Väitätkö nainen että revin sydämesi irti?

Anonyymi-ap

Et silloin niin tein? Mitenhän asiat menikään viime vuosikymmenen lopussa, muistatko? Luovu defenssireaktiostasi ja tunnusta tosiasiat.

30

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä siiten teit? Suljit oven ja katosit?

    • Anonyymi

      Hämyheikki puolustelee hämyisiä tekojaan 🤣

    • Anonyymi

      Otit sen itsellesi ja jäin kaipaamaan sinua. Ei nähdä enää.

      • Anonyymi

        Likewise. Onks sun henkinen hima oikeesti siellä? Et usko tohon itsekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Likewise. Onks sun henkinen hima oikeesti siellä? Et usko tohon itsekään.

        Minun kotini on täällä missä olen mutta sydämen koti on hänen mukanaan. Kuvittelen hänet usein joka paikkaan ja meinaa itku tulla.


    • Anonyymi

      Ei hän varsinaisesti repinyt - lainasi toisen puolikkaan ja ei ole vielä palauttanut. Toivottavasti ei ole laittanut postin kautta posti hukkaa sen kuitenkin💔

    • Anonyymi

      Älä nyt liiottele. Olisin päässyt helpommalla kun olisit vaan repinyt sydämeni. Mutta jäin eloon ja murskasit elämäniloni.

    • Anonyymi

      Tänään tuli välikuolema postin kautta. Sydän kyllä vielä sykkii, mutta koskaan ei tiedä kauanko.

      • Anonyymi

        Olet hullu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hullu!

        Kenelle kuvittelet puhuvasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle kuvittelet puhuvasi?

        Se kuvittelee puhuvansa surullisen voimakkaan kateuden kohteelleen ja valitsee randomilla näitä provokommentteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuvittelee puhuvansa surullisen voimakkaan kateuden kohteelleen ja valitsee randomilla näitä provokommentteja

        Ja lähtee livohkaan joka kerta kun saa vastareaktioita ja palaa huutelemaan kun on hiljaista. Älyllisesti ja kaikin tavoin epärehellinen ihminen kun on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lähtee livohkaan joka kerta kun saa vastareaktioita ja palaa huutelemaan kun on hiljaista. Älyllisesti ja kaikin tavoin epärehellinen ihminen kun on.

        kumpaa nyt hullulla tarkoitit, aloittajaa vai välikuoleman saanutta? Älä sinä keskenkasvuinen yritä saada täältä perääs mitään tyyppiä, on sen sortin tekstejä lueskellu, ettei hyvää tiedä. Tuntematta ihmistä, aliarvioit ja haukut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kumpaa nyt hullulla tarkoitit, aloittajaa vai välikuoleman saanutta? Älä sinä keskenkasvuinen yritä saada täältä perääs mitään tyyppiä, on sen sortin tekstejä lueskellu, ettei hyvää tiedä. Tuntematta ihmistä, aliarvioit ja haukut.

        Menehän tuttiritari vaikka provoilemaan ylilaudalle välillä ja tule sitten itkemään kun isot pojat on ilkeitä siellä cybermaailman ulkopuolella ja puhutaan sitten mikä ei hyvää tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän tuttiritari vaikka provoilemaan ylilaudalle välillä ja tule sitten itkemään kun isot pojat on ilkeitä siellä cybermaailman ulkopuolella ja puhutaan sitten mikä ei hyvää tiedä

        Joo, ihme ettei sitä ole doksattu sieltä en kannusta, mutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän tuttiritari vaikka provoilemaan ylilaudalle välillä ja tule sitten itkemään kun isot pojat on ilkeitä siellä cybermaailman ulkopuolella ja puhutaan sitten mikä ei hyvää tiedä

        Taidat olla itse se viimeksi tuttia imeskellyt hupakko.
        Mitäs ne isot pojat tälläselle alipainoiselle äiti ihmiselle tekis? Mitäs jos isojen poikien pomo olis mun sukua? Ne isot pojat, jotka lähetät, saavat tulla ihan naamatusten kertomaan ongelmansa. Mut löytää päivisin Ylistarosta, tallilta, joten tervetuloa pihaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ihme ettei sitä ole doksattu sieltä en kannusta, mutta

        saraluhdanti, tuu jonon jatkoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse se viimeksi tuttia imeskellyt hupakko.
        Mitäs ne isot pojat tälläselle alipainoiselle äiti ihmiselle tekis? Mitäs jos isojen poikien pomo olis mun sukua? Ne isot pojat, jotka lähetät, saavat tulla ihan naamatusten kertomaan ongelmansa. Mut löytää päivisin Ylistarosta, tallilta, joten tervetuloa pihaan.

        Meillä on muuten pieni, mutta ratkaiseva ero. Mun ei tartte piiloutua tai lähettää ketään toista "omille asioilleni huutelusta". Vastaan itse kirjoittelusta sekä puhumisesta , mitä sä et näköjään osaa. Kannattaa alkaa harjoitteleen, omien sanojen vastaamiseen. Ennen tuollasia pidettiin liskoina. Hame päälle ja anttilankulmalle tienaamaan.


    • Anonyymi

      Ehkä se on niin, että sydämettömät yrittää repuä sen joltakin toiselta. Koska muutoin elämä saattaa olla tyhjää. Arvelen vain., en tiedä.

    • Anonyymi

      Asiat meni viime vuosikymmenen lopussa ja tämän alussa mutkikkaan ketjureaktiot takia päin helvettiä. Ne ois helposti voineet mennä toisinkin, mutta menivät nyt näin ja sinua kovasti kaipaamaan jäin. En ehkä niin kovasti olisikaan jäänyt jos olisivat menneet "oikein päin". Ajattelen sinua joka päivä yhä. Haluaisin niin kertoa sinulle, miten ne asiat minun elämässä ja minun näkökulmasta menivät, sillä vaikka fiksu oletkin, et sinäkään kaikkea tiedä. Ja haluaisin myös saada tietää, miten asiat sinun näkökulmasta menivät. Mutta kun viimeksi kohdattiin aika ei ollut vielä oikea, oli esteitä, jotka olivat ylitse pääsemättömiä, vaikka vuori kuinka tuli Muhamedin luo. Se oli kuitenkin oikea aika saada tietää, että meillä on jotakin tekemistä keskenämme ja oikea aika jäädä kaipaamaan. Se miten asiat meni, vaikka väärin päin, tarkoittaa etten koskaan voi unohtaa sinua, ainakaan ennenkuin kohtaamme uudestaan. Siihen asti kaipaus minua riuduttaa. Kiitos kuvistasi. Katselen niitä ja haaveilen läsnäolostasi. Ne litrat joita olen kanssasi samaa huoneilmaa saanut hengittää, pitävät minua täpärästi hengissä vielä vuosienkin jälkeen. Olet mysteeri.

      • Anonyymi

        Mistä katselet kuvia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä katselet kuvia?

        Voit olla ätmi 99% varma että kukaan ei harlekiinihuppu päässään katsele sinun kuviasi kuin korkeintaan isojen tahojen pyöreän pöydän ääressä


    • Anonyymi

      Tämä hulluksi haukkuja, voisi vaihtaa levyä tai ainakin sanaa, mitä hokee melkein joka toises ketjus.

    • Anonyymi

      Oot ite laittanu ne nettiin. Kopioin ne omalle koneelle siltä varalta, että poistat. Ei kait se rikos ole? Tiedät etten minkäänlaisen pahuuden tai edes sairauden (vai onko sitten kuitenkin rakastuminen sairaus? Eikös siinä vähänniinkuin aivokemiat ja muutenkin hormonitoiminta sekoa?) vallassa niitä katsele vaan yksinkertaisesti kaipauksen, ihmetyksen, hämmennyksen. Sinun olemuksesta hehkui sellaista lämpöä. Katselen kuvaa ja kuvittelen sen lämmön taas lähelleni. Se on kuin turvapaikkakuvittelu, jonka ensimmäinen mtt-hoitajani opetti minulle kun olin 18 ja sairauteni intensiivisimmässä vaiheessa. Turvaihmiskuvittelu vain toimii minulle paremmin kuin paikkakuvittelu.

      • Anonyymi

        Mitäköhän muuta sieltä koneelta löytyy voisi kuvitella että vuosikymmenten sekoilu cyyberissä jättänyt jälkeensä kaikenlaista moraalisesti arveluttavaa ja tuttiritari vielä myöntää latailevansa absraktien naisten kuvia ja kuvittelevansa nämä daamit joksikin turvaihmisiksi. Selvä avohoitotapaus ellei jopa lisko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäköhän muuta sieltä koneelta löytyy voisi kuvitella että vuosikymmenten sekoilu cyyberissä jättänyt jälkeensä kaikenlaista moraalisesti arveluttavaa ja tuttiritari vielä myöntää latailevansa absraktien naisten kuvia ja kuvittelevansa nämä daamit joksikin turvaihmisiksi. Selvä avohoitotapaus ellei jopa lisko

        Kaikki satulamiehet pitäisi laittaa muiden kanssa samaan sumppuun eikä hyysätä


    • Anonyymi

      En vain voi mitenkään tietää, voisitko oikeasti olla sellainen turvaihminen? En tiedä oletko enkeli vai perkele. Jos olet perkele, niin en toki haluakaan tietää, koska olisit perkeleenä helvetin vaarallinen. Vihollinen jota ei voi pitää lähellä. Paljon pahempi kuin Pete-peruskriminaali, koska ei sinusta kukaan mitään pahaa voisi koskaan uskoa. Siksi ehkä mieluumin pitäisin mielikuvani enkelistä, voimakkaasta hehkuvasta arkkienkelistä, jonka siipien suojissa lämmitellä. Vaikka teltassa viltin alla sateella. Sateen lakattua sammalella seisottais, syötäis suusta suuhun marjoja. Talvella katseltais sylikkäin sarjoja, joista en mitään tajua, kunhan saan vain nukahtaa nuuskien sinun hien hajua.

    • Anonyymi

      kyllä veit ainakin puolet siitä

    • Anonyymi

      Ammuit aamorin alas … joten hajottit kaikeiken romanttisen , tunteet ja revit sydämen samalla palasiksi.
      Jos jotain oli se oli aika kylmää touhua ja pelkää lihanhimoa.
      Naiselta.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017870352ft

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe