Keskipäivä ja aika nousta. Hyvää huomenta. 🤗🌞☕
Hej på dej
26
293
Vastaukset
Huomenta! Nukutpa pitkään 😺
Hyvää huomenta ja päivää😊 täälläkin vasta aamiaista nautitaan☕️🥪🍌😄
Kiva niin täälläkin, kahvi vasta tippui ja nyt sitä kuppiin kaatamaan. Leipäpalaa laittamaan. 😄
mustasusi kirjoitti:
Kiva niin täälläkin, kahvi vasta tippui ja nyt sitä kuppiin kaatamaan. Leipäpalaa laittamaan. 😄
Vaan Prinsessaltapa puuttunee edelleen kahvimaito, puuttuu myös mustan kahvin juomisen taito😆
Prinsessasi kirjoitti:
Vaan Prinsessaltapa puuttunee edelleen kahvimaito, puuttuu myös mustan kahvin juomisen taito😆
Eikä, mitä ihmettä? Etkö hakenutkaan eilen maitoa? 😆
mustasusi kirjoitti:
Eikä, mitä ihmettä? Etkö hakenutkaan eilen maitoa? 😆
En🤭 pian lähden hakemaan niin voi keittää kahvia ☕️
Prinsessasi kirjoitti:
En🤭 pian lähden hakemaan niin voi keittää kahvia ☕️
Voi sinua pientä höppänää. Nyt maitoa hakemaan vikkelään. 😃
mustasusi kirjoitti:
Voi sinua pientä höppänää. Nyt maitoa hakemaan vikkelään. 😃
Näin se on tehtävä nyt, jos aikoo olla kahviinsa tyytynyt. Housut jalkaan ja ulos😃
Prinsessasi kirjoitti:
Näin se on tehtävä nyt, jos aikoo olla kahviinsa tyytynyt. Housut jalkaan ja ulos😃
🏃♀️ Niin lähti Prinsessa juoksemaan, maitoa kioskista ostamaan. 😃 🥛
mustasusi kirjoitti:
🏃♀️ Niin lähti Prinsessa juoksemaan, maitoa kioskista ostamaan. 😃 🥛
Kaupasta Susi, kaupasta. Ei kioskista😀
ja kävellen menin sekä tulin🚶🏼♀️
Nyt pitäisi siivousta jatkaa, pölyille toivottaa hyvää matkaa🤧🪣
Mutta sitä ennen, Prinsessa kahvit laittaa tullen mennen☕️Prinsessasi kirjoitti:
Kaupasta Susi, kaupasta. Ei kioskista😀
ja kävellen menin sekä tulin🚶🏼♀️
Nyt pitäisi siivousta jatkaa, pölyille toivottaa hyvää matkaa🤧🪣
Mutta sitä ennen, Prinsessa kahvit laittaa tullen mennen☕️Minä ihmettelin jo, minne joutui Prinssessa? Mutta sieltä hän viimein saapuikin. 😀
Minä alan valmistautua lähtemään, seikkailua kohti. Kohti taistelua. 🐺 ⚔️mustasusi kirjoitti:
Minä ihmettelin jo, minne joutui Prinssessa? Mutta sieltä hän viimein saapuikin. 😀
Minä alan valmistautua lähtemään, seikkailua kohti. Kohti taistelua. 🐺 ⚔️Ritarillinen Susi🐺🗡olehan varovainen, turvallista taistelua; terveisin Prinsessa huolehtivainen😌
Prinsessasi kirjoitti:
Ritarillinen Susi🐺🗡olehan varovainen, turvallista taistelua; terveisin Prinsessa huolehtivainen😌
Kiitos sinulle ihana Prinsessa. Lupaan olla varovainen. 😌
Prinsessasi kirjoitti:
Ritarillinen Susi🐺🗡olehan varovainen, turvallista taistelua; terveisin Prinsessa huolehtivainen😌
Miten Prinsessan ilta menee? 😃
mustasusi kirjoitti:
Miten Prinsessan ilta menee? 😃
Tässäpä se on siivoillessa tosiaan mennyt vain ja aika on kulunut hyvin kai😊 kohta laitetaan iltapalaa😋
Onko Susi ritaroimassa? 😃⚔️Prinsessasi kirjoitti:
Tässäpä se on siivoillessa tosiaan mennyt vain ja aika on kulunut hyvin kai😊 kohta laitetaan iltapalaa😋
Onko Susi ritaroimassa? 😃⚔️Susi palasi jo kotiinsa ja laittaa iltapalasta. Kunnon ruokaa täytyy nyt laittaa, kun energiaa on kulutettu kovasti. 😊
- Anonyymi
Taitaa olla ihastusta ilmassa kun hellittelynimiä käytetään.
Susi palasi jälleen kotiluolaansa. Taistelut meni ihan uomaansa. Hauskaa oli vaikka hiki siinä taas tuli. 🌞
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ai on se Susi palannut😊
Susi oli jahdisss koko yön👱♀️
Anonyymi kirjoitti:
Susi oli jahdisss koko yön👱♀️
Ei Susi ollut yötä missään, kun kotonaan vaan. 😃
mustasusi kirjoitti:
Ei Susi ollut yötä missään, kun kotonaan vaan. 😃
Mitä lie unissaan jahdannut🐺😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607274- 1254005
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273311- 212798
- 272433
- 232302
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3711977- 251960
- 471950
- 321888