Perus dacisti taas myy läpimätää ja rikkinäistä daciaa

Anonyymi-ap

https://www.nettiauto.com/dacia/logan/13598712

"Hinta näkyy ilmoituksessa, ei pakkomyynnissä." Tuohan on paalivalmista tavaraa jo kuvien perusteella.

33

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohan on herjausta myyjää kohtaan. Voi olla hyväkin ostos tuolla hinnalla.

    • Anonyymi

      Tää on just tätä. Ei pääse tuolla kinnerilla edes hakemaan keppanaa kaupasta. Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät? Onko kyseinen yksilö tuttu sinulle?


      • Anonyymi

        Ei pääse tuolla kinnerilla edes hakemaan keppanaa------muuten kuin kauttarantain


      • Anonyymi

        Ne näkyy sittenkin olevan ne muitten merkkien omistajat niitä juoppoja kun Loganilla ei pysty edes kaljakaupassa käymään . siiinä se totuus pikkuhiljaa tulee ilmi. Tuon olen tiennyt jo kauan aikaa että Dacia ostetaan muuhun käyttöön !


    • Anonyymi

      Corolla samoilla ruostevaurioilla menis kuin mansikka ja joutuu noita jarruja herkistelemään myös Toyotassa, mutta sehän hoituu jo ns. katsastushuollossa. Pikku juttuhan tuo alapallonivel yleensä on ja halpakin. Tosin en tunne Dacian rakennetta tarkemmin. Saataisin ostaa tuon käyttöautoksi, kun suomikin sujuu joten kuten, mutta Iisalmi on niin kaukana.

      • Anonyymi

        mutta Iisalmi on niin kaukana.......Mutta hyvää voi hakea vaikka kauempaakin !


    • Anonyymi

      Tuohan on paalivalmista : MUISTA LÄÄKKEESI JOKA AAMU

      • Anonyymi

        MITES ILTALÄÄKKEET?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITES ILTALÄÄKKEET?

        Iltalääkkeitä ei tarvitse jos taju sammuu jo iltapäivällä !!


    • Anonyymi

      Jos olisin auton tarpeessa niin voisin maksaa vaikka vähän enemmänkin .

    • Anonyymi

      Älkää sortuko dassiaan. Joku roti se autoasioissa pitää olla. Olen hyvin perillä autotekniikasta. Luottakaa sanaani.

      • Anonyymi

        Tuo sana olen hyvin perillä sisältää kirjain virheen. Pitäis olla ( olen hyvin perällä autoasioissa )


    • Anonyymi

      Tuo sana paaliin on näköjään useammalle tällä palstalla tuttuakin tutumpi ilmaisu termi. Herää ajatus että se kai on iskostunut päähän vuosikymmenien ajan näille hepuille. Kuinkahan hunoja näitten autot ovat olleet , Siellä on varmasti mennyt romuihin Ruotsin ja Saksan hylkäämät kulkuneuvot toinen toisensa jälkeen. Minulle tuo sana paaliin on vähän outo ja kun minä olen harkinnut vaihtaa kulkuneuvoa niin se entinen on vielä minun jälkeen kelvannut muillekkin

      • Anonyymi

        Isälläni oli -88 vuosimallin Ford Fiesta 90-luvun loppupuolella. Sillä oli ajettu 400tkm ennen kuin isäni ajoi sen romuttamon pihaan ja sanoi että saavat pitää. Siitä puhuttiin pitkään että on paali valmista tavaraa.


    • Anonyymi

      Minulla on ollut monen eri merkin autoja. Olen itse oppinut autoista sen verran paljon että voin hyvinkin sanoa että dassiaa eikannata ostaa. Ostaa ennemmin parivuotiaan rellun. Saa rahalle paremman vastineen nääs. Kaikkein huonoin diili on ostaa uusi dassia.

      • Anonyymi

        No täytyy todeta että ,,i kun 90 luku jäi niin Renaultin ruoste ongelmat alkaa olla 0%. Se on ruostumattomuudessaan parempi kuin Volvo ja siis yksi vähiten ruostuva automerkki,sen todistaa Ruotsin ja Suomen tilastot. Mekaaniset viat eivät paljoakaan eroa Dacian ja Renaultin välillä ,Renault vain hiljaisempi,varsinin kun mennään 2007ja ylöspäin . Viimekesänä vaihdoin moottorin Kia Rioon -10 ja kun keulan otin irti niin herra jumala että jos Kian omistajat näkisivät ne ruosteet niin tuleva automerkki vaihtuis,sama koskee Hundaita. Itse kuitenkin ajelen Loganilla (432000km) ainoat näkyvät ruosteviat etuoven alareuna kuskinpuolella ,mutta silloin Logani -10 oli puolenhintainen mitä mopoauto maksaa !!


    • Anonyymi

      Noilla metreillä auton pitäisi olla vielä huippukunnossa. 200tkm ajettuja 2000-luvun alun meganeita on tullut paljon ajettua, ei ole ollut vikoja eikä ruosteita. Joko daciaa on kaltoin kohdeltu tai kyseessä on aivan paska auto verrattuna renaulttiin. Tuon auton hinnalla saa jo välillä 150tkm ajettuja meganeja. Ei kannata dacian romua ostaa.

    • Anonyymi

      Tätä olen näille suomi24 jukureille yrittänyt toitottaa mutta dasisti itsepintaisesti pitää kiinni siitä virheellisestä käsityksestä että vain dacia kannattaa ostaa.

      • Anonyymi

        Auto kuin auto voi olla, merkistä riippumatta, hyvässä tai huonossa kunnossa. Ei täällä kukaan ole väittänyt, että vain Dacia kannattaa ostaa. Virheellinen käsitys on, että se on paljon huonompi kuin Renault.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto kuin auto voi olla, merkistä riippumatta, hyvässä tai huonossa kunnossa. Ei täällä kukaan ole väittänyt, että vain Dacia kannattaa ostaa. Virheellinen käsitys on, että se on paljon huonompi kuin Renault.

        Renault on jo heti cliosta alkaen mukavampi, hiljaisempi ja ei tule tehtaalta alustanosat pintaruosteessa.


    • Anonyymi

      Jahans. Taas tuli haettua dassialla keppanaa lähikaupasta. On se hyvä auto. Kertaakaan ei oo pettänyt. Tällä kertaa s kaupan halvinta rainbow lageria tarttui matkaan. Nyt sauna päälle. Lissää löylyä. Ei tunnu missään.

      • Anonyymi

        Jahans.------ Minä haen keppanaa vaikka ei ole edes autoakaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahans.------ Minä haen keppanaa vaikka ei ole edes autoakaan !

        Sinä olla hyvä poika. Sinä tykkä keppana!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olla hyvä poika. Sinä tykkä keppana!!

        Sina parras poika.bmina su ustava.


    • Anonyymi

      Ilmoituksen tekijä selkeästi palstan lukija. Hintapyynti ja lainattu teksti poistui. Kyllä tuon joku 400€ hakee pois.

    • Anonyymi

      Siitä edullinen Elf corporeisson unelma, jossei oo peukalo keskellä kämmentä!🤩🤩🤩

    • Anonyymi

      Perus dacisti taas myy läpimätää::::::::::::::::::::: Kyllä olisi tunnitautuminen nimellä paikallaan tällä Foorumilla,ja jos minä olisin tuon auton myyjä niin kaivelisin kyllä henkilötietosi ja kävisin niistämässä sulta nokan! Tulis jonkun verran tännekkin käyttäytymistapoja !!

      • Anonyymi

        Jaa että ei rehellistä mielipidettä saa sanoa myytävästä autosta foorumilla?


      • Anonyymi

        Losautan remingtonilla ennen kuin kerkeät kättäsi nostaa. Ei ole minun tontilleni dacisteilla asiaa!!


    • Anonyymi

      Jahas. Perus dacisti elikkäs minä hain taas halpa laagerii prismasta ja kittasin sitä raivon lailla kuin viimeistä päivää. Taaskaan dassia ei pettänyt. Peräloosteriin olis mahtunut enemmänkin ohrapirtelöä. On se kova ja hyvä auto. Kommentteja.

      • Anonyymi

        Kaikki sen tietävät, että et ole mikään perus dacisti, joten tee ratkaisu ja lopeta nuo tyhmät jutut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe