Kertokaa joku saako tänne tuppukylään minkäänlaista toimivaa 4g yhteyttä elisa on aivan surkea jatkuvasti.
Aivan surkeat nettiyhteydet mouhijärvellä.
6
382
Vastaukset
- Anonyymi
Häijäässä asuvana suosittelen ostamaan DNA-liittymän.
- Anonyymi
Eikö siellä ole valokuituu? Mitkään puhelinoperaattoreitten yhteydet misään pelitä.
- Anonyymi
Mulla on DNA 200 m puhelimessa, vammalassa keskustan alueella seon 200 mutta kiikassa 4 että semmosta.
- Anonyymi
Tarttis saada jotain hiukan strukturoidumpaa kuvaa sen 4G-tilanteesi todellisuudesta, kuin vain tuo "elisa on aivan surkea jatkuvasti...".
Oletko testannut 4G-yhteyttäsi nopeustesteillä? Joko tietokoneessa tai puhelimessa suoraan, että paljonko 4G-verkkosi omalla alueellasi antaa.
Täällä sain Android puhelimeen Elisan 4G-liittymällä tällaiset testivastaukset.
Ping: 39,85 ms
Download: 41,2 MBit/s
Upload: 17,4 MBit/s
Jääköhän omasi paljonkin noista jälkeen?
Puhelimeen tällaisen testiohjelman saa vaikka täältä:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.phuongpn.wifisignalstrengthmeter&hl=en_US
On ilmainen, mutta mainosroskaahan tuo tyrkkää ruudulle silloin kun sitä käyttää, ei onneksi kuitenkaan sen jälkeen kun appin on sammuttanut. - Anonyymi
>Täällä sain Android puhelimeen Elisan 4G-liittymällä tällaiset testivastaukset.
>Ping: 39,85 ms
>Download: 41,2 MBit/s
>Upload: 17,4 MBit/s
Tähän 17:00 vuorokauden aikaan maanantaipäivämä Elisalta tulee Downloadissa vain 9,6 MBit/s ja Uploadissa 4.4 MBit/s.
Neljäsosaan tipahtaa nopeus, vaikka samalla puhelimella ja liittymällä tstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221