Lähes 4 000 euron hintainen remontti kuului kuluttajan mukaan maahantuojan maksettavaksi, koska moottorin oli rikkonut huonolaatuinen jakoketju. Kuluttajan mukaan kyseisen Octavia-mallin jakoketjuongelmat ovat yleisesti tiedossa.
Autolla oli moottorivaurion sattuessa ajettu noin 55 000 kilometriä.
KÄÄÄK!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uutena-ostetun-skodan-moottori-hajosi-kuluttajariitalautakunta-ei-suosittanut-hyvitysta/8708316#gs.z9342b
Saita skodakääkkä yritti rahastaa - ei onnistunut
7
440
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan toi aika törkeä temppu maahantuojalta. Jos moottori hajoaa ennen kuin mittarissa on 60 tkm, on myös Vemixillä peiliin katsomisen paikka.
- Anonyymi
Siis nyt on kyse Škodasta. Vai vielä pitäisi korvata kaikin puolin loppuunajettu moottori.
- Anonyymi
Siis kääk! Sanoi kääkkä ja kaakotti eteenpäin kunnes huojahti ojaan.
- Anonyymi
Normaalia. Tehdas lupaa moottorin takuuksi 30tkm
- Anonyymi
Skeidatehdas on ilmoittanut ettei koneet välttämättä kestä edes tuota km-määrää. Kamalan paljon vikoja tuossa skodassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skeidatehdas on ilmoittanut ettei koneet välttämättä kestä edes tuota km-määrää. Kamalan paljon vikoja tuossa skodassa.
Itsellä oli 3v ocu ja se tais olla yhtä paljon pajalla kuin käytössä. Ei ikinä enää....
- Anonyymi
Skodan takuu on 6kk tai 5000km, kumpi ennemmin tulee täyteen. Hyvin kesti tuon ajan, mutta kääkkä vaan valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191