vai velkavedolla mennään?
kertokaas kuntataloudesta suomeksi
Miksi kansa äänesti PS?
Onko oulussa mamut pannu asiat kuntoon?
31
749
Vastaukset
- Anonyymi
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
----------------------------- Perus On Paras ! ---------------------------------
------------- Olen Suomalainen Olen PerusSuomalainen ! ---------------
-------------------------------------------------------------------------------------
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^- Anonyymi
Otan osaa kun noin heikosti menee. Ammu itsesi vitun juntti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa kun noin heikosti menee. Ammu itsesi vitun juntti!
Moktar Gubta puhuu taas viisaita?
- Anonyymi
PS on ainoa puolue joka EI halua näitä matuja lisää suomeen..
- Anonyymi
Ei ne mamut halua tänne itse ei niitä halua tänne kukaan. Kärsimystä tässä pöljien hullujen takapajula-Suomessa. Voisi itsekin hakea turvapaikkaa jostakin Espanjasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne mamut halua tänne itse ei niitä halua tänne kukaan. Kärsimystä tässä pöljien hullujen takapajula-Suomessa. Voisi itsekin hakea turvapaikkaa jostakin Espanjasta?
JUST OLI TV DOKUMENTTI kun suomen nuoret vetää huumeita espanjassa hengenlähtöön asti juu
hei ja tervemenoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaa esimerkiksi vihreät rajattomasti mamuja Suomeen myös takapajuisista islamilaisista maista ja ehkä varsinkin sieltä. Vihreiden kansanedustaja Harjanne sanoi ettemme aseta ylärajaa sille kuinka paljon haluamme mamuja Suomeen. Ja ettemme mitenkään erittele tulijoita eli kaikki käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUST OLI TV DOKUMENTTI kun suomen nuoret vetää huumeita espanjassa hengenlähtöön asti juu
hei ja tervemenoaSuurin osa Suomen Espanjassa olevista suomalaisnuorista ei ole ikinä edes huumeita kokeilleet eivätkä käytä juurikaan edes alkoholia. Näin on käytäntö. Eikös tuo mainitsemasi ollut se kymmenen vuotta vanha dokumentti yhdestä kuolleesta nuoresta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaa esimerkiksi vihreät rajattomasti mamuja Suomeen myös takapajuisista islamilaisista maista ja ehkä varsinkin sieltä. Vihreiden kansanedustaja Harjanne sanoi ettemme aseta ylärajaa sille kuinka paljon haluamme mamuja Suomeen. Ja ettemme mitenkään erittele tulijoita eli kaikki käy.
Mamuja halutaan tänne, se on totta. Tänne halutaan halpaa työvoimaa jJa kaikkien puolueiden toiveista. Mutta ei mamut tänne halua, vaan heille on annettu väärä kuva mihin ovat tulossa. Tästä on ollut mm. MOT:ssa!
- Anonyymi
Kukaan muu Suomalainen EI halua yhtään persua tänne, menkää Venäjälle persut.
- Anonyymi
ffgtr
- Anonyymi
On ne mua ainakin pannu. Ihania kolleja. Voi vietävä kuinka ne tekee sen ihanasti ja ihanalla isolla.
-Hannu - Anonyymi
Englannissa todettu nyt että maahanmuutto ei tuota mitään---
sikiävät liikaa vai mistä on kysymys?- Anonyymi
Entäs lestat? Englantiin mamut meni aikanaan, koska siellä oli yhteinen kieli.
Onko lähdettä tähän englannin tilanteeseen?
- Anonyymi
Mamut toellakin yrittää PANNA asiat kuntoon mutta vähän liian nuorien kautta
- Anonyymi
tai muorien kautta - Välivainion pyykkituparaiskaustapaus, uhri yli 80 v. nainen
- Anonyymi
Miten niin yrittää panna? Kyllä se ei yritykseksi jää! Menepä baariin katsomaan ketkä sen aloitteen tekee. Ja kadullakin. Aloite tulee pantavilta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai muorien kautta - Välivainion pyykkituparaiskaustapaus, uhri yli 80 v. nainen
Tästä taitaakin olla kohta kymmenen vuotta? Mutta 1990-luvulla maalaispojat raiskasivat pullo-mummon, joka keräsi pulloja marketeilla. Muistatteko?
- Anonyymi
Minulla oli Kainuussa noin kymmenen vuotta sitten noin 80 v. morsian ja hän oli aika hyvä. Nuorekas hyvä vartalo ja terve . Moni parikymppinen on enemmän reupsahtanut kuin hän oli . Olisi ehkä kelvannut nuorille pojillekin.
- Anonyymi
ajankohtainen ja huumeet liittyy asiaan
- Anonyymi
Mamut jos nyt huumeita, niin miedoimpia, jotka on monessa maassa sallittuja.
- Anonyymi
Äänestin persua, joka osasi valehdella vaalikoneessa eniten minun mieleni mukaisesti. Sa ei päässyt jatkoon; olikin jo aiemminkin ollut eduskunnassa. Siis ollut. En muista, että olisi mitään saanut aikaiseksi.
Persua äänestin, koska Junes Lokka ja Tiina Wiik on pantu sivuun kaikista vaikutusmahdollisuuksista liian järkevien puheittensa ja tekojensa takia. Vain ulkomaisten käskyjen mukaan innokkaasti toimiminen ja niitten perseitten nuoleminen takaa hillotolpan jatkuvuuden. - Anonyymi
Mamut on pannut aika monen tyttären tiineeksi ja ovat mieluisia vävyjä niitä ennen vihanneellekin. Nähty on!
- Anonyymi
tuhhhoutuvat vielä aikanaan oulussakin
- Anonyymi
katso ampparit uutiset
hakuun= rikos maahanmuutto - Anonyymi
persut kusetti kansaa 10-0 ja kokoomus kiittää
- Anonyymi
hysss
- Anonyymi
https://www.suomenuutiset.fi/teemu-keskisarjan-kolumni-valhe-emavalhe-tilasto-ja-tyoperainen-maahanmuutto/
kannattaa lukea vihervasemmisto ja suomen keskusta - Anonyymi
134PS
- Anonyymi
veroton taksi-parturi ja kebabpizza juu
huumetalous ym....
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1852382
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722090Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442063Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia741772- 1281720
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971570Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771291Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821219Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321174- 711133