Keskipäivä ja aika nousta. Hyvää huomenta. 🤗🌞☕
Hej på dej
26
297
Vastaukset
Huomenta! Nukutpa pitkään 😺
Hyvää huomenta ja päivää😊 täälläkin vasta aamiaista nautitaan☕️🥪🍌😄
Kiva niin täälläkin, kahvi vasta tippui ja nyt sitä kuppiin kaatamaan. Leipäpalaa laittamaan. 😄
mustasusi kirjoitti:
Kiva niin täälläkin, kahvi vasta tippui ja nyt sitä kuppiin kaatamaan. Leipäpalaa laittamaan. 😄
Vaan Prinsessaltapa puuttunee edelleen kahvimaito, puuttuu myös mustan kahvin juomisen taito😆
Prinsessasi kirjoitti:
Vaan Prinsessaltapa puuttunee edelleen kahvimaito, puuttuu myös mustan kahvin juomisen taito😆
Eikä, mitä ihmettä? Etkö hakenutkaan eilen maitoa? 😆
mustasusi kirjoitti:
Eikä, mitä ihmettä? Etkö hakenutkaan eilen maitoa? 😆
En🤭 pian lähden hakemaan niin voi keittää kahvia ☕️
Prinsessasi kirjoitti:
En🤭 pian lähden hakemaan niin voi keittää kahvia ☕️
Voi sinua pientä höppänää. Nyt maitoa hakemaan vikkelään. 😃
mustasusi kirjoitti:
Voi sinua pientä höppänää. Nyt maitoa hakemaan vikkelään. 😃
Näin se on tehtävä nyt, jos aikoo olla kahviinsa tyytynyt. Housut jalkaan ja ulos😃
Prinsessasi kirjoitti:
Näin se on tehtävä nyt, jos aikoo olla kahviinsa tyytynyt. Housut jalkaan ja ulos😃
🏃♀️ Niin lähti Prinsessa juoksemaan, maitoa kioskista ostamaan. 😃 🥛
mustasusi kirjoitti:
🏃♀️ Niin lähti Prinsessa juoksemaan, maitoa kioskista ostamaan. 😃 🥛
Kaupasta Susi, kaupasta. Ei kioskista😀
ja kävellen menin sekä tulin🚶🏼♀️
Nyt pitäisi siivousta jatkaa, pölyille toivottaa hyvää matkaa🤧🪣
Mutta sitä ennen, Prinsessa kahvit laittaa tullen mennen☕️Prinsessasi kirjoitti:
Kaupasta Susi, kaupasta. Ei kioskista😀
ja kävellen menin sekä tulin🚶🏼♀️
Nyt pitäisi siivousta jatkaa, pölyille toivottaa hyvää matkaa🤧🪣
Mutta sitä ennen, Prinsessa kahvit laittaa tullen mennen☕️Minä ihmettelin jo, minne joutui Prinssessa? Mutta sieltä hän viimein saapuikin. 😀
Minä alan valmistautua lähtemään, seikkailua kohti. Kohti taistelua. 🐺 ⚔️mustasusi kirjoitti:
Minä ihmettelin jo, minne joutui Prinssessa? Mutta sieltä hän viimein saapuikin. 😀
Minä alan valmistautua lähtemään, seikkailua kohti. Kohti taistelua. 🐺 ⚔️Ritarillinen Susi🐺🗡olehan varovainen, turvallista taistelua; terveisin Prinsessa huolehtivainen😌
Prinsessasi kirjoitti:
Ritarillinen Susi🐺🗡olehan varovainen, turvallista taistelua; terveisin Prinsessa huolehtivainen😌
Kiitos sinulle ihana Prinsessa. Lupaan olla varovainen. 😌
Prinsessasi kirjoitti:
Ritarillinen Susi🐺🗡olehan varovainen, turvallista taistelua; terveisin Prinsessa huolehtivainen😌
Miten Prinsessan ilta menee? 😃
mustasusi kirjoitti:
Miten Prinsessan ilta menee? 😃
Tässäpä se on siivoillessa tosiaan mennyt vain ja aika on kulunut hyvin kai😊 kohta laitetaan iltapalaa😋
Onko Susi ritaroimassa? 😃⚔️Prinsessasi kirjoitti:
Tässäpä se on siivoillessa tosiaan mennyt vain ja aika on kulunut hyvin kai😊 kohta laitetaan iltapalaa😋
Onko Susi ritaroimassa? 😃⚔️Susi palasi jo kotiinsa ja laittaa iltapalasta. Kunnon ruokaa täytyy nyt laittaa, kun energiaa on kulutettu kovasti. 😊
- Anonyymi
Taitaa olla ihastusta ilmassa kun hellittelynimiä käytetään.
Susi palasi jälleen kotiluolaansa. Taistelut meni ihan uomaansa. Hauskaa oli vaikka hiki siinä taas tuli. 🌞
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ai on se Susi palannut😊
Susi oli jahdisss koko yön👱♀️
Anonyymi kirjoitti:
Susi oli jahdisss koko yön👱♀️
Ei Susi ollut yötä missään, kun kotonaan vaan. 😃
mustasusi kirjoitti:
Ei Susi ollut yötä missään, kun kotonaan vaan. 😃
Mitä lie unissaan jahdannut🐺😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784