Näitä tärkeitä töitä ei pysty muut tekeen ,kuin afrikasta tulevat.
Saako Purra yhtään tätä työvoimma tarvetta kuriin?
Suomi tarvii osaajia Woltin ja taxiin ja pitzan ja kelaan ja somalitulkkeja
10
140
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäiskö sinun katsoa peiliin jos ulkomaalainen, kieltä osaamaton ihminen työllistyy ennen sinua ?
- Anonyymi
Sähkölaskuun ja ruokalaskuun katsominen riittää. Maksan nimittäin ne ITSE! Menen kyllä siivoamaan herrojen kusia pytyn ympäriltä, jos saan palkan lisäksi kaiken tarvittavan Kelalta.
- Anonyymi
Suomi pärjää paremmin ilman noita ulkomaalaisten käsissä olevia työtehtäviä .
- Anonyymi
Putkiremontteja kymmenen vuotta vanhoihin taloihin? Onko Suomessa kohta enää yhtäkään rahoitusvastikkeetonta taloa. Omistusasuja maksaa koko ajan saman verran asumisestaan kuin vuokralla olija.
- Anonyymi
Ja rakentaminen menee koko ajan surkeammaksi. Baltialaisia ja puolalaisia rakennusryhmiä käy tuheroimassa urakoitaan ja häipyvät vähin äänin. Kerrostaloelementit ovat jo niin ohuita, että raudoitus kuultaa kirkkaalla ilmalla näkyviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja rakentaminen menee koko ajan surkeammaksi. Baltialaisia ja puolalaisia rakennusryhmiä käy tuheroimassa urakoitaan ja häipyvät vähin äänin. Kerrostaloelementit ovat jo niin ohuita, että raudoitus kuultaa kirkkaalla ilmalla näkyviin.
Urakat vedetään tosiaan urakka vauhtia ja sittenkin ollaan jäljessä ja kustannuksia tulee lisää Eikö olisi aika pysähtyä miettimään kuka ne urakat saa.
- Anonyymi
Suomalaisten varallisuus on sidottu näihin omistuasuntoihin. Järkyttävää että niiden arvon annetaan alentua laaduttomalla rakentamisella.
- Anonyymi
Kun ihminen on ahdistettu ottamaan paljon lainaa, niin hän on paremmin hallittavissa kuin omillaan seikkaileva. Velkaorja käyttäytyy suunnitellusti, mutta velaton on arvaamaton yhteiskunnalliselta käyttäytymiseltään.
- Anonyymi
Ihmetellyt tätä avustusta. Suomessa on monipuoluinen järjestelmä ei yksi ihminen tätä päätä. Ei edes kokonainen puolue saati yksi ihminen. Tälläsen voi lopettaa.
- Anonyymi
Musta pilu teke lapssi ja usi sommalia soomi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086