Tein jotain mikä liittyy vahvasti sinuun mies

Anonyymi-ap

Tulet huomamaan hellien käteni tuotokset myöhemmin 😊

23

483

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän teit?:)

• Anonyymi

Jotain vaan. Hän tulee sen huomaamaan kyllä.

• Anonyymi

Eikös joku kaivannu villasukkia ja niille kutojaa?
      Itte oon niin laiska kutomaan, että ostan ne toisille Tallinnasta.

• Anonyymi

En minä nyt sellaista vaikka joskus tykännyt neuloakin. Kesäisempiä juttuja tekeillä.

• Anonyymi

Minusta se on muuten neulomista ja mattoja kudotaan 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta se on muuten neulomista ja mattoja kudotaan 😉

Riippuu murteesta. Tikkaaminen, kutominen, neulominen, täälläpäin kaikki samaa hommaa. -sivusta huutelen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu murteesta. Tikkaaminen, kutominen, neulominen, täälläpäin kaikki samaa hommaa. -sivusta huutelen

Tiedän että riippuu murteesta enkä ole varma minkä murteen mukaan itse puhun. En ole oikein mistään kotoisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän että riippuu murteesta enkä ole varma minkä murteen mukaan itse puhun. En ole oikein mistään kotoisin.

Eli keskisuomalainen, siis. 🤭

• Anonyymi

Minä olen se, joka ne sukat lupasi kutoa. Enkä ole lupaustani unohtanut. :)

• Anonyymi

Peräseinällä kolli kuvana.

• Anonyymi

Risiiniöljyä kahvikupposeen?

• Anonyymi

Sinut nainen jo tuntien jos olet hän niin se tuotos on jotain hyvää ja hassun hauskaa vaan. 😊 m>n

• Anonyymi

Uskallatko paljastaa, millä etukirjaimella alkavalle naiselle nämä sinun viestisi menee? Olen nähnyt sinua paljon täällä palstalla, ja kiinnostaisi siksi tietää. -niinsivustakuinollajavoi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskallatko paljastaa, millä etukirjaimella alkavalle naiselle nämä sinun viestisi menee? Olen nähnyt sinua paljon täällä palstalla, ja kiinnostaisi siksi tietää. -niinsivustakuinollajavoi

L-kirjaimella, kuten tämä päiväkin.

• Anonyymi

Ei ole mistään hauskasta kyse enkä ole L.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totesinkin, että JOS olet en väittänyt sinun olevasi. Et sitten ole hän eikä siinä mitään ja hymynaamasi kertoi vain jostain hyvästä ja hauskasta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totesinkin, että JOS olet en väittänyt sinun olevasi. Et sitten ole hän eikä siinä mitään ja hymynaamasi kertoi vain jostain hyvästä ja hauskasta sitten.

Se on jotain kivaa ja hyödyllistä, ei hauskaa 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan kyse virkatusta kalukukkarosta, niin kannattaa tavoitella L kokoa, niin parhaimmillaan se tuotos on sitten edes M kokoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan kyse virkatusta kalukukkarosta, niin kannattaa tavoitella L kokoa, niin parhaimmillaan se tuotos on sitten edes M kokoa

Ei ole mistään sellaisesta kyse. En varsinaisesti teen mitään hänelle, se vaan liittyy häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jotain kivaa ja hyödyllistä, ei hauskaa 😊

Kiva ja hauska, hyödyllinen ja hyvä. En vaan näe paljon mitään eroa noilla asioilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva ja hauska, hyödyllinen ja hyvä. En vaan näe paljon mitään eroa noilla asioilla.

Minusta hauska on jotain hassua. Sanoja vaan, ihana sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta hauska on jotain hassua. Sanoja vaan, ihana sama.

tai ei ihana sama vaan ihan sama 😄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2241
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2211
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      48
      2073
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1472
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1386
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1151
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1086
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1076
    Aihe