Kertokaa joku saako tänne tuppukylään minkäänlaista toimivaa 4g yhteyttä elisa on aivan surkea jatkuvasti.
Aivan surkeat nettiyhteydet mouhijärvellä.
6
325
Vastaukset
- Anonyymi
Häijäässä asuvana suosittelen ostamaan DNA-liittymän.
- Anonyymi
Eikö siellä ole valokuituu? Mitkään puhelinoperaattoreitten yhteydet misään pelitä.
- Anonyymi
Mulla on DNA 200 m puhelimessa, vammalassa keskustan alueella seon 200 mutta kiikassa 4 että semmosta.
- Anonyymi
Tarttis saada jotain hiukan strukturoidumpaa kuvaa sen 4G-tilanteesi todellisuudesta, kuin vain tuo "elisa on aivan surkea jatkuvasti...".
Oletko testannut 4G-yhteyttäsi nopeustesteillä? Joko tietokoneessa tai puhelimessa suoraan, että paljonko 4G-verkkosi omalla alueellasi antaa.
Täällä sain Android puhelimeen Elisan 4G-liittymällä tällaiset testivastaukset.
Ping: 39,85 ms
Download: 41,2 MBit/s
Upload: 17,4 MBit/s
Jääköhän omasi paljonkin noista jälkeen?
Puhelimeen tällaisen testiohjelman saa vaikka täältä:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.phuongpn.wifisignalstrengthmeter&hl=en_US
On ilmainen, mutta mainosroskaahan tuo tyrkkää ruudulle silloin kun sitä käyttää, ei onneksi kuitenkaan sen jälkeen kun appin on sammuttanut. - Anonyymi
>Täällä sain Android puhelimeen Elisan 4G-liittymällä tällaiset testivastaukset.
>Ping: 39,85 ms
>Download: 41,2 MBit/s
>Upload: 17,4 MBit/s
Tähän 17:00 vuorokauden aikaan maanantaipäivämä Elisalta tulee Downloadissa vain 9,6 MBit/s ja Uploadissa 4.4 MBit/s.
Neljäsosaan tipahtaa nopeus, vaikka samalla puhelimella ja liittymällä tstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882