Tänäänkin jotain pientä juteltiin. Olen sulaa vahaa edessäsi ja pelkään että olen liian läpinäkyvä. Sinulle ei välttämättä tulisi mieleenkään että ajattelen sinusta näin. Olisipa meillä joskus kahdenkeskinen hetki.
Mitä sinä vanhempi mies minusta oikein ajattelet?
18
773
Vastaukset
- Anonyymi
Missä näette? Töissä vapaa aikaan? Kaupassa?
- Anonyymi
Kyylät aktivoitu. Peukku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyylät aktivoitu. Peukku.
Täällä taitaa olla pari, jotla ihan oikeasti reflektoi näitä ätmin vedätyksiä lähes kellon ympäri ja yrittää muodostaa tarinoita ja tilannekuvia. Nimenomaan tsemppiä ja menestystä loputtomaan tarinointiin ja arvailuun, ei missään nimessä kannata luavuttaa
- Anonyymi
Missä tämä tapahtui, töissä, pihalla vai ?
- Anonyymi
Töissä tapahtui
- Anonyymi
Kyllä minulle miehenä sopisi, vihjaile kun nähdään, anna numerosi tai muuta sellaista, niin vastaan ja sanot missä nähdään töiden jälkeen edes hetki.
- Anonyymi
Sivusta, jos kohteesi sattuisi huomaamaan sen edessään sulamisesi, niin luulisin hänen suhtautuvan ymmärtäväisesti, ellei ole mikään pullistelija. Mikäli ikäeronne mutta aloituksesi perusteella vaikutat kuitenkin pidättyväisen harkitsevalta ja tilannetajuiselta.
- Anonyymi
Siis "mikälie" piti kirjoittaa.
- Anonyymi
Nyt ei tule mieleen.
- Anonyymi
Ajatteletko oikeasti naisen kirjoittavan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä yksi obsessiovinen touhutomppa ihan oikeasti taitaa kokea näin ja heittelee jotain assosiaatiota hatusta. Hu huh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä yksi obsessiovinen touhutomppa ihan oikeasti taitaa kokea näin ja heittelee jotain assosiaatiota hatusta. Hu huh
Käy sinäkin pyykillä välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haittaako se sinua jotenkin, jos mies luulee naisen kirjoittavan?
- Anonyymi
Moi mikä kunta?
- Anonyymi
Että aina kun sinut kohtaan jää tyhjä olo. Olet energiavampyyri, pahaksi minulle.
- Anonyymi
En ajettele mitään täysin sulkeutunut
- Anonyymi
Mikö kunta hau mikö valtio?
- Anonyymi
Kauniinpaa, löytää voi en milloinkaan. Kauniinpaa, en päällä maan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä207789Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3141414- 61195
- 3431151
- 571003
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin24976- 36938
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48928Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29917Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset180836