"HENRIKSSON ei saapunut lauantaina saavutetun sovun jälkeen enää median eteen Orpon ja Purran tavoin."
"– En ollut ehtinyt syödä, joten kun oltiin puheenjohtajapöydässä valmiita illalla niin tuntui että pyörryn. Sen takia en käynyt antamassa medialle kommenttia sitten enää, hän perustelee."
Hyvä tavaton sentään! Ihminen kansakunnan kaapin päällä ja ei ymmärrä syödä! Pitäiskö viedä holhoukseen? Yksi ihan perusasioista ihmisen elämässä on muistaa syödä. Eikö sinne voi jotain eväsleipiä ottaa mukaan, tilata hampurilaista tai juoda vaikka smoothien ensi hätään? Kyllä kadunmiehenkin pitää ihan itse se ruoka omaan suuhunsa laittaa, ei sitä tulla valmiiksi pureskelemaan.
Sen verran tärkeistä asioista on kyse, mistä siellä hallitusneuvotteluissa yritetään neuvotella, että odottaisi ja toivoisi että siellä asioitamme sotkevat edes ymmärtäisivät syödä ajallaan.
Miksi Anna-Maja ei syönyt???
38
301
Vastaukset
- Anonyymi
Minä voisin laittaa Anna-Majalle näkkileipäpaketin, niin olisi edes jotakin syödä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17872964U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ihan selvää säälipisteiden kalastelua!
- Anonyymi
Oppi Marinin hallituksessa, että velvollisuuksia ei tarvitse hoitaa. Tärkeämpää on keksiä tekosyy.
- Anonyymi
Oliko teko syitä, että papereita muutettiin.
- Anonyymi
Vankiloissa ja muissakin laitoksissa ihmiset laitostuvat. Passivoituvat ja sitten jonkun pitäisi kauhoa ruokaa suuhun ja mielellään purra valmiiksi. Näin se on nähtävä.
- Anonyymi
Turhaan selittelee.
- Anonyymi
Olisi sanonut että ei tullut jonninjoutavia sanomaan, jätti ne linsiluteille Orpolle ja Purralle.
- Anonyymi
Eikö kenelläkään ole ollut töissä niin kiire ettei ole ehtinyt joku päivä syödä??
Hmm. Mulla on ollut sellainen työ. Olenkohan ihan ainoa?
Toisessa paikassa varmaan keskusteltavaa olisi ollut toiseenkin kertaan, mutta toisen aika tuli jo.- Anonyymi
Huonosti olet organisoinut hommasi sitten.
- Anonyymi
Mitä sitten? Jos on niin tärkeässä tehtävässä että on neuvottelemassa maan tulevaisuudesta, niin täytyy olla se hetki että ennättää jonkun välipalan märehtiä, jos sen kerran jää alkuruoat, pääruoat, jälkiruoat ja viinit kerrankin väliin. Täytyyhän hänen ehtiä vessassakin käydä - vai vaippoihinko siellä rysäytellään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä varmaan kuulut niihin jotka jättävät työssä kesken, lähtee syömään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen, oma valinta. Äkillisiä onnettomuuksia ei oikein voi ennakoida ensiavussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten joskus tulee laitettua toisten asiat omien eväsleipien tilalle. Oma vika sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hätätapauksessa osaan syödä vaikka töitä tehdessä. Vessaan kyllä lähden kesken töiden, ei siellä vessassa niin kauaa mene että työt häiriintyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En suinkaan, organisoin. Se ei ole rakettitiedettä. Yleensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen, oma valinta. Äkillisiä onnettomuuksia ei oikein voi ennakoida ensiavussa.
Organisoida ei tietenkään voi kaikissa ammateissa. Useimmissa kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten? Jos on niin tärkeässä tehtävässä että on neuvottelemassa maan tulevaisuudesta, niin täytyy olla se hetki että ennättää jonkun välipalan märehtiä, jos sen kerran jää alkuruoat, pääruoat, jälkiruoat ja viinit kerrankin väliin. Täytyyhän hänen ehtiä vessassakin käydä - vai vaippoihinko siellä rysäytellään?
Oman navan tuijottaja ei ymmärrä, että aikataulut eivät aina riipu itsestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En suinkaan, organisoin. Se ei ole rakettitiedettä. Yleensä.
Joka hommassa ei nyhrätä vain oman pöydän ääressä. Aikataulut riippuvat myös muiden aikatauluista. Et voi vaikuttaa siihen, milloin sopu kriittisestä asiasta syntyy, tai miten kauan kokous kestää. Avainhenkilönä et voi poistua kokouksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka hommassa ei nyhrätä vain oman pöydän ääressä. Aikataulut riippuvat myös muiden aikatauluista. Et voi vaikuttaa siihen, milloin sopu kriittisestä asiasta syntyy, tai miten kauan kokous kestää. Avainhenkilönä et voi poistua kokouksesta.
Onhan niitä palvelustyttöjä ja -poikia. Tosin jotkut verisesti loukkaantuu, jos joutuu vaikka sukkahousuja ostamaan, kuten erään kansanedustajan avustaja aikoinaan.
Pizzataksi on keksitty. Ja Foodoran ja Woltin pojat ilomielin kiikuttavat ladylle murua rinnan alle.
- Anonyymi
No niin mut suomalaisten asiat ei voisi vähempää kiinnostaa EVVK Suomi Finland vi haar fyyra prosent och laagen efter
- Anonyymi
Ettei vaan AnnaMajjalla ole anoreksia?
- Anonyymi
...hän tarvitsee närpiön seudulla kasvaneita vihanneksia joita ovat pakanneet halvan palkan työntekijät joilla huono ruotsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...hän tarvitsee närpiön seudulla kasvaneita vihanneksia joita ovat pakanneet halvan palkan työntekijät joilla huono ruotsi.
En ole pitkään aikaan voinut ostaa näitä ko. kasviksia. Jos ei muuta, ainakin niihin on syljetty. Tai pidelty paskaisin karvarannekäsin.
- Anonyymi
Puolilta päivin toimittaja havaitsi, että yksi RKP:n toimistotyöntekijä kävi hakemassa kolme kassillista ruokaa toimistolle. Joten ruokaa oli tarjolla RKP:n toimistolla, mutta voihan se olla, ettei sitä tarjottu Henrikssonille, koska nehän olivat työntekijöiden ruokia!
"Puheenjohtaja pysyköön nälässään, minä olen vain töissä täällä." - Anonyymi
Anna-Maja parka ☹️😭. Ilkeä noita-akka Riikka on tämän aiheuttanut.😡😡
- Anonyymi
Purralla on läskeissä niin paljon varaenergiaa, että hänellä ei ollut mitään hätää.
- Anonyymi
No eipä siinä ruoka taida oikein maistua kun Persut laittaa Ärkoopellelle jauho suuhun!
- Anonyymi
Surkea tekosyy. Oli vaan niin käärmeissään ja pettynyt kun ei saanutkaan Purraa perumaan kaikkia vaatimuksia.
Luultavasti Bideen kanssa oikein itkuakin väänsi Orpolle, että tämä uunottaisi Purran hyväksymään persujen kannalta nollasopparin.
Kun se ei mennyt läpi vaikka kaikki parhaat voimat niin kokkareista kuin sveduista aina aatelia ja liukkaita loppareita myöten oli valjastettu töihin, niin pääsihän se itku jo Henrikssoniltakin.
Ymmärrättävästi ei voinut tulla kameroiden eteen. Olisi lisäksi joutunut valehtelemaan ja se on aina parempi tehdä niin, että voi jälkeenpäin väittää tulleensa väärin siteeratuksi.
Ja aivan oikein. Heti seuraavana päivänä rkp:ltä väite, että saimme läpi lähes kaikki vaatimuksemme. - Anonyymi
Pitääköhän tilata Anna-Majalle ambulanssi?
- Anonyymi
Toivottavasti Anna-Maja varoo jos menevät porukan kanssa ottamaan kuppia - ettei tyhjään mahaan alkoholia kannata vetää kuppitolkulla!
- Anonyymi
Pyörtyminen voi olla vakava juttu. Minulla on kuusi tikkiä silmän alla, ruhjeita päässä sekä nenäruston murtuma. Pää piti kuvata jne...
- Anonyymi
Ilkeä noita-akka Riikka vainoaa Anna-majaa 😡😡
- Anonyymi
Taitaa olla Riikalla vähän parempaakin tekemistä. 🤣
- Anonyymi
On helppo huomata kuka ei ole tehnyt elämässään mitään tärkeää.
- Anonyymi
"Heikot sortuu elon tiellä, jätkä sen kun porskuttaa...".
- Anonyymi
Jonkun poliitikon mielestä vitutukseenkin voi kuolla.
- Anonyymi
Ai niin, Paavo!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi952177En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222171- 481963
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361363- 301346
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201046- 26966