maalaispojat raiskasivat pullo-mummon, joka keräsi pulloja marketeilla. Muistatteko?


    • Anonyymi

      Minulla oli Kainuussa noin kymmenen vuotta sitten noin 80 v. morsian ja hän oli aika hyvä. Nuorekas hyvä vartalo ja terve . Moni parikymppinen on enemmän reupsahtanut kuin hän oli . Olisi ehkä kelvannut nuorille pojillekin.

    • Anonyymi

      ajankohtainen ja huumeet liittyy asiaan

      • Anonyymi

        Mamut jos nyt huumeita, niin miedoimpia, jotka on monessa maassa sallittuja.


    • Anonyymi

      Äänestin persua, joka osasi valehdella vaalikoneessa eniten minun mieleni mukaisesti. Sa ei päässyt jatkoon; olikin jo aiemminkin ollut eduskunnassa. Siis ollut. En muista, että olisi mitään saanut aikaiseksi.
      Persua äänestin, koska Junes Lokka ja Tiina Wiik on pantu sivuun kaikista vaikutusmahdollisuuksista liian järkevien puheittensa ja tekojensa takia. Vain ulkomaisten käskyjen mukaan innokkaasti toimiminen ja niitten perseitten nuoleminen takaa hillotolpan jatkuvuuden.

    • Anonyymi

      Mamut on pannut aika monen tyttären tiineeksi ja ovat mieluisia vävyjä niitä ennen vihanneellekin. Nähty on!

    • Anonyymi

      tuhhhoutuvat vielä aikanaan oulussakin

    • Anonyymi

      katso ampparit uutiset

      hakuun= rikos maahanmuutto

    • Anonyymi

      persut kusetti kansaa 10-0 ja kokoomus kiittää

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe