Tulet huomamaan hellien käteni tuotokset myöhemmin 😊
Tein jotain mikä liittyy vahvasti sinuun mies
23
483
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän teit?:)
- Anonyymi
Jotain vaan. Hän tulee sen huomaamaan kyllä.
- Anonyymi
Eikös joku kaivannu villasukkia ja niille kutojaa?
Itte oon niin laiska kutomaan, että ostan ne toisille Tallinnasta.- Anonyymi
En minä nyt sellaista vaikka joskus tykännyt neuloakin. Kesäisempiä juttuja tekeillä.
- Anonyymi
Minusta se on muuten neulomista ja mattoja kudotaan 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta se on muuten neulomista ja mattoja kudotaan 😉
Riippuu murteesta. Tikkaaminen, kutominen, neulominen, täälläpäin kaikki samaa hommaa. -sivusta huutelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu murteesta. Tikkaaminen, kutominen, neulominen, täälläpäin kaikki samaa hommaa. -sivusta huutelen
Tiedän että riippuu murteesta enkä ole varma minkä murteen mukaan itse puhun. En ole oikein mistään kotoisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että riippuu murteesta enkä ole varma minkä murteen mukaan itse puhun. En ole oikein mistään kotoisin.
Eli keskisuomalainen, siis. 🤭
- Anonyymi
Minä olen se, joka ne sukat lupasi kutoa. Enkä ole lupaustani unohtanut. :)
- Anonyymi
Peräseinällä kolli kuvana.
- Anonyymi
Risiiniöljyä kahvikupposeen?
- Anonyymi
Sinut nainen jo tuntien jos olet hän niin se tuotos on jotain hyvää ja hassun hauskaa vaan. 😊 m>n
- Anonyymi
Uskallatko paljastaa, millä etukirjaimella alkavalle naiselle nämä sinun viestisi menee? Olen nähnyt sinua paljon täällä palstalla, ja kiinnostaisi siksi tietää. -niinsivustakuinollajavoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallatko paljastaa, millä etukirjaimella alkavalle naiselle nämä sinun viestisi menee? Olen nähnyt sinua paljon täällä palstalla, ja kiinnostaisi siksi tietää. -niinsivustakuinollajavoi
L-kirjaimella, kuten tämä päiväkin.
- Anonyymi
Ei ole mistään hauskasta kyse enkä ole L.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totesinkin, että JOS olet en väittänyt sinun olevasi. Et sitten ole hän eikä siinä mitään ja hymynaamasi kertoi vain jostain hyvästä ja hauskasta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totesinkin, että JOS olet en väittänyt sinun olevasi. Et sitten ole hän eikä siinä mitään ja hymynaamasi kertoi vain jostain hyvästä ja hauskasta sitten.
Se on jotain kivaa ja hyödyllistä, ei hauskaa 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kyse virkatusta kalukukkarosta, niin kannattaa tavoitella L kokoa, niin parhaimmillaan se tuotos on sitten edes M kokoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kyse virkatusta kalukukkarosta, niin kannattaa tavoitella L kokoa, niin parhaimmillaan se tuotos on sitten edes M kokoa
Ei ole mistään sellaisesta kyse. En varsinaisesti teen mitään hänelle, se vaan liittyy häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jotain kivaa ja hyödyllistä, ei hauskaa 😊
Kiva ja hauska, hyödyllinen ja hyvä. En vaan näe paljon mitään eroa noilla asioilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva ja hauska, hyödyllinen ja hyvä. En vaan näe paljon mitään eroa noilla asioilla.
Minusta hauska on jotain hassua. Sanoja vaan, ihana sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta hauska on jotain hassua. Sanoja vaan, ihana sama.
tai ei ihana sama vaan ihan sama 😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222241Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131472- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201086- 261076