halla-aho-ei-olisi-myontanyt-kultaista-helsinki-mitalia-jari-taposelle-teki-vastaesityksen-kaupungi
Anonyymi-ap
2023-03-03 11:47:51
https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-ei-olisi-myontanyt-kultaista-helsinki-mitalia-jari-taposelle-teki-vastaesityksen-kaupunginhallituksessa-palkitseminen-osoittaisi-huonoa-harkintakykya/
Perussuomalaisten Jussi Halla-aho yritti estää ylikomisario Jari Taposen palkitsemisen Helsinki-mitalilla. Kaupunginhallituksessa tekemässään vastaesityksessä Halla-aho huomauttaa, että Taposen politisoitunut toiminta sosiaalisessa mediassa on omiaan lietsomaan riitaa väestöryhmien välille ja nakertamaan kansalaisten luottamusta viranomaistoiminnan puolueettomuuteen ja riippumattomuuteen
siis punainen poliisi?
viranomaistoiminnan puolueettomuuteen ja riippumattomuuteen sanoo Halla-Aho
Anonyymi-ap
5
92
Vastaukset
- Anonyymi
hiljaista on jos asiaa puhutaan
- Anonyymi
Gubtalaista korruptiota se vaan on?
- Anonyymi
Punavihrää sipilää
- Anonyymi
Sen verran on meikäläinenkin lukenut Taposen uutisanteja, etten olisi häntä palkinnut ristiriitaisuuden takia. Selvästi näkee, ettei ole normaalia, että Helsingin poliisijohtio uutisoi jengejä olevan, mutta Taponen ei. Ihme hiippari tuo Vartiainen, kun ei sitä ole huomannut. Tosin voi olla, ettei hän seuraa tätä maailmanmenoa. Joku on ehkä esittänyt Taposta.
- Anonyymi
hih
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006