Näin se lauantaikin etenee

Ilta jo saa ja kohta yökin. Yksin kotona istuksin taaskin. No, hyvää yötä vaan. 💤

61

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No se on tietyllä tavalla oma valinta myös olla yksin. Itse olen jotenkin erakoitunut ja se on ihan oma syy. Menen mielummin nukkumaan ajoissa ja herään aamulla salille, kun hengaisin jossain baarissa. Minulle on nyt vaan tärkeämpää päästä hyvään fyysiseen kuntoon, koska on alkanut tulla hieman terveys ongelmia.

    • Aika on iltaan siirtynyt ja aurinko on väistynyt☁️ yksistäni istun ja oleilen myös minä, vaan en ole siitä pahoillani ollut ikinä🙏🏻

      • No se on sinun onnesi se, kun viihdyt yksinään... Minä olisin tänään voinut olla kaupungillakin, kun siellä on kaikki... Tuli vaan kotona olo, että miksi mennä sittenkään... Ei siellä minua tarvita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se on sinun onnesi se, kun viihdyt yksinään... Minä olisin tänään voinut olla kaupungillakin, kun siellä on kaikki... Tuli vaan kotona olo, että miksi mennä sittenkään... Ei siellä minua tarvita.

        Itsesäälissä ei ole mitään tervettä tai ihailtavaa.


      • mustasusi kirjoitti:

        No se on sinun onnesi se, kun viihdyt yksinään... Minä olisin tänään voinut olla kaupungillakin, kun siellä on kaikki... Tuli vaan kotona olo, että miksi mennä sittenkään... Ei siellä minua tarvita.

        Tottakai voit kaupungille lähteä, jos mielesi sinne tekee😊 terassille vaikka oluelle, ihmisiä katsomaan.


      • mustasusi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tottakai voit kaupungille lähteä, jos mielesi sinne tekee😊 terassille vaikka oluelle, ihmisiä katsomaan.

        En minä yksin halua sinne mennä. Ei tunnu yhtään luontevalta. Mieluummin istun yksin kotonani, kuin siellä terassilla. Tuntisin oloni ihan orvoksi.. Onneksi minulla on sinut täällä. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsesäälissä ei ole mitään tervettä tai ihailtavaa.

        No ei voi mitään taas.


      • mustasusi kirjoitti:

        En minä yksin halua sinne mennä. Ei tunnu yhtään luontevalta. Mieluummin istun yksin kotonani, kuin siellä terassilla. Tuntisin oloni ihan orvoksi.. Onneksi minulla on sinut täällä. 😊

        Juu no ymmärrän kyllä sen… en itsekään menisi yksin terassille tai baariin, tuntuisi jotenkin sosiaalisella tavalla oudolta🤔
        Voisitko työ- tai harrastuskavereista ajatella kysyvästi seuraa illanviettoon?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Juu no ymmärrän kyllä sen… en itsekään menisi yksin terassille tai baariin, tuntuisi jotenkin sosiaalisella tavalla oudolta🤔
        Voisitko työ- tai harrastuskavereista ajatella kysyvästi seuraa illanviettoon?

        No siinähän tämä nyt just on, että harrastuskaverit, ovat siellä iltaa viettämässä, eikä minua edes kysytty mukaan... Ei muuten näin harmittaisikaan. :(
        Työkaverit myös samanlaisia. Eivät minua mihinkään edes kysy ikinä.
        Eikä tässä lähellä ole ketään... Tällaista tämä elämä on ollut jo vuosia.


      • mustasusi kirjoitti:

        No siinähän tämä nyt just on, että harrastuskaverit, ovat siellä iltaa viettämässä, eikä minua edes kysytty mukaan... Ei muuten näin harmittaisikaan. :(
        Työkaverit myös samanlaisia. Eivät minua mihinkään edes kysy ikinä.
        Eikä tässä lähellä ole ketään... Tällaista tämä elämä on ollut jo vuosia.

        Harmi etteivät kysyneet tosiaan😕 Oletko niiden kanssa hyvää pataa noin muuten, tuletteko hyvin toimeen? Jos on näin, niin millainen ajatus olisi sellainen, että sanoisit joskus haluavasi mukaan? 🙄


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Harmi etteivät kysyneet tosiaan😕 Oletko niiden kanssa hyvää pataa noin muuten, tuletteko hyvin toimeen? Jos on näin, niin millainen ajatus olisi sellainen, että sanoisit joskus haluavasi mukaan? 🙄

        Kaipa ovat katsoneet, etten olisi hauskaa seuraa kuitenkaan, taikka jotain. Ovathan minua noin 20 vuotta nuorempia... En oikeen tykkää väkisinkään äkeä mukaan. On meillä niitä yhteisiä tapahtumia, mutta se nyt on ihan eri asia sekin, olla jossain mökillä keskellä ei mitään, kuin jossain kaupungilla. Heillä on varmaan omat seuralaisensakin mukana... Sitä olisi ihan ylimääräisenä siellä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kaipa ovat katsoneet, etten olisi hauskaa seuraa kuitenkaan, taikka jotain. Ovathan minua noin 20 vuotta nuorempia... En oikeen tykkää väkisinkään äkeä mukaan. On meillä niitä yhteisiä tapahtumia, mutta se nyt on ihan eri asia sekin, olla jossain mökillä keskellä ei mitään, kuin jossain kaupungilla. Heillä on varmaan omat seuralaisensakin mukana... Sitä olisi ihan ylimääräisenä siellä.

        Tai ehkä olettavat, ettei sinua kiinnosta sellainen🤔
        Kun kuulet heidän puhuvan jostain baariin lähdöstä tai muusta sellaisesta, niin voithan mennä sinne samaan paikkaan silloin ja sanoa vain että ai hei tekin olette täällä😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tai ehkä olettavat, ettei sinua kiinnosta sellainen🤔
        Kun kuulet heidän puhuvan jostain baariin lähdöstä tai muusta sellaisesta, niin voithan mennä sinne samaan paikkaan silloin ja sanoa vain että ai hei tekin olette täällä😃

        Semmoinen kävikin mielessä, mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin, kun pääsin kotiin ja aloin laittamaan ruokaa... Asun sen verran kaukana kaupungista, että on myös vaivaa lähteä ja varsinkin tulla takaisin yöllä... Melkein kannattaisi hotelli maksaa.
        No pitäköön hauskaa kaikki muut.


      • mustasusi kirjoitti:

        Semmoinen kävikin mielessä, mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin, kun pääsin kotiin ja aloin laittamaan ruokaa... Asun sen verran kaukana kaupungista, että on myös vaivaa lähteä ja varsinkin tulla takaisin yöllä... Melkein kannattaisi hotelli maksaa.
        No pitäköön hauskaa kaikki muut.

        Niin tai taksi😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin tai taksi😊

        No sekin... En minä taida viihteellä enää käydä koskaan. Näin sitä tulee vanhaksi ja jää yksin.


    • Anonyymi

      Eikä olisi tarvittu tätä aloitustakaan...

      • Aha, no ei voi mitään...


      • Anonyymi

        Juu, ei todellakaan!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei todellakaan!!!

        Ei ole pakko lukea... Ei ole pakko olla koko palstalla.


    • Anonyymi

      😂😂😂

      • Hyvä siinä on naureskella.


    • No onneksi loma loppuu ensi viikolla, niin voi olla töissä. Ei tarvitse istua itsekseen joka ilta kotona.

    • Anonyymi

      Yksin kotona lauantai-iltana, muutama bisse seurana. PARASTA!

    • Anonyymi

      Ja mä oon taas kerran ihan onnellinen ja tyytyväinen omaan elämääni kun lukee näitä susi -rukkasen ruikutuksia.

      • Ole vaan onnellinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ole vaan onnellinen.

        Olen todellakin onnellinen, oma ihastus on ujo ihminen mutta järkevä ja hyvät keskustelut aina. Ja viime kerralla se halaus oli piste iin päällä. Ja ollaan saman ikäisiä, eli molemmat yli 50 v. Elämä hymyilee. 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen todellakin onnellinen, oma ihastus on ujo ihminen mutta järkevä ja hyvät keskustelut aina. Ja viime kerralla se halaus oli piste iin päällä. Ja ollaan saman ikäisiä, eli molemmat yli 50 v. Elämä hymyilee. 😍

        Vai niin.


    • Anonyymi

      Susi pyörii itsesäälissä vaikka prinsessa on seurana.

      • Juu on seurana, virtuaalisesti.


      • Anonyymi

        Ketuttaa kait kun ei kukaan pyydä mukaan viihteelle ja itte on nössö.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu on seurana, virtuaalisesti.

        Voithan sä virtuaalipussailla prinsessan kanssa.


    • Anonyymi

      Voisko susi saada prinsessalta virtuaaliseksiä kun susi kierii itsesäälissä. Virtuaaliseksi varmasti piristäis sutta kun prinsessalta sais.

      • Noniin nyt se alkaa…🤣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Noniin nyt se alkaa…🤣

        Kiimoissaan odottavat viihdykettä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Noniin nyt se alkaa…🤣

        Mitä Prinsessa puuhailee? ☺️


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitä Prinsessa puuhailee? ☺️

        Pitäisi mennä suihkuun ja sitten voisikin jo mennä unta odottelemaan🥱


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitä Prinsessa puuhailee? ☺️

        Mitäpä Susi? 😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Pitäisi mennä suihkuun ja sitten voisikin jo mennä unta odottelemaan🥱

        Ok ☺️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mitäpä Susi? 😃

        Mitäpä minä... Istun ja ihmettelen. 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitäpä minä... Istun ja ihmettelen. 😃

        Onko huomenna minkälaista ohjelmaa tiedossa? 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Onko huomenna minkälaista ohjelmaa tiedossa? 😊

        Huomenna... Käyn ainakin salilla taas illemmalla... Voisin käydä jossain ulkona patikoimassa metsäpolulla päivällä. 😊


      • mustasusi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Onko huomenna minkälaista ohjelmaa tiedossa? 😊

        Entäpä sinulla? Juttelemmeko täällä jälleen huomenna? 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Huomenna... Käyn ainakin salilla taas illemmalla... Voisin käydä jossain ulkona patikoimassa metsäpolulla päivällä. 😊

        Susi metsässä 🌲🐺🌲
        siellä ei varmaan olekaan niin kovin kuuma, kun on suuret puut varjona😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Entäpä sinulla? Juttelemmeko täällä jälleen huomenna? 😊

        No minun täytyykin aamulla herätä aikaisemmin… paljon aikaisemmin 😬
        On paljon tekemistä ja valmistelua. Lähden kotikonnuilleni☺️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Susi metsässä 🌲🐺🌲
        siellä ei varmaan olekaan niin kovin kuuma, kun on suuret puut varjona😊

        Metsät ovat kivoja paikkoja samoilla. Rauhallisia ja siellä on paljon kavereita, eläinystäviä. 😊

        🌲🐒🐺🦊🦁🐷🦣🐰🌲


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No minun täytyykin aamulla herätä aikaisemmin… paljon aikaisemmin 😬
        On paljon tekemistä ja valmistelua. Lähden kotikonnuilleni☺️

        Ai, kiva... Oletko siellä pitkäänkin? ☺️


      • mustasusi kirjoitti:

        Entäpä sinulla? Juttelemmeko täällä jälleen huomenna? 😊

        Niin ja kyllä minun puolestani sopii jutella 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin ja kyllä minun puolestani sopii jutella 😊

        Se on kiva myös, minunkin puolestani. 🤗


      • mustasusi kirjoitti:

        Metsät ovat kivoja paikkoja samoilla. Rauhallisia ja siellä on paljon kavereita, eläinystäviä. 😊

        🌲🐒🐺🦊🦁🐷🦣🐰🌲

        Älä eksy vaan sitten🫣
        🌳🪵🌱🐻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin ja kyllä minun puolestani sopii jutella 😊

        Hyvää yötä satumainen Prinsessa. 🤗 😚


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Älä eksy vaan sitten🫣
        🌳🪵🌱🐻

        En toivottavasti... Menen tuttuja reittejä. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Ai, kiva... Oletko siellä pitkäänkin? ☺️

        Olen pitkään, kyllä. Siellä suunnalla on myös töitä oikein😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Olen pitkään, kyllä. Siellä suunnalla on myös töitä oikein😊

        Aivan... Sehän hyvä. ☺️


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä satumainen Prinsessa. 🤗 😚

        Hyvää yötä Susiritari, nuku rauhaisasti läpi yön😊🙏🏻💤


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä Susiritari, nuku rauhaisasti läpi yön😊🙏🏻💤

        Kiitos. Yritän ja niin myös sinä. 💤


    • Anonyymi

      Olen syrjytynyt kaikista sosiaslisists suhteista mut yritettiin tappas lä~äkkeillä

    • Anonyymi

      Jutellanko

    • Anonyymi

      Hyvää yötä ätmi😘

      • Hyvää ätmiyötä myös sinne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe